AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #81 Skrevet 26. april 2015 Ja, under solkjoler når jeg har tatt av en våt bikini, og under kjolen på sommerfesten innimellom. Pleier å fortelle det til mannen min når han har tatt et glass champagne eller to, og er sikret oppmerksomheten den kvelden og natten. Kjenner at jeg gleder meg til sol og sommer nå...Anonymous poster hash: d3825...963
Gjest Godjente Skrevet 26. april 2015 #82 Skrevet 26. april 2015 (endret) Gammel tråd, men må og bare tilføye at jeg har ikke opplevd utflod rennende nedover lårene i løpet av mitt 37 årige liv. Det betyr ikke at jeg har en knusktørr vagina, men er naturlig fuktig uten at det renner. Nettopp Men flere har tydeligvis vanskelig med å skjønne at ikke alle har rennende utflod nedover lårene. Er forskjell på knusktørr og rennende vagina og normal fuktig uten at det renner Man er forskjellig der nede også Endret 26. april 2015 av Godjente 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #83 Skrevet 26. april 2015 Nope, tacky. Anonymous poster hash: 9661d...144 1
Wildstar Skrevet 26. april 2015 #84 Skrevet 26. april 2015 For min del er det ikke rennende utflod, men har sex såpass mange ganger iløpet av en dag at det å gå rundt med sæd som kommer ut er lite sjarmerende.
Gjest Nikee Skrevet 26. april 2015 #85 Skrevet 26. april 2015 Tråden er blitt ryddet for brudd på opphavsrettighetene Nikee, mod
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #86 Skrevet 26. april 2015 For min del er det ikke rennende utflod, men har sex såpass mange ganger iløpet av en dag at det å gå rundt med sæd som kommer ut er lite sjarmerende. *Fapping intensifies*Anonymous poster hash: 79661...dab
ohdeergod Skrevet 27. april 2015 #87 Skrevet 27. april 2015 Er dere ikke redde for at det blåser ute så skjørtet/kjolen flyr opp? :/ Det hadde jeg konstant tenk på hvis jeg gikk uten truse om sommern 1
Stocking lover Skrevet 27. april 2015 #88 Skrevet 27. april 2015 Jeg elsker å gå i skjør/kjoler uten truse under, og er veldig glad for at sommeren er rett rundt hjørnet så jeg kan gjøre det igjen. Er det andre som gjør dette eller liker at andre gjør det?Anonymous poster hash: ecc70...1f1 Toppers!
Stocking lover Skrevet 27. april 2015 #89 Skrevet 27. april 2015 Er dere ikke redde for at det blåser ute så skjørtet/kjolen flyr opp? :/ Det hadde jeg konstant tenk på hvis jeg gikk uten truse om sommern Det gjør det jo ekstra spennende! Madamen bruker strømper, men dropper truse når det blir varmt nok i været.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #90 Skrevet 28. april 2015 Hva i alle dager Sier da ikke at vaginaen er tørr, bare at jeg ikke har rennende utflod som andre skriver her inne. At det renner nedover lårene. Er ikke plaget med det, så går lett uten truse under skjørtet på en sommerdag Jeg har heller ikke rennende utflod. Det høres egentlig litt ekkelt ut å ha så mye utflod at det renner nedover lårene. Likevel har jeg aldri opplevd at jeg har vært tørr under sex. Jeg har bare ikke masseproduksjon av utflod. Bare akkurat nok til at det er fuktig der nede. Anonymous poster hash: 98bd0...35b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #91 Skrevet 28. april 2015 For min del er det ikke rennende utflod, men har sex såpass mange ganger iløpet av en dag at det å gå rundt med sæd som kommer ut er lite sjarmerende. Du har tid til å ha sex mange ganger om dagen? Ja, til sex, og jeg er glad i sex, men mange ganger om dagen gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: 98bd0...35b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #92 Skrevet 28. april 2015 Jeg tror ikke akkurat det er fraværet av truse som gjør at du fanger opp lukta. Lukter et kjønn lukter det uavhengig av om trusa er på plass eller ikke. Det er nok heller kombinasjonen god luktesans og det at kvinner går lettkledde om sommeren som gjør at du fanger opp lukten av kjønn enklere. Anonymous poster hash: 1d09c...86c Etter at jeg sluttet å røyke, så har jeg fått ekstremt mye bedre luktesans. På buss eller bane kan jeg lukte at folk ikke har tørket seg godt nok etter at de bæsjet sist. Så til dere som har bremsespor i stringen til vanlig, gå ikke uten truse! Da lukter det bare enda mer! Anonymous poster hash: 98bd0...35b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #93 Skrevet 28. april 2015 Og til dere som har utflod rennende nedover lårene, vær så snill å ha på truse! Jeg vil ikke sette meg i våte avtrykk etter juicene deres på buss, bane, restaurant eller cafe. Jeg vil ikke ha andres utflod på klærne mine! Anonymous poster hash: 98bd0...35b 1
Wildstar Skrevet 28. april 2015 #94 Skrevet 28. april 2015 Du har tid til å ha sex mange ganger om dagen? Ja, til sex, og jeg er glad i sex, men mange ganger om dagen gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: 98bd0...35b Ikke vanskelig å få tid til det. En kjappis tar ikke lange tiden.
Gjest Caress Skrevet 28. april 2015 #95 Skrevet 28. april 2015 Jeg går uten truse nå. Et råd til de med mye utflod er faktisk å gå litt uten truse. Kroppen vår er ganske flink til å regulere seg selv, men da trenger den å få litt pusterom til å gjøre det også. Om det renner såpass mye at det blir problematisk å gå uten truse er det vel temmelig ekkelt å gå med bare truse også over flere timer, så da er det vel gjerne truseinnlegg dere bruker - noe som definitivt ikke gjør noe bra for klimaet der nede. Og om noen har så god luktesans at de lukter andre folks kjønn er det ikke de som går uten truse som er problemet, men snarere de som bruker for trange truser, samme truse over for lang tid eller rett og slett har dårlig intimhygiene som er problemet. Jeg har vært up 'n close med en god del fitter i mitt liv, og det er som oftest de truseløse som lukter minst. 2
Tibbie Skrevet 28. april 2015 #96 Skrevet 28. april 2015 Tør ikke Hva om jeg går opp en trapp på kjøpesenteret, eller hva om kjolen blåser litt? Kanskje jeg skal utfordre meg selv til å prøve det i sommer 1
Gjest Caress Skrevet 28. april 2015 #97 Skrevet 28. april 2015 Tør ikke Hva om jeg går opp en trapp på kjøpesenteret, eller hva om kjolen blåser litt? Kanskje jeg skal utfordre meg selv til å prøve det i sommer En tyngre/trangere kjole med mindre flagrepotensiale, maxikjole, eller en løs bukse. ^^ Men altså, det skal litt til for at en ikke veldig kort kjole viser frem alt. Da skal det enten blåse mye, i hvilket tilfelle det neppe er lurt å gå med en kort flagrekjole uten noe under uansett, eller så må personen bak deg i trappa stå veldig nært deg, og om de så får et glimt er det ikke verdens undergang. Har aldri opplevd at noen har sett fitta mi med mindre det er intensjonen min. Har derimot fått høre et par ganger at nedre delen av rumpa har tittet frem, men det var når jeg bøyde meg, det var vind ute eller kjolen rett og slett var for kort. Men rumpeballene kan man se med truse også. 1
Tibbie Skrevet 28. april 2015 #98 Skrevet 28. april 2015 En tyngre/trangere kjole med mindre flagrepotensiale, maxikjole, eller en løs bukse. ^^ Men altså, det skal litt til for at en ikke veldig kort kjole viser frem alt. Da skal det enten blåse mye, i hvilket tilfelle det neppe er lurt å gå med en kort flagrekjole uten noe under uansett, eller så må personen bak deg i trappa stå veldig nært deg, og om de så får et glimt er det ikke verdens undergang. Har aldri opplevd at noen har sett fitta mi med mindre det er intensjonen min. Har derimot fått høre et par ganger at nedre delen av rumpa har tittet frem, men det var når jeg bøyde meg, det var vind ute eller kjolen rett og slett var for kort. Men rumpeballene kan man se med truse også. Med trappa tenker jeg de som står nederst i den. Og på kjøpesentre er det ofte trapper som svinger og gjennomsiktige glass-trapper. Så alle som er i etasjen under har fri tilgang til å se rett hjem Haha
Gjest Caress Skrevet 28. april 2015 #99 Skrevet 28. april 2015 Med trappa tenker jeg de som står nederst i den. Og på kjøpesentre er det ofte trapper som svinger og gjennomsiktige glass-trapper. Så alle som er i etasjen under har fri tilgang til å se rett hjem Haha Har aldri vært på et kjøpesenter med gjennomsiktige trapper?! Haha, der ville jeg muligens hatt på trusa, ja... Men generelt så føles det langt verre enn det egentlig er. Men om man er redd for at noe skal vises er det bare til å gå med en maxikjole eller bukse, iallfall til man blir vant til følelsen. ^^
AnonymBruker Skrevet 28. april 2015 #100 Skrevet 28. april 2015 Jeg gjentar: Dere som går uten truse, ikke sett dere der andre skal sitte! Ikke alle vil ha utflod på klærne sine. Anonymous poster hash: 98bd0...35b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå