Gå til innhold

Uten truse

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg gjentar: Dere som går uten truse, ikke sett dere der andre skal sitte! Ikke alle vil ha utflod på klærne sine.

Anonymous poster hash: 98bd0...35b

Fosser virkelig utfloden ut mellom bena på damene sånn til vanlig? Er det liksom en stor vannpytt etter de reiser seg og går?

Eller kan det hende det lille som eventuellt skulle renne ut, hos de fleste damer, vil sildre ned mellom rumpeballene og bli sittende på kroppen når de sitter nede? Og skulle noe dryppe ned så sitter vel de fleste oppå skjørtet sitt antar jeg? Så med mindre de fleste kvinner går med syltynne skjørt, vil jeg tro du skal få slippe utflod på klærne dine :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tyngre/trangere kjole med mindre flagrepotensiale, maxikjole, eller en løs bukse. ^^

Men altså, det skal litt til for at en ikke veldig kort kjole viser frem alt. Da skal det enten blåse mye, i hvilket tilfelle det neppe er lurt å gå med en kort flagrekjole uten noe under uansett, eller så må personen bak deg i trappa stå veldig nært deg, og om de så får et glimt er det ikke verdens undergang. Har aldri opplevd at noen har sett fitta mi med mindre det er intensjonen min. Har derimot fått høre et par ganger at nedre delen av rumpa har tittet frem, men det var når jeg bøyde meg, det var vind ute eller kjolen rett og slett var for kort. Men rumpeballene kan man se med truse også. :)

Blir faktisk litt kåt når jeg leser svaret ditt. Håper det er greit?

Skrevet

Fosser virkelig utfloden ut mellom bena på damene sånn til vanlig?

I alle fall ikke hos meg, eller noen jeg kjenner.

Men folk er jo som kjent forskjellige så man kan aldri vite. :fnise:

Gjest Caress
Skrevet

Blir faktisk litt kåt når jeg leser svaret ditt. Håper det er greit?

Klart det, kos deg du! :laugh:

Gjest Godjente
Skrevet

Jeg har heller ikke rennende utflod. Det høres egentlig litt ekkelt ut å ha så mye utflod at det renner nedover lårene. Likevel har jeg aldri opplevd at jeg har vært tørr under sex. Jeg har bare ikke masseproduksjon av utflod. Bare akkurat nok til at det er fuktig der nede.

Nei, ikke jeg heller. Aldri i mitt liv opplevd rennende utflod på den måten .Blir fuktig under sex som vanlig jeg og

Etter at jeg sluttet å røyke, så har jeg fått ekstremt mye bedre luktesans. På buss eller bane kan jeg lukte at folk ikke har tørket seg godt nok etter at de bæsjet sist. Så til dere som har bremsespor i stringen til vanlig, gå ikke uten truse! Da lukter det bare enda mer!

Åh, herregud. En god latter i lunsjpausen :skratte::skratte::skratte:

Jeg gjentar: Dere som går uten truse, ikke sett dere der andre skal sitte! Ikke alle vil ha utflod på klærne sine.

Har du så mye utflod hadde jeg vurdert å gå til legen. Kanskje du har noe sopp som skaper så mye rennende utflod?Sier seg selv, at de som går uten truse ikke er plaget med rennende utflod. Da hadde de sikkert hatt truse og truseinnlegg på seg :)

Fosser virkelig utfloden ut mellom bena på damene sånn til vanlig? Er det liksom en stor vannpytt etter de reiser seg og går?

Eller kan det hende det lille som eventuellt skulle renne ut, hos de fleste damer, vil sildre ned mellom rumpeballene og bli sittende på kroppen når de sitter nede? Og skulle noe dryppe ned så sitter vel de fleste oppå skjørtet sitt antar jeg? Så med mindre de fleste kvinner går med syltynne skjørt, vil jeg tro du skal få slippe utflod på klærne dine :)

Nei, det er ikke vanlig!

Skrevet

Går ofte uten truse jeg, men ikke når jeg går i tights da jeg føler det blir for tett på. Ellers så er det flott å kunne gå i kjole og kjenne luft under rett på huden

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hender jeg går kommando under jeans om jeg bare skal over gata og handle, men ellers ikke. Sier meg enig med Modent, kommando under tights er risky, fort gjort at kameltåen kommer da.

Gjest Nordavind
Skrevet

Er det av hygieniske årsaker? Eller økonomiske?

AnonymBruker
Skrevet

Alltid truse. Hva om skjørtet flyr opp, og du ikke har barbert musa?

Hahahahaha,sørg for å barbere den da :-) Går selv uten truse så ofte som mulig.Luftig og fint og ikke minst deilig.Er vel den seksuelle undertonen og følelsen av å være naken på offentlig sted som tenner meg :-) Har sittet på trikken i sommerkjole som har glidd litt opp og sett typer i alle aldre få stiv tiss pga meg,det tenner meg faktisk.ALDRI har noen kommentert det så da er det bare å fortsette så lenge jeg liker det ;-)

Anonymous poster hash: 69c53...225

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg gjort siden jeg var 17-18 år.Er veldig befriende og deilig å føle vinden i musa . Er fantastisk opphissende å vite att jeg er naken uten attt andre vet det . I perioder med mye utflod bruker jeg tampong og dytter tråden godt inni så ingen kan se det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det av hygieniske årsaker? Eller økonomiske?

Kvinner som går uten truse når de har kjole eller skjørt på er ekshibisionister. Tenker jeg.

Anonymous poster hash: 4b5ec...0d1

• Liker 2
Gjest Nordavind
Skrevet

Kvinner som går uten truse når de har kjole eller skjørt på er ekshibisionister. Tenker jeg.

Dem om det. Men hva hvis f eks et barn skulle se det? På trikken f eks

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sant.

Tror ikke det er mange som setter pris på å se et nakent kjønn i det offentlige rom.

Jeg forstår ikke tankegangen til dem som ønsker å blottlegge seg slik. Selv om det kanskje bare er noen glimt nå og da.

• Liker 1
Skrevet

Hahahahaha,sørg for å barbere den da :-) Går selv uten truse så ofte som mulig.Luftig og fint og ikke minst deilig.Er vel den seksuelle undertonen og følelsen av å være naken på offentlig sted som tenner meg :-) Har sittet på trikken i sommerkjole som har glidd litt opp og sett typer i alle aldre få stiv tiss pga meg,det tenner meg faktisk.ALDRI har noen kommentert det så da er det bare å fortsette så lenge jeg liker det ;-)

Anonymous poster hash: 69c53...225

Blir kåt når jeg leser innlegget ditt. Hadde bare mange flere tenkt og gjort som deg!

Gjest HarryDotter
Skrevet

Tror ærlig talt ikke et barn hadde fått traumer av å se det. De ser syriakrigen på TV 24/7 uten at noen løfter et øyebryn....en bar mus tror jeg faktisk de tåler :fnise:

Nå sier jeg ikke at man skal trykke nakne mus opp i fjeset på barn, men skulle "ulykken" være ute så tror jeg de barna sover godt om natten likevel :laugh:

Gjest Nosoul
Skrevet

Jeg er såpass "trangsynt" at jeg sier ja til truse i offentlighet!
Hva hvermansen ønsker å gjøre hjemme, orker jeg ikke å bry meg om.

Jeg har til dags dato enda tilgode å gå ute i full offentlighet uten truse. Men ja, det hender jeg går uten truse hjemme når jeg daffer i joggebuksa.

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg elsker å gå i skjør/kjoler uten truse under, og er veldig glad for at sommeren er rett rundt hjørnet så jeg kan gjøre det igjen.

Er det andre som gjør dette eller liker at andre gjør det?

Anonymous poster hash: ecc70...1f1

Liker selvfølgelig at andre gjør det. Som mann er det veldig hyggelig å oppleve truseløse kvinner.

Nå har ikke jeg lest hele tråden men regner med at korpset med hygienekvinnene som skriker ut at dette er ekkelt allerede har vært her, så heia dere truseløse ! ! ! :sikle:

Gjest Coolaid
Skrevet

Tror ikke det er så farlig om et barn skulle se en hårete eller glattbarbert jentetiss. Eller vent, jo kanskje det er det..., slik at vi er sikker på at vi lærer dem at nakenhet er unaturlig og noe vi må skamme oss over. Klarer vi å lære dem det, så blir de jo de samme barna som senere dusjer på barne og ungdomsskolen i truse - akkurat som de skal være.....

Gjest Godjente
Skrevet

Bare å si at hun har glemt trusa hjemme. Unger dør ikke av å se en naken kropp eller en kroppsdel :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er så farlig om et barn skulle se en hårete eller glattbarbert jentetiss. Eller vent, jo kanskje det er det..., slik at vi er sikker på at vi lærer dem at nakenhet er unaturlig og noe vi må skamme oss over. Klarer vi å lære dem det, så blir de jo de samme barna som senere dusjer på barne og ungdomsskolen i truse - akkurat som de skal være.....

For noe tøys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...