Gå til innhold

Juliane og mini-sjefen

juliane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tipper at du skal permittere folk! Det høres fryktelig ubehagelig ut, og det å ha gravidmage kan kanskje fungere litt som "hold i torsken" - "kjænn på magen!" 

.... Nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ikke noe holding i torsken nei! :hoho: Og skal heldigvis ikke permittere noen..

Nå tror jeg lillemor i magen har hatt sin første hikkekule! (Hvertfall som jeg har kjent.) Masse små bevegelser med ganske jevne og korte mellomrom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Kongen spesielt glad i gravide? :klo::fnise:

Nå måtte jeg ha KG-pause fra kommodemontering, slitsomt for bekkenet!

Nei, altså, kanskje han ikke er det? Derav ubehagelig ;) Jeg hadde ikke likt å treffe kongen nå ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, altså, kanskje han ikke er det? Derav ubehagelig ;) Jeg hadde ikke likt å treffe kongen nå ihvertfall...

Jeg har egentlig ikke noe behov for å møte kongen, gravid eller ikke gravid... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kronprinsen er veldig søt altså. Jeg har møtt han, og faktisk pratet en del med han. Han er litt sjarmerende også  :rodme:

Jeg tror nok kongen er veldig koselig, men jeg skulle gjerne ha møtt faren til kongen. Det er litt av en mann. Men nå snakker historienerden i meg igjen. 

Jeg ønsker deg lykke til med magevisningen din, og det er fint at den kan gjøre det lettere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også truffet kronprinsen! To ganger faktisk. Vi har samme musikksmak :jepp: Grei fyr det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på jobben har møtt kongen, han syntes det var dritkleint å måtte kalle han "deres majestet". Så han har ikke lyst å gjenta det :fnise: Kronprinsen hadde vært gøy å møte da, han virker kul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dødd av å måtte kalle noen Deres Majestet, så jeg er glad for at jeg ikke skal møte kongen. :ler:

HELG! Og en helg helt uten planer! :hoppe: Vi har hatt masse besøk de siste helgene, og selv om det er veldig koselig har det vært litt slitsomt for en introvert gravid som meg. Får ikke ladet batteriene når det er folk rundt meg hele tiden, så jeg gleder meg veldig til en helg der jeg kan sove så lenge jeg vil og tilbringe timesvis på sofaen med orange is the new black. :jepp:

Kanskje jeg skal forsøke å få satt opp en innkjøpsliste i løpet av helga? :klo: Har fått handlet endel etter hvert, men hadde vært greit med en oversikt over hva vi tror vi trenger og vil ha, så har vi noe å gå ut fra. Foreløpig har det ikke vært så veldig strukturert shopping akkurat! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye salg rundt omkring nå.. Så det er sikkert greit å få satt opp en liste over hva dere trenger.

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet det foreløpige favorittnavnet vårt og leste masse forumtråder for å se hvilke assosiasjoner folk fikk til navnet. Vi føler det er et tradisjonelt norsk navn som hverken er for traust eller for fjasete, og det virket som om de fleste var enige med oss. Følte meg ganske rolig på at hun ikke får noe "belastet" navn, helt til jeg snublet over en noe spesiell mammablogger som lurte på om hun skulle kalle babyen "vårt navn" eller - hold deg fast- Chanel. :hoho:

Endret av juliane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må dere jo gå for Chanel i stedet. Helt klart! :jepp:

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føler Chanel seiler opp som en aldri så liten favoritt her nå. Merkelig at vi ikke har tenkt på det før! ;)

Kjenner meg litt usolidarisk, men jeg ble litt lykkelig da det skyet over her nettopp. Da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for å ikke benytte meg av finværet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den late helga ble kanskje litt i overkant lat. Nå har jeg nettopp våknet etter å ha sovet i tre (!) timer på sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det trengte du helt sikkert! Jeg sov bittelitt selv i dag jeg, ute på verandaen. Det er første gang i går, og det er nesten St.Hans! Skammelig! :fnise: Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Bare å nyte det så lenge du kan... (Sorry!)

På lørdager og ettermiddager kan jeg fint også sove et par timer - man har da en mann som kan fikse ungen imens :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...