Gå til innhold

Dama mi har blitt videre etter fødsel:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

herregud. Denne tråden gjør at jeg er blitt livredd for å etablere meg og få barn :/



Anonymous poster hash: 463a5...381
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

herregud. Denne tråden gjør at jeg er blitt livredd for å etablere meg og få barn :/ Anonymous poster hash: 463a5...381

Redd for hva?

De aller fleste menn er både oppegående, reflekterte og gode. De har levd lenge nok til å vite at graviditet og fødsel kan endre en kvinnekropp. At en fødsel kan føles som å løpe maraton med truger i Sahara og at barselperioden kan oppleves som tøff - ikke bare for kvinnen, men for mannen også.

De aller fleste menn blir gode fedre som har mer øye for barnet og hva familien trenger enn eget fokus på kvinnens kropp etter en fødsel.

Men: Det er lurt å få barn med en mann og ikke med en guttunge;)

Anonymous poster hash: 5996d...dd5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud. Denne tråden gjør at jeg er blitt livredd for å etablere meg og få barn :/

Anonymous poster hash: 463a5...381

Det trenger du ikke bli! Løgn at alle forfaller.

Anonymous poster hash: 3fd88...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger du ikke bli! Løgn at alle forfaller.

Anonymous poster hash: 3fd88...f78

Altså, hvis man sammenlikner en kvinne før hun ble gravid og kun 4,5 mndr. etter fødsel er det klart hun vil ha "forfalt" i generell forstand. Men det er noe de aller, aller fleste menn forstår og omfavner heldigvis. Man har tross alt gitt mannen et barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud. Denne tråden gjør at jeg er blitt livredd for å etablere meg og få barn :/

Anonymous poster hash: 463a5...381

Samme her. Glad jeg holder meg unna menn, så slipper jeg sånn dritt. Også holder jeg meg supertrang :)

Anonymous poster hash: 1c736...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis man sammenlikner en kvinne før hun ble gravid og kun 4,5 mndr. etter fødsel er det klart hun vil ha "forfalt" i generell forstand. Men det er noe de aller, aller fleste menn forstår og omfavner heldigvis. Man har tross alt gitt mannen et barn.

Menn bryr seg jo bare om utseende og trange fitter. FACT.

Anonymous poster hash: 1c736...7f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ble det gjennomført planlagt keisersnitt, men skjeden har likevel blitt videre. Jeg har lest at det kan skyldes tyngden av baby under graviditeten.

Bare til opplysning for dere som snakker om meloner og what not.

Anonymous poster hash: 1c892...2a8

Er det sant? Så det er same shit om man føder med keisersnitt eller vaginalt? Åååh :(

Anonymous poster hash: 1c736...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis man sammenlikner en kvinne før hun ble gravid og kun 4,5 mndr. etter fødsel er det klart hun vil ha "forfalt" i generell forstand. Men det er noe de aller, aller fleste menn forstår og omfavner heldigvis. Man har tross alt gitt mannen et barn.

Klart ting ikke er umiddelbart som før, men det kommer mye an på utgangspunktet og alder før fødsel. Jeg og flere venninner har på ingen måte forfalt, og kjenner meg ikke igjen i sånne problemstillinger.

Snakker selvsagt ikke om de som får store plager som blir tvunget til å være inaktive osv, skriver dette for at jenter ikke skal la seg miste lysten på barn.

Anonymous poster hash: 3fd88...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn bryr seg jo bare om utseende og trange fitter. FACT.

Anonymous poster hash: 1c736...7f2

Smågutter kanskje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart ting ikke er umiddelbart som før, men det kommer mye an på utgangspunktet og alder før fødsel. Jeg og flere venninner har på ingen måte forfalt, og kjenner meg ikke igjen i sånne problemstillinger.

Snakker selvsagt ikke om de som får store plager som blir tvunget til å være inaktive osv, skriver dette for at jenter ikke skal la seg miste lysten på barn.

Anonymous poster hash: 3fd88...f78

Men man kan jo risikere at hele underlivet kollapser i verste fall :hakeslepp: Jeg skal ALDRI ha barn, får helt angst av å lese her... og alt som kan skje. For man vet jo ikke!

Lurer på om det er vanlig å snakke om hva som kan skje med underlivet før man blir gravid med en mann?

Anonymous poster hash: 1c736...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man kan jo risikere at hele underlivet kollapser i verste fall :hakeslepp: Jeg skal ALDRI ha barn, får helt angst av å lese her... og alt som kan skje. For man vet jo ikke!

Lurer på om det er vanlig å snakke om hva som kan skje med underlivet før man blir gravid med en mann?

Anonymous poster hash: 1c736...7f2

Blir helt matt... Sikkert like greit at du ikke får barn :-) alle trenger ikke få barn vet du.

Anonymous poster hash: 0c9fd...326

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart ting ikke er umiddelbart som før,

Anonymous poster hash: 3fd88...f78

Nei akkurat. Og jeg siktet til temaet i tråden som går på at ts er irritert over formen på dama 4 mndr. etter fødsel. Det er ganske umiddelbart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt matt... Sikkert like greit at du ikke får barn :-) alle trenger ikke få barn vet du.

Anonymous poster hash: 0c9fd...326

Det er jo sant det jeg skrev, hele underlivet kan bli ødelagt. Jeg kommer aldri til å få barn uansett, siden menn hater meg. Så det var sånn Gud ville det ;)

Anonymous poster hash: 1c736...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart ting ikke er umiddelbart som før, men det kommer mye an på utgangspunktet og alder før fødsel. Jeg og flere venninner har på ingen måte forfalt, og kjenner meg ikke igjen i sånne problemstillinger.

Snakker selvsagt ikke om de som får store plager som blir tvunget til å være inaktive osv, skriver dette for at jenter ikke skal la seg miste lysten på barn. Anonymous poster hash: 3fd88...f78

Men vet hvor trange dine venninner er da? Ikke alle snakker om sånnt.

Anonymous poster hash: aff73...392

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også legge til at jeg har hatt sex med flere mødre før, og det har ikke vært noe problem før, men man har sikkert forskjellig utgangspungt der nede. Og noen blir jo som før også, så dette er en kjip situasjon. Hun sier at hun kjenner min godt, men for min del føler jeg det er null friksjon, så er frustrerende. Slikking og fisting er ikke et fullverdig sexliv for min del.

Anonymous poster hash: 70e12...fff

Du klager over at hun allerede er vid, og så fister du henne?

Anonymous poster hash: 41ced...810

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kroppen er ikke det værste problemet. Men før trente hun og var aktiv. Men hun har fortsatt å spise usunt og ikke begynt med treningen. Før tente jeg veldig på henne og vi trente mye ilag. Føler at den dama jeg tente på før ikke er der mere, og det er utrolig kjipt. :(

Anonymous poster hash: 70e12...fff

Passer du på å avlaste henne slik at hun har mulighet til å trene da? Og hvor ofte ammer babyen om nattten? Hvis hun aldri får sove mer enn 1,5-2 t i strekk (begge mine babyer våknet for pupp annenhver time frem til de var 6 mnd gamle) så bør du skamme deg over å irritere deg over at hun ikke ligger og tar situps og spiser gulrøtter for å bli sexy for deg. Her tok det 10 mnd etter hver fødsel før jeg orket å begynne åtrene, fordi det var først da babyene mine sov natten gjennom og jeg fikk komme meg ut av huset på jobb og bruke hodet til mer enn bleieskift og gulping. Meget mulig at dama di er drit sliten, har du spurt henne om det? Og hvor mye tar du deg av babyen selv? Hvis du forventer å kunne buse frem med ditt vanlige liv med jobb/trening/kompiser osv og forventer at hun er mamma 24 t i døgnet og i tillegg skal gjøre seg sexy for deg så er det virkelig ikke rart at hun ikke finner repsekt, tid og energi til å ha sex med deg eller gjøre seg fin. Har det slått deg at babylivet kanskje ikke var så rosenrødt for henne som hun kanskje drømte om?

Anonymous poster hash: db7b8...45f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her ble det gjennomført planlagt keisersnitt, men skjeden har likevel blitt videre. Jeg har lest at det kan skyldes tyngden av baby under graviditeten. Bare til opplysning for dere som snakker om meloner og what not. Anonymous poster hash: 1c892...2a8

Jeg tviler ikke på at tyngden av babyen kan vide ut skjeden en del også, men det lar seg kanskje trene tilbake. Du hadde ikke blitt mindre vid av å føde vaginalt i tillegg. (Det var jeg som sammenliknet en fødsel med å presse ut en melon btw).

Anonymous poster hash: aff73...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt matt... Sikkert like greit at du ikke får barn :-) alle trenger ikke få barn vet du. Anonymous poster hash: 0c9fd...326

Hvorfor blir du matt? Hun deler jo tanker mange kvinner kan ha når de vurderer å bli gravide. Noen tror tydeligvis man blir en god mor utelukkende av å presse ut en unge vaginalt. Det er helt andre ting som avgjør. Man kan ha fødselsangst, men likevel bli en god mor.

Anonymous poster hash: aff73...392

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler vel TS har fått alle de svarene jeg hadde lyst til å gi han. Kort oppsummert: Voks opp. Du kan jo prøve å sette deg litt inn i hva en graviditet og fødsel gjør med kvinnekroppen, og ikke minst det psykiske. Råder deg til å snakke med en jordmor og lufte bekymringene dine.



Anonymous poster hash: 8a37d...0dc
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg får mest gode svar og noen mindre gode. Kan fortelle litt om ungen. Den er veldig rolig, å sover stort sett hele natten bortsett fra når den spiser. Dama får sovet middagshvil hver dag, og står ellers opp med ungen på natten hvis den våkner. Mange unger er jo veldig urolige å skriker mye, men det gjør ikke denne. Den er stort sett veldig snill.

Jeg har aldri forventet noen slank modell etter fødsel, og skjønner at det tar tid. Men det jeg stusser over er at hun fortsatt spiser usunt, ikke orker å begynnne med knipeøvelser. Disse to tingene burde alle mødre gjøre etter mitt skjønn, både for barnet og deres eget underliv etter en fødsel, spessielt hvis det har endret seg. Angående det med trening, så kunne hun jo begynt å gått en tur i ny og ned. Det å komme seg ut å lufte hodet å få litt alenetid tror jeg er sundt. Men saken er at hun sier hun ikke orker. Får følelsen at hun har gitt opp på en måte. Hun kan jo begynne å trene i det små i det minste. Man får jo mere energi av å trene. Når jeg føler meg trøtt og sliten, så drar jeg å trener siden dette gir meg energi.

TS

Anonymous poster hash: 70e12...fff

Leste ikke dette innlegget ditt før nå. Men jeg står for det jeg skrev. Kanskje var hun ikke moden nok til å skjønne hvor mye det krevde av henne å bli mamma? Hun er jo tross alt hovedansvarlig for et skjørt lite menneske og det kan være veldig nytt og skremmende. Som pappa kan man faktisk ta et skritt tilbake og si "nei dette kan du best" og så glemmer man at mammaen heller ikke har gjort dette før. Og når man da har en kjæreste som maser om knipeøvelser, gåturer og grønnsaker så blir man neppe noe gladere.

Høres forøvrig ut som om hun har gjennomgått en ganske radikal personlighetsendring. Fra trening til sofa, fra sunt til usunt, fra masse sexlyst til null. Jeg tenker depresjon.

Anonymous poster hash: db7b8...45f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...