Gå til innhold

Dama mi har blitt videre etter fødsel:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, men man kan prøve å gjøre knipeøvelser som alle jordmødre anbefaler. Hvis man ikke gidder å prøve, så vil det aldri bli noe bedre tenker jeg. Hun har jo lyst til å føles trangere selv. Anonymous poster hash: 70e12...fff

Synes du skal fokusere mer på barnet og farsrollen enn å bare tenke på en trang fitte. Ville du hatt en sånn far, som kun var opptatt om mora di var trang etter fldselen? Hvorfor fikk du barn, egentlig?

Anonymous poster hash: aff73...392

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det skinner gjennom at du mener du gjør mesteparten av jobben her og bare vil at hun skal ta seg sammen. Vi får kun din versjon, men jeg tviler på det er så enkelt. Det kan godt hende du "drar" lasset nå, men hun har gått og bært på ungen din i 9 måneder, før hun gjennomgikk et smertehelvete da hun presset den ut.

En ting er jo at du ønsker hun skal spise sunt, det syns jeg bare det er fint at du oppmuntrer til. Men denne konstante gnålinga om knipeøvelser.. jeg kan faktisk ikke se at det skal være et fokus 4,5 måned etter fødsel. De fleste par jeg vet om hadde ikke sex på over et halvt år. Har hun i det hele tatt sexlyst? Hvis ikke forstår jeg veldig godt at hun ikke orker å gjøre noen knipeøvelser.

Anonymous poster hash: 8a37d...0dc

Ja sex har hun lyst på. Har ikke orket å presse henne med det, men føler det ikke kan sammenliknes med før. Men akkurat den biten får man regne med, så lenge hun gjør alt i sin makt for at det kan bli bedre.:)

Anonymous poster hash: 70e12...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal fokusere mer på barnet og farsrollen enn å bare tenke på en trang fitte. Ville du hatt en sånn far, som kun var opptatt om mora di var trang etter fldselen? Hvorfor fikk du barn, egentlig?

Anonymous poster hash: aff73...392

Hun ville absolutt ha, mens jeg mente vi kunne vente å reise å oppleve litt mere sammen, før vi fikk barn. Ønsket meg barn en gang, men følte at hun var veldig frempå å skulle bli gravid. Hun sa at dette ikke skulle ha noe å si for vårt sexliv, og at hun skulle komme i gang med treningen så fort som mulig. Så føler meg også litt holdt for narr, der hun har lovet gull og grønne skoger. Men jeg har ikke noe problem med kroppen, musa eller andre ting, så lenge hun viser meg at hun prøver å gjøre små endringer, litt etter litt.

Anonymous poster hash: 70e12...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres vanvittig lat og udugelig ut. Pælm henne på hue og ræva ut.

Anonymous poster hash: db7b8...45f

Du mener at TS skal gjøre sin 4.5 mnd gamle baby om til et skillsmissebarn fordi at mor ikke kniper?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hva?

jeg mistenker at du kan ha en liten fødselsdepresjon selv.

du savner livet ditt og kjæresten din, slik hun var før.

for en mann er kroppen til kjæresten det tryggeste stedet på jord, og nå er den endret og du liker det ikke.

og det er helt normalt og forståelig. det er en kjempestor omveltning å bli foreldre. dere er inne i en veldig intens periode og livet er snudd på hodet.

det er ikke rart du er redd. alle er det, de aller aller fleste føler på disse tingene også.

selv om det kanskje ikke er det en snakker mest om. alt skal liksom være så rosenrødt.

mange menn kan faktisk også føle sjalusi i forhold til babyen, at de har mistet kjæresten sin til dette lille vesenet som hun er så oppslukt i.

at de mister kontakten med partneren sin i en periode, og er føler seg alene og forlatt.

jeg sier ikke at du føler slik, det vet jeg ikke noe om, men mange gjør det, selv om det sitter langt inne å innrømme det.

jeg tror i alle fall det kan være en ide å reflektere over det, over hva du egentlig føler, hva som gjør at du er så frustrert.

og om du vil at dette forholdet skal fungere må du faktisk arbeide med din egen misnøye, og skuffelse og følelse av å bli lurt og alt dette du forteller om.

kanskje kjæresten din mente at både det ene og det andre skulle gå så bra, men hun visste faktisk ikke hva hun snakket om, hun mente det sikkert, trodde det, sa det i god tro.

men hun hadde ingen forutsetning for å vite hvordan det var å være mor, på samme måte som du ikke hadde noen forutsetning for å vite hvordan det var å være far, og hvordan samlivet ville bli.

for det er det ingen som vet før en plutselig står der en dag og er foreldre og lurer på hvordan i all verden dette skal gå.

det er dette som er livet, og jeg tror at vi gjør klokt i å la den innsikten sige inn.

at av og til så blir ikke ting som vi har trodd, og en må forsøke å holde fokuset på det som er viktigst av alt, akkurat nå, i en slik situasjon, du har et lite barn som kommer til å være avhengig av deg i veldig mange år, og du er i stor grad ansvarlig for hvordan barndommen og livet til dette barnet du har satt til verden blir.

om du lager en masse drama om hva kona di spiser til middag og andre ting som er bagateller i det store bildet, i det lange tidsperspektivet dere har, i forhold til at dere skal være foreldre for dette barnet resten av livet, kommer dere til å lage ting innmari vanskelig for dere selv.

så, prøv å slapp av. det viker som du gjør en god jobb og er en god far. kona di er sikkert en god mor også, kanskje hun ikke er helt seg selv, enda, men det kommer til å endre seg om du bare gir det litt tid. hun har ikke blitt en annen person, hun er fortsatt det mennesket hun alltid har vært, bare at akkurat nå, er livet litt snudd på hodet, og hun har fått mange nye erfaringer, som kanskje tar tid å få sortert og få fordøyd.

forsøk å være litt grei med deg selv, og med kjæresten din. la disse bagatellene gli forbi en stund, til dere har fått hodet over vannet og begynner å få litt mer normalitetsfølelse i hverdagen deres en det dere har nå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mulig ts har formulert seg på en litt feil måte og det er mulig at det er et troll, men slik jeg leser det så er han bekymret for henne.

Jeg tror også at det er naturlig å ha slike tanker og bekymringer. Dessuten er det ikke bra for henne eller barnet at hun bare spiser usunn mat.

Dessuten jo lenger man går uten å gjøre noe, jo mer tiltaksløs blir man.

Synes det virker som en skjevfordeling her og skjønner godt at han er bekymret. Ja, det har gått ganske kort tid, men man kan allikevel begynne i det små. Spise sunn mat stort sett, gå en liten tur og begynne med knipeøvelser.

Og så må jeg bare påpeke en ting:kvinner er ikke alltid et offer og det er ikke alltid synd på en kvinne. Hvor lenge skal hun få spesialbehandling egentlig?

Jeg er kvinne selv om noen lurte.

Anonymous poster hash: 289ac...46f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS høres atal og ektrem uempatisk ut. Ser han tappert forsøker å fremstå som en hederskar men det toget er gått. Utrolig provoserende å lese hvor lett han tar på forhold, barn og ansvar. Håper han fort som f pakker saken sine, ingen mor ønsker dele tid med en veik fjott som ikke skjønner ALVOR. Han elsker tydeligvis ikke dama så la henne finne en bedre mann og du TS kan være helgepappa!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skremmende å se hvordan enkelte kvinner tenker.

De setter seg selv høyest. Det er alltid noe. Først er det "men nå har jeg fått unge, nå må du være tålmodig og vente". Vedder på at de garantert finner noen grunn til å ikke holde seg i form når ungen blir eldre også. Og når noen tør stille krav til dama, så er hun plutselig et offer og alle må tenke på følelsene hennes. Hva med mannen? Han stiller jo opp i så stor grad som det lar seg gjøre. Fortsetter jo som før. Har han ikke rett til å bli tatt seriøst av sin dame? Slutter damer å prioritere mannen som før?

Egotripper er dere. Hele gjengen.

Husker godt det var en full utveklingsstudent jeg møtte som påpekte noe om Norge. Hans ord var:

"I Norge er det følgende hierarki: damer, barn, hunder og katter, så menn." Tror ikke virkeligheten er så langt unna det han sier.

Anonymous poster hash: be2a7...91b

Finnes ikke en man i verden-det er verd å sprenge ut høna si for-for å gi ha et avkom....

Denne tråden er et tydelig bevis på det.Herregud så klok og intelligent jeg har vært-som har avvist ALLE menn som begynte å bable om barn og ønsket se barn.De fikk " sparken" av meg-tvert!!!

Er ikke interessert i å sy puter under armene på vokse menn.Jeg vil også BARE HA SEX FRA MENN-ikke barn.Du skjønner-barn-er fryktelig mye abeid....for kvinnen.Og grufulle smerter å føde de fram,og kroppen min skal ikke bli ødelagt av sånt.

Skal heller KOSE med med SEX : ) Og NYTE KROPPE MIN : ) Akkurat som dere menn.orde jeg kan.....ha ha ha

Så kan dere impirtere dere fødemaskiner fra Thailand i stedet...og få " gul-unger" he he

Til pass for dere.Dere er utro og tenker kun på sex og trange høner likevell.

Så dere skal få-det dere vil ha....egentlig.he he : )Men BARN- FÅR DERE ALDRI MED MEG.

Anonymous poster hash: 02275...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står som regel opp om natten, les en gang til.:)

Anonymous poster hash: 70e12...fff

Du har faktisk skrevet at hun står opp om nettene. Er litt rart at du står opp om nettene hvis babyen kun er våken for mat og hun ammer?

Anonymous poster hash: 630a7...b2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mulig ts har formulert seg på en litt feil måte og det er mulig at det er et troll, men slik jeg leser det så er han bekymret for henne.

Jeg tror også at det er naturlig å ha slike tanker og bekymringer. Dessuten er det ikke bra for henne eller barnet at hun bare spiser usunn mat.

Dessuten jo lenger man går uten å gjøre noe, jo mer tiltaksløs blir man.

Synes det virker som en skjevfordeling her og skjønner godt at han er bekymret. Ja, det har gått ganske kort tid, men man kan allikevel begynne i det små. Spise sunn mat stort sett, gå en liten tur og begynne med knipeøvelser.

Og så må jeg bare påpeke en ting:kvinner er ikke alltid et offer og det er ikke alltid synd på en kvinne. Hvor lenge skal hun få spesialbehandling egentlig?

Jeg er kvinne selv om noen lurte.

Anonymous poster hash: 289ac...46f

Bekymret? Han klager på musa henne er for vid og at han trenger sexen tilbake og ikke tenner på henne.

Anonymous poster hash: 630a7...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke en man i verden-det er verd å sprenge ut høna si for-for å gi ha et avkom....

Denne tråden er et tydelig bevis på det.Herregud så klok og intelligent jeg har vært-som har avvist ALLE menn som begynte å bable om barn og ønsket se barn.De fikk " sparken" av meg-tvert!!!

Er ikke interessert i å sy puter under armene på vokse menn.Jeg vil også BARE HA SEX FRA MENN-ikke barn.Du skjønner-barn-er fryktelig mye abeid....for kvinnen.Og grufulle smerter å føde de fram,og kroppen min skal ikke bli ødelagt av sånt.

Skal heller KOSE med med SEX : ) Og NYTE KROPPE MIN : ) Akkurat som dere menn.orde jeg kan.....ha ha ha

Så kan dere impirtere dere fødemaskiner fra Thailand i stedet...og få " gul-unger" he he

Til pass for dere.Dere er utro og tenker kun på sex og trange høner likevell.

Så dere skal få-det dere vil ha....egentlig.he he : )Men BARN- FÅR DERE ALDRI MED MEG.

Anonymous poster hash: 02275...719

Jeg liker deg, du er kul :)

Anonymous poster hash: 1c736...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hva?

jeg mistenker at du kan ha en liten fødselsdepresjon selv.

du savner livet ditt og kjæresten din, slik hun var før.

for en mann er kroppen til kjæresten det tryggeste stedet på jord, og nå er den endret og du liker det ikke.

og det er helt normalt og forståelig. det er en kjempestor omveltning å bli foreldre. dere er inne i en veldig intens periode og livet er snudd på hodet.

det er ikke rart du er redd. alle er det, de aller aller fleste føler på disse tingene også.

selv om det kanskje ikke er det en snakker mest om. alt skal liksom være så rosenrødt.

mange menn kan faktisk også føle sjalusi i forhold til babyen, at de har mistet kjæresten sin til dette lille vesenet som hun er så oppslukt i.

at de mister kontakten med partneren sin i en periode, og er føler seg alene og forlatt.

jeg sier ikke at du føler slik, det vet jeg ikke noe om, men mange gjør det, selv om det sitter langt inne å innrømme det.

jeg tror i alle fall det kan være en ide å reflektere over det, over hva du egentlig føler, hva som gjør at du er så frustrert.

og om du vil at dette forholdet skal fungere må du faktisk arbeide med din egen misnøye, og skuffelse og følelse av å bli lurt og alt dette du forteller om.

kanskje kjæresten din mente at både det ene og det andre skulle gå så bra, men hun visste faktisk ikke hva hun snakket om, hun mente det sikkert, trodde det, sa det i god tro.

men hun hadde ingen forutsetning for å vite hvordan det var å være mor, på samme måte som du ikke hadde noen forutsetning for å vite hvordan det var å være far, og hvordan samlivet ville bli.

for det er det ingen som vet før en plutselig står der en dag og er foreldre og lurer på hvordan i all verden dette skal gå.

det er dette som er livet, og jeg tror at vi gjør klokt i å la den innsikten sige inn.

at av og til så blir ikke ting som vi har trodd, og en må forsøke å holde fokuset på det som er viktigst av alt, akkurat nå, i en slik situasjon, du har et lite barn som kommer til å være avhengig av deg i veldig mange år, og du er i stor grad ansvarlig for hvordan barndommen og livet til dette barnet du har satt til verden blir.

om du lager en masse drama om hva kona di spiser til middag og andre ting som er bagateller i det store bildet, i det lange tidsperspektivet dere har, i forhold til at dere skal være foreldre for dette barnet resten av livet, kommer dere til å lage ting innmari vanskelig for dere selv.

så, prøv å slapp av. det viker som du gjør en god jobb og er en god far. kona di er sikkert en god mor også, kanskje hun ikke er helt seg selv, enda, men det kommer til å endre seg om du bare gir det litt tid. hun har ikke blitt en annen person, hun er fortsatt det mennesket hun alltid har vært, bare at akkurat nå, er livet litt snudd på hodet, og hun har fått mange nye erfaringer, som kanskje tar tid å få sortert og få fordøyd.

forsøk å være litt grei med deg selv, og med kjæresten din. la disse bagatellene gli forbi en stund, til dere har fått hodet over vannet og begynner å få litt mer normalitetsfølelse i hverdagen deres en det dere har nå.

Bra innlegg, men vil føye til noe.

Synes endel her nærmest mobber ts, ( ikke du spektralkatt, synes du hadde endel koke tanker ), men jeg synes endel av de andre svarene her virker nærmest bitre. Tankene han har er det sikkert mange andre menn som har, etter dama deres har født, men det er på en måte tabu å snakke om.

Spektralkatt var inne på noe, at mannen kanskje føler seg sjalu/oversett, fordi babyen får all oppmerksomheten og tiden til dama. Dette tror jeg absolutt kan være vanlig. Hun får og dekket mye av sine fysiske behov av å hele tiden ha nærkontakt med babyen ( selv om det selvsagt blir på en helt annen måte.., men allikevel ).

Det å nevne at kroppen hennes har forandret seg, synes jeg må være greit å få snakke om uten at han får syrlige kommentarer hver gang. Jeg er helt enig i at 4.5 mnd er alt for liten tid til å klage, at hun trenger mye lenger tid. Men han må allikevel få lov til å lufte sine tanker her angående dette!

Jeg har ofte tenkt at jeg vet ikke om jeg vil ha barn, også pga dette med kroppen og dens evt forandringer ( man vet aldri hvordan den blir så det er et sjansespill..), men hvis jeg nevner det, får jeg høre at jeg er overfladisk med en gang. Å føle seg bra, med seg selv, er veldig viktig generelt og ikke minst, i et forhold. Og føler en seg bra, men den andre ikke, er det en ubalanse der. Nå har hun som sagt nylig født, 4.5 mnd er ingenting, men jeg skjønner ts sin frustrasjon hvis hun bare spiser usunt nå ( kosthold er viktig, både for det mentale og det fysisike), aldri beveger seg osv. Håper at dette er en periode ( noe jeg tror og håper det er ), men det må som sagt være lov for ts, å innrømme sine tanker etter at dama fødte, da det liksom alltid er bare dama som får lov til å føle på noe. Respekter at menn og trenger å snakke om forandringer, da dette selvsagt er en stor forandring for de fleste. Å lage tråd her, viser jo at han bryr seg om henne og situasjonen.

Så ha litt medfølelse for ts, selv om han er mann og ikke har født!

( Jeg er selv dame )

Til ts : spiste hun usunt under hele svangerskapet og?

Anonymous poster hash: 59fad...bc4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å høre om andre menn sin erfaring angående da deres dame fødte, og tida etterpå.



Anonymous poster hash: 59fad...bc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen annen art er så dårlig skikket til å føde som mennesket. Og når kunstige hjelpemidler har videreført en fysikk som gir enda større fødselskomplikasjoner enn tidligere er det faktisk ikke helt sånn, for mange av oss kan ikke føde naturlig over hodet. Ikke uten å bli totalskada i etterkant. De færreste er "lagd for å føde barn" uten å gå gjennom i hvert fall en halv månelanding på veien.

Endelig et intelligent menneske som har forstått forskjellen på føde-evnen på mennesker og dyr.Kan overhodet ikke sammenlignes engang....fosterstørrelsen og åpningen-det skal igjennom....t.o.m leger og skalte experter,er så dumme i dag-at de forstår ikke forskjellen...

2 beinte skapninger som mennesket, er ikke egnet til å føde naturlig-overhodet.Er min mening og (erfaring).Uten å ende opp med ofte alvorlige og t.o.m invalidiserende skader og ofte alvorlige taumer i tillegg....resten av livet!!!

Ingen dyr ender opp md totalrupturer når de føder..oi...så MERKELIG????ha ha ha

Mennesket er det største MISFOSTER på jorden-eneste fordelen vi har-er en 10 ganger større hjerne enn andre arter-men hva hjelper det-når nesten ingen mennesker eller leger og experter-gidder å bruke hjernen???

De forstår ikke forskjellen på menneska-anaomi og dyrs anatomi...tydeligvis.

Du tilhører blant de meget (få) intelligente menneskene : )

Anonymous poster hash: 02275...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig et intelligent menneske som har forstått forskjellen på føde-evnen på mennesker og dyr.Kan overhodet ikke sammenlignes engang....fosterstørrelsen og åpningen-det skal igjennom....t.o.m leger og skalte experter,er så dumme i dag-at de forstår ikke forskjellen...

2 beinte skapninger som mennesket, er ikke egnet til å føde naturlig-overhodet.Er min mening og (erfaring).Uten å ende opp med ofte alvorlige og t.o.m invalidiserende skader og ofte alvorlige taumer i tillegg....resten av livet!!!

Ingen dyr ender opp md totalrupturer når de føder..oi...så MERKELIG????ha ha ha

Mennesket er det største MISFOSTER på jorden-eneste fordelen vi har-er en 10 ganger større hjerne enn andre arter-men hva hjelper det-når nesten ingen mennesker eller leger og experter-gidder å bruke hjernen???

De forstår ikke forskjellen på menneska-anaomi og dyrs anatomi...tydeligvis.

Du tilhører blant de meget (få) intelligente menneskene : )

Anonymous poster hash: 02275...719

Det DYR føder ut av høna si...kjære leger og EXPERTER på fødtsler...

Er IKKE STØRRE i omkrets-enn PENIS er på hannen.

Sjokk for leger å få kunnskap om????

Ser dere forsjellen på menneskefødtsler og 4 beinte dyrs fødtsler nå????

Og føde NATURLIG er KVINNEMISSHANDLING av groveste sort,siden dette kan gi invalidiserende underlivs-skader.Kom ikke å benekt dette faktum.

Hilsen EINSTEIN : )

Anonymous poster hash: 02275...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har kommet med gode råd, tusen takk!:) Til alle dere andre som skriver masse piss, ta dere en bolle å se dere selv i speilet, minst to ganger. Så mye piss og svada jeg har sett blitt skrevet, og hvilke grunner dere dumper menn for så kan dere holde kjeft! Menn må da for faen få lov å lufte sine tanker og problemer, på samme måte som damer her som gnåler over alt menn foretar seg. Dere er ikke der fnugg bedre, å dere ser kun ting fra deres perspektiv. Dere sitter i et jævlig stort glasshus å kaster stein! Respekter at menn har følelser, selv om dere mener menn skal ta til takke med hva som helst, eller godta alt. Bare til opplysning så har vi det helt fint, bare dere som føler dere tråkket på de fisefine tærne deres. Hadde ei dame skrevet ei lignende innlegg, hadde mange skrevet dum jævelen, du fortjener bedre osv. Så vennligst skjerp dere!

Anonymous poster hash: 70e12...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til dere som har kommet med gode råd, tusen takk! :) Til alle dere andre som skriver masse piss, ta dere en bolle å se dere selv i speilet, minst to ganger. Så mye piss og svada jeg har sett blitt skrevet, og hvilke grunner dere dumper menn for så kan dere holde kjeft! Menn må da for faen få lov å lufte sine tanker og problemer, på samme måte som damer her som gnåler over alt menn foretar seg. Dere er ikke der fnugg bedre, å dere ser kun ting fra deres perspektiv. Dere sitter i et jævlig stort glasshus å kaster stein! Respekter at menn har følelser, selv om dere mener menn skal ta til takke med hva som helst, eller godta alt. Bare til opplysning så har vi det helt fint, bare dere som føler dere tråkket på de fisefine tærne deres. Hadde ei dame skrevet ei lignende innlegg, hadde mange skrevet dum jævelen, du fortjener bedre osv. Så vennligst skjerp dere!

Anonymous poster hash: 70e12...fff

Dump henne-kom å pul meg heller.Jeg er barnefri og har stram deilig fitte-og jeg er kjempekåt,våt og virkelig sugen på en mann nå....Nå er du ferdig med å befrukte henne.Nå kan du stikke av-å heller kose med meg???Jeg skal knulle deg-til du blir blå under øynene av utmattelse...lover : ) Du kommer aldri til å savne kona og ungen din igjen-lover : )

Hun er UTSPRENGT OG FERDG-INNSE DET.

Det kommer aldri til bli bedre.Slutt å håpe på det.

Anonymous poster hash: 02275...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump henne-kom å pul meg heller.Jeg er barnefri og har stram deilig fitte-og jeg er kjempekåt,våt og virkelig sugen på en mann nå....Nå er du ferdig med å befrukte henne.Nå kan du stikke av-å heller kose med meg???Jeg skal knulle deg-til du blir blå under øynene av utmattelse...lover : ) Du kommer aldri til å savne kona og ungen din igjen-lover : )

Hun er UTSPRENGT OG FERDG-INNSE DET.

Det kommer aldri til bli bedre.Slutt å håpe på det.

Anonymous poster hash: 02275...719

ps....dette er en av grunnene til at andre kvinner HATER barnefrie sexye kvinner som meg : )Hvis de kunne drept meg uten å få straff for det....så hadde de garantert GJORDT DET!!!!

Anonymous poster hash: 02275...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... denne dama føder deres felles barn (ja, din sæd befruktet hennes egg), og du klager på underlivet hennes? Voks opp! Det er ikke alle som er Fotballfrue som kan posere i undertøy med smellvakker kropp 4 dager etter fødsel, ei er det heller ikke alle som blir like trange etter fødsel. Nyt heller barnet ditt på nesten 5 måneder ;)

Sexen kommer nok naturlig tilbake. Gi henne i det minste litt tid...

Spørsmål!

Er barnet fire dager eller fem måneder gammelt?

Lurte på det, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump henne-kom å pul meg heller.Jeg er barnefri og har stram deilig fitte-og jeg er kjempekåt,våt og virkelig sugen på en mann nå....Nå er du ferdig med å befrukte henne.Nå kan du stikke av-å heller kose med meg???Jeg skal knulle deg-til du blir blå under øynene av utmattelse...lover : ) Du kommer aldri til å savne kona og ungen din igjen-lover : )

Hun er UTSPRENGT OG FERDG-INNSE DET.

Det kommer aldri til bli bedre.Slutt å håpe på det.

Anonymous poster hash: 02275...719

Så SLEM du er.

Anonymous poster hash: 59fad...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...