Gå til innhold

Dama mi har blitt videre etter fødsel:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Men underskudd på søvn har val vel bare om man har et barn som ikke sover skikkelug på natten. Noen babyer sover jo natten igjennom

Det er ikke sagt at man selv sover godt alltid; Babyer må bli noen måneder før man kan forvente at de sover hele natten;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke sagt at man selv sover godt alltid; Babyer må bli noen måneder før man kan forvente at de sover hele natten;

Jeg har hørt mange nye mødre snakke om at babyen bare sover og er rolig pg aldri skrikee. Er det bare skryt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Skal man ikke alltid gjøre knipeøvelser for å forebygge? Dette sku du begynt med før du ble gravid

Jeg går utifra at du utfører knipeøvelser regelmessig; Det er provoserende å lese det du skriver; Vet du hva jeg pleier å svare når noen sier dette til meg? Da svarer jeg "hvis du kan skru tiden tilbake, skal jeg gjøre det du sier";

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går utifra at du utfører knipeøvelser regelmessig; Det er provoserende å lese det du skriver; Vet du hva jeg pleier å svare når noen sier dette til meg? Da svarer jeg "hvis du kan skru tiden tilbake, skal jeg gjøre det du sier";

Ja faktisk. En lærerinne på skolen en gang sa hvor viktig det var å gjøre knipeøvelser. Det var snakk om uterusprolaps og slikt noe når det temaet kom opp

Bare dumt å bli provosert. Ikke min feil at du ikke tenkte på det før

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ja faktisk. En lærerinne på skolen en gang sa hvor viktig det var å gjøre knipeøvelser. Det var snakk om uterusprolaps og slikt noe når det temaet kom opp

Bare dumt å bli provosert. Ikke min feil at du ikke tenkte på det før

Ikke din feil at jeg ikke har tenkt på det? Har jeg skrevet om meg? Jeg gjør knipeøvelser, jeg, hver dag; Knipeøvelser er ikke synlig for andre, det kan man gjøre hvor som helst og når som helst; Det som er irriterende, samme hva det gjelder, er når noen sier hoverende "det skulle du ha tenkt på før";

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke din feil at jeg ikke har tenkt på det? Har jeg skrevet om meg? Jeg gjør knipeøvelser, jeg, hver dag; Knipeøvelser er ikke synlig for andre, det kan man gjøre hvor som helst og når som helst; Det som er irriterende, samme hva det gjelder, er når noen sier hoverende "det skulle du ha tenkt på før";

Jøsses så hårsår vi var idag da. Jeg har da ingen formening om ditt underliv og vet ingenting om hvor vid eller trang du skulle vøre så ro deg nå ned da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var en skygge av meg selv de 7 første månedene. Og selv om du syns at det å spise sunt og trene er "enkle tiltak", så gjelder det ikke nødvendigvis henne når hun er i den tilstanden hun er i nå. Jeg var sliten fysisk, jeg var skrekkslagen mentalt over å ha fått et lite liv å ha ansvar for, jeg gikk konstant og så/hørte/lette etter tegn og varsler på om babyen min manglet noe eller trengte noe hjelp. Å gå ut på tur fordi mannen min ville ha slankekroppen på plass igjen hadde vært uaktuelt.

Jeg orket heller ikke å knipe det første halve året. Jeg orket ikke å trene, og jeg spiste det som var enkelt og lettvint og som jeg hadde lyst på.
Motivasjonen måtte komme innenfra i meg selv, ingen kunne tre den ned over hodet på meg.

Noen trenger lengre tid enn andre for å komme i vater. Når verden begynte å føles normal igjen og ikke i unntakstilstand, vokste behovet for å bli meg selv igjen frem av seg selv.

Det kommer det til å gjøre for kjæresten din også. I mellomtiden syns jeg du skal dyrke henne og booste henne og ikke nevne med et ord hva du syns hun bør gjøre. Bare elsk henne, elsk barnet, tenk at ett år med lite/dårlig/rar sex er en dråpe i løpet av et langt liv.

Dersom status er akkurat den samme etter ett år, ville jeg tatt noen grep for å få snakket om dette. Men ikke ta det opp bare dere to, få en diplomatisk tredjepart inn som kan styre samtalen. Hør på helsestasjonen, mange har egne psykologer som har spes.kompetanse på ting tilknyttet graviditet, fødsel og barsel. (iallfall i Bergen!)



Anonymous poster hash: b096b...e2f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jøsses så hårsår vi var idag da. Jeg har da ingen formening om ditt underliv og vet ingenting om hvor vid eller trang du skulle vøre så ro deg nå ned da

Legg av deg den nedlatende "vi"-tonen. Jeg er ikke senil riktig ennå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg av deg den nedlatende "vi"-tonen. Jeg er ikke senil riktig ennå.

Igjen. Hårsår

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du fått ditt eget oppslag på Buzzit, en tweet, FB-delinger og poll, TS.

Er du heldig popper denne opp i facebook-feeden til den stakkars dama di.

I pollen mener forøvrig over 90% at TS må skjerpe seg, eller at dette må være bullshit..

http://buzzit.no/4-maneder-etter-hun-foedte-vurderer-han-forlate-henne-grunnen-gjor-folk-forbanna

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...