Gå til innhold

Dama mi har blitt videre etter fødsel:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4,5 mnd siden straks.:)Anonymous poster hash: 70e12...fff

Du er heldig som får noe i det hele tatt. Mange klarer ikke å ha sex før det har gått minst et år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at musa ikke blir så vid hvis dere bare trykker ut ungen relativt raskt. Jo lengre den ligger og sprenger i skjeden, jo slappere blir skjeden. Så som med mye annet, så hjelper det å ta seg sammen litt og bare få det overstått!

Anonymous poster hash: e14ae...810

Herregud. Dagens! Er du 14 år?!

Anonymous poster hash: 1c736...7f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke jeg er kravstor i det hele tatt. Å endre på matrutiner, gå en tur om dagen å gjørr knipeøvelser krever null energi. Jeg er på jobb hver dag, er våken om nettene, tar mestparten av husarbeidet, så syns ikke hun har så mye å klage på der. Hun må jo starte en plass! Og den usunne maten er ikke bra for ungen heller. Er det virkelig så fælt å forventer de 3 tingene jeg listet ovenfor? Ja da er det ikke liv laga. Jeg gidder ikke å kaste bort flere år fordi jeg har fått et barn. Livet må jo gå videre, og en plass må man jo starte..

Anonymous poster hash: 70e12...fff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke jeg er kravstor i det hele tatt. Å endre på matrutiner, gå en tur om dagen å gjørr knipeøvelser krever null energi. Jeg er på jobb hver dag, er våken om nettene, tar mestparten av husarbeidet, så syns ikke hun har så mye å klage på der. Hun må jo starte en plass! Og den usunne maten er ikke bra for ungen heller. Er det virkelig så fælt å forventer de 3 tingene jeg listet ovenfor? Ja da er det ikke liv laga. Jeg gidder ikke å kaste bort flere år fordi jeg har fått et barn. Livet må jo gå videre, og en plass må man jo starte..

Anonymous poster hash: 70e12...fff

Jeg forstår at du vil at hun skal spise sunt og være sunn, men om du presser henne risikerer du at hun hvert fall ikke vil. Jeg vet med meg selv at om noen forsøker å få meg til å gjøre noe jeg ikke har lyst til kjenner jeg motstanden bygger seg opp. Hun er nødt til å ville dette selv. Kanskje hun føler seg litt angrepet?

Jeg ser flere her spør om hun er deprimert, men jeg ser ikke om du har svart?

Og forresten, jeg vet at jeg hadde blitt kraftig irritert om samboeren min hadde mast om knipeøvelser. Jeg hadde følt at det var veldig personlig og at jeg ikke var bra nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke jeg er kravstor i det hele tatt. Å endre på matrutiner, gå en tur om dagen å gjørr knipeøvelser krever null energi. Jeg er på jobb hver dag, er våken om nettene, tar mestparten av husarbeidet, så syns ikke hun har så mye å klage på der. Hun må jo starte en plass! Og den usunne maten er ikke bra for ungen heller. Er det virkelig så fælt å forventer de 3 tingene jeg listet ovenfor? Ja da er det ikke liv laga. Jeg gidder ikke å kaste bort flere år fordi jeg har fått et barn. Livet må jo gå videre, og en plass må man jo starte..

Anonymous poster hash: 70e12...fff

For noen sider siden så skrev du at det var HUN som tok seg av nattevåket?

Anonymous poster hash: db7b8...45f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at jeg får mest gode svar og noen mindre gode. Kan fortelle litt om ungen. Den er veldig rolig, å sover stort sett hele natten bortsett fra når den spiser. Dama får sovet middagshvil hver dag, og står ellers opp med ungen på natten hvis den våkner. Mange unger er jo veldig urolige å skriker mye, men det gjør ikke denne. Den er stort sett veldig snill.

Jeg har aldri forventet noen slank modell etter fødsel, og skjønner at det tar tid. Men det jeg stusser over er at hun fortsatt spiser usunt, ikke orker å begynnne med knipeøvelser. Disse to tingene burde alle mødre gjøre etter mitt skjønn, både for barnet og deres eget underliv etter en fødsel, spessielt hvis det har endret seg. Angående det med trening, så kunne hun jo begynt å gått en tur i ny og ned. Det å komme seg ut å lufte hodet å få litt alenetid tror jeg er sundt. Men saken er at hun sier hun ikke orker. Får følelsen at hun har gitt opp på en måte. Hun kan jo begynne å trene i det små i det minste. Man får jo mere energi av å trene. Når jeg føler meg trøtt og sliten, så drar jeg å trener siden dette gir meg energi.

TS

Anonymous poster hash: 70e12...fff

Her skriver du at hun står opp på natten når den våkner og vil ha mat. Prøv å holde orden på røverhistorien din i det minste...

Anonymous poster hash: db7b8...45f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke jeg er kravstor i det hele tatt. Å endre på matrutiner, gå en tur om dagen å gjørr knipeøvelser krever null energi. Jeg er på jobb hver dag, er våken om nettene, tar mestparten av husarbeidet, så syns ikke hun har så mye å klage på der. Hun må jo starte en plass! Og den usunne maten er ikke bra for ungen heller. Er det virkelig så fælt å forventer de 3 tingene jeg listet ovenfor? Ja da er det ikke liv laga. Jeg gidder ikke å kaste bort flere år fordi jeg har fått et barn. Livet må jo gå videre, og en plass må man jo starte..

Anonymous poster hash: 70e12...fff

Mulig hun har en depresjon om hun sover så mye. Da gjør du det verre med å mase om trening. Hva med å faktisk finne ut hvorfor hun er så nedfor og sover så mye? Der burde du hatt ditt fokus ikke være overfladisk å kreve bedre sexliv.

Anonymous poster hash: 630a7...b2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun har en depresjon om hun sover så mye. Da gjør du det verre med å mase om trening. Hva med å faktisk finne ut hvorfor hun er så nedfor og sover så mye? Der burde du hatt ditt fokus ikke være overfladisk å kreve bedre sexliv.

Anonymous poster hash: 630a7...b2b

Han er kun interessert I å få tilbake ei stram fitte og bryr seg ikke dama er deprimert. Det er jo tydelig etter å ha oversett de ti + spørsmålene han har fått her inne om hun kan ha en fødselsdepresjon..

Anonymous poster hash: db7b8...45f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hadde vært en ide å slutte å klage da

Jeg er ikke TS og jeg klager ikke, prøver bare å komme med konstruktive forslag

Tuller du?

Nei, det går 100% ikke an, men jeg tror hannkjønnet av sjøhester kan føde? Jeg vet ikke helt, kanskje du blander litt

Anonymous poster hash: e14ae...810

Anonymous poster hash: e14ae...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun har en depresjon om hun sover så mye. Da gjør du det verre med å mase om trening. Hva med å faktisk finne ut hvorfor hun er så nedfor og sover så mye? Der burde du hatt ditt fokus ikke være overfladisk å kreve bedre sexliv.

Anonymous poster hash: 630a7...b2b

Trening kan gjøre underverker også for depresjon, det aller verste man kan gjøre om man er deprimert er å kun være hjemme med lite kontakt med omverdenen og lite fysisk aktivitet. Og ja, jeg har prøvd selv i en liten periode av livet og jeg har flere bekjente som sliter med det samme. Felles for dem alle er at de ikke er aktive på dagtid med studier, jobb eller andre ting, at de stort sett holder seg for seg selv og at de er lite eller ikke fysisk aktive. Flere av dem har også snudd døgnet, sitter oppe nesten hele natta, legger seg kl. 0530 og sover til kl. 15. Og for å si det sånn, det hjelper ikke.

Har man barn, så man forsøke å bli bedre for å kunne være den ressurspersonen barnet behøver.

Anonymous poster hash: e60e5...a56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening kan gjøre underverker også for depresjon, det aller verste man kan gjøre om man er deprimert er å kun være hjemme med lite kontakt med omverdenen og lite fysisk aktivitet. Og ja, jeg har prøvd selv i en liten periode av livet og jeg har flere bekjente som sliter med det samme. Felles for dem alle er at de ikke er aktive på dagtid med studier, jobb eller andre ting, at de stort sett holder seg for seg selv og at de er lite eller ikke fysisk aktive. Flere av dem har også snudd døgnet, sitter oppe nesten hele natta, legger seg kl. 0530 og sover til kl. 15. Og for å si det sånn, det hjelper ikke.

Har man barn, så man forsøke å bli bedre for å kunne være den ressurspersonen barnet behøver.

Anonymous poster hash: e60e5...a56

Ja men det er forskjell. Om denne dama er deprimert og han maser om trening og sier hun ikke er god nok slik hun er så hjelper det tvertimot gjør det saken verre. Trening er bra mtp depresjoner osv men først må en nøste opp i depresjonen og finne ut hvor problemet ligger. Å si til en deprimert "du må faktisk trene du" , "du spiser så usunt", "du bare sover" det er å kaste ved på bålet. Og hans fokus er som tittelen at hun ikke er like stram lengre. Hans fokus er på å få henne fit og strammere. Fokuset bør være å kartlegge HVA som er galt og hvorfor hun er slik. Ikke klage på henne.

Anonymous poster hash: 630a7...b2b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du vil at hun skal spise sunt og være sunn, men om du presser henne risikerer du at hun hvert fall ikke vil. Jeg vet med meg selv at om noen forsøker å få meg til å gjøre noe jeg ikke har lyst til kjenner jeg motstanden bygger seg opp. Hun er nødt til å ville dette selv. Kanskje hun føler seg litt angrepet?

Jeg ser flere her spør om hun er deprimert, men jeg ser ikke om du har svart?

Og forresten, jeg vet at jeg hadde blitt kraftig irritert om samboeren min hadde mast om knipeøvelser. Jeg hadde følt at det var veldig personlig og at jeg ikke var bra nok.

Anonymous poster hash: 70e12...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her skriver du at hun står opp på natten når den våkner og vil ha mat. Prøv å holde orden på røverhistorien din i det minste...

Anonymous poster hash: db7b8...45f

Jeg står som regel opp om natten, les en gang til.:)

Anonymous poster hash: 70e12...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det kommer mange nye svar. Har ikke tid å sjekke hele tiden, men skal svare på flere.

Ser mange spør hvorfor hun er trøtt og om hun lider av fødselsdepresjon. Nei hun gjør ikke det. Hun sier bare at det er sånn tiltak å komme inn i gamle sunne rutiner som hun hadde før. Har prøvd å oppmuntre henne med at å begynne med å gå en liten tur om dagen, og det å legge om kostholdet i første omgang er en fin start. Og gjøre knipeøvelser er noe hun kan gjøre mens hun ligger på sofaen. Jeg tar som sagt mye av ansvaret for at ting skal gå rundt. Hun har fri hele dagen, og det eneste hun gjør er å ordne seg mat(usunn sådan), ta seg av ungen på dagtid når jeg jobber å vaske litt klær. Når jeg er ferdig på jobb, drar jeg ofte å handler, så hjem å lage sunn mat til meg, fordi hun ikke vil ha. Har prøvd å skjære opp frukt å lage smoothie, men det vil hun ikke ha. Før spiste hun sunt å likte sunn med grønnssker(frustrerende)..

Etter middag vasker jeg opp, og lar henne sove. Tar så med ungen ut å triller tur, så hun får hvile enda mere. Når vi kommer hjem så drar jeg å trener. Kommer hjem å da vil hun bare ligge på sofaen å slappe av å kose seg.

Irriterer vettet av meg at hun ikke kan begynne med små endringer som bedre kosthold, gå 1 tur om dagen og gjøre noen knipeøvelser som alle som føder får anbafalt. Er dette å være kravstor så vet ikke jeg.. Krever ikke at musa skal være like stram på 123, eller at hun skal være like slank/fit som før. Men det jeg FORVENTER, er at hun prøver sitt beste å gjør småe endringer. Er det så mye å forlange?? Syns jeg har vært tålmodig, men begynner å bli lei av at hun ikke prøver å gjøre små fremskritt..

Anonymous poster hash: 70e12...fff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva forventer du egentlig? Hun har født en unge ut derifra, og anusringen din ville blitt ganske slapp og sprekt om du ble tvunget til å drite ut en vannmelon derifra.
Å bli videre i vagina etter fødsel er naturens gang. Voks opp.



Anonymous poster hash: 55909...6c0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det kommer mange nye svar. Har ikke tid å sjekke hele tiden, men skal svare på flere.

Ser mange spør hvorfor hun er trøtt og om hun lider av fødselsdepresjon. Nei hun gjør ikke det. Hun sier bare at det er sånn tiltak å komme inn i gamle sunne rutiner som hun hadde før. Har prøvd å oppmuntre henne med at å begynne med å gå en liten tur om dagen, og det å legge om kostholdet i første omgang er en fin start. Og gjøre knipeøvelser er noe hun kan gjøre mens hun ligger på sofaen. Jeg tar som sagt mye av ansvaret for at ting skal gå rundt. Hun har fri hele dagen, og det eneste hun gjør er å ordne seg mat(usunn sådan), ta seg av ungen på dagtid når jeg jobber å vaske litt klær. Når jeg er ferdig på jobb, drar jeg ofte å handler, så hjem å lage sunn mat til meg, fordi hun ikke vil ha. Har prøvd å skjære opp frukt å lage smoothie, men det vil hun ikke ha. Før spiste hun sunt å likte sunn med grønnssker(frustrerende)..

Etter middag vasker jeg opp, og lar henne sove. Tar så med ungen ut å triller tur, så hun får hvile enda mere. Når vi kommer hjem så drar jeg å trener. Kommer hjem å da vil hun bare ligge på sofaen å slappe av å kose seg.

Irriterer vettet av meg at hun ikke kan begynne med små endringer som bedre kosthold, gå 1 tur om dagen og gjøre noen knipeøvelser som alle som føder får anbafalt. Er dette å være kravstor så vet ikke jeg.. Krever ikke at musa skal være like stram på 123, eller at hun skal være like slank/fit som før. Men det jeg FORVENTER, er at hun prøver sitt beste å gjør småe endringer. Er det så mye å forlange?? Syns jeg har vært tålmodig, men begynner å bli lei av at hun ikke prøver å gjøre små fremskritt..

Anonymous poster hash: 70e12...fff

Jeg syns det skinner gjennom at du mener du gjør mesteparten av jobben her og bare vil at hun skal ta seg sammen. Vi får kun din versjon, men jeg tviler på det er så enkelt. Det kan godt hende du "drar" lasset nå, men hun har gått og bært på ungen din i 9 måneder, før hun gjennomgikk et smertehelvete da hun presset den ut.

En ting er jo at du ønsker hun skal spise sunt, det syns jeg bare det er fint at du oppmuntrer til. Men denne konstante gnålinga om knipeøvelser.. jeg kan faktisk ikke se at det skal være et fokus 4,5 måned etter fødsel. De fleste par jeg vet om hadde ikke sex på over et halvt år. Har hun i det hele tatt sexlyst? Hvis ikke forstår jeg veldig godt at hun ikke orker å gjøre noen knipeøvelser.

Anonymous poster hash: 8a37d...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det kommer mange nye svar. Har ikke tid å sjekke hele tiden, men skal svare på flere.

Ser mange spør hvorfor hun er trøtt og om hun lider av fødselsdepresjon. Nei hun gjør ikke det. Hun sier bare at det er sånn tiltak å komme inn i gamle sunne rutiner som hun hadde før. Har prøvd å oppmuntre henne med at å begynne med å gå en liten tur om dagen, og det å legge om kostholdet i første omgang er en fin start. Og gjøre knipeøvelser er noe hun kan gjøre mens hun ligger på sofaen. Jeg tar som sagt mye av ansvaret for at ting skal gå rundt. Hun har fri hele dagen, og det eneste hun gjør er å ordne seg mat(usunn sådan), ta seg av ungen på dagtid når jeg jobber å vaske litt klær. Når jeg er ferdig på jobb, drar jeg ofte å handler, så hjem å lage sunn mat til meg, fordi hun ikke vil ha. Har prøvd å skjære opp frukt å lage smoothie, men det vil hun ikke ha. Før spiste hun sunt å likte sunn med grønnssker(frustrerende)..

Etter middag vasker jeg opp, og lar henne sove. Tar så med ungen ut å triller tur, så hun får hvile enda mere. Når vi kommer hjem så drar jeg å trener. Kommer hjem å da vil hun bare ligge på sofaen å slappe av å kose seg.

Irriterer vettet av meg at hun ikke kan begynne med små endringer som bedre kosthold, gå 1 tur om dagen og gjøre noen knipeøvelser som alle som føder får anbafalt. Er dette å være kravstor så vet ikke jeg.. Krever ikke at musa skal være like stram på 123, eller at hun skal være like slank/fit som før. Men det jeg FORVENTER, er at hun prøver sitt beste å gjør småe endringer. Er det så mye å forlange?? Syns jeg har vært tålmodig, men begynner å bli lei av at hun ikke prøver å gjøre små fremskritt..

Anonymous poster hash: 70e12...fff

Hun høres vanvittig lat og udugelig ut. Pælm henne på hue og ræva ut.

Anonymous poster hash: db7b8...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer du egentlig? Hun har født en unge ut derifra, og anusringen din ville blitt ganske slapp og sprekt om du ble tvunget til å drite ut en vannmelon derifra.

Å bli videre i vagina etter fødsel er naturens gang. Voks opp.

Anonymous poster hash: 55909...6c0

Ja, men man kan prøve å gjøre knipeøvelser som alle jordmødre anbefaler. Hvis man ikke gidder å prøve, så vil det aldri bli noe bedre tenker jeg. Hun har jo lyst til å føles trangere selv.

Anonymous poster hash: 70e12...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...