Gå til innhold

Var det en shit-test?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Poenget er at det er visse type personligheter som driver med den slags, og de er nok korrelert med et par personlighetstrekk de fleste ikke ønsker å måtte leve med i et lengre forhold.

Kanskje den type komplimenter er verdt noe for noen. Personlig får jeg ikke noe ego boost av en slesk type som forteller meg at jeg har fine mugger mens han tar seg selv i skrittet. Dette er en samme type, bare i kvinnelig form. Ikke la deg lure av lange øyevipper og en pen kjole.

Nei alle driver å shit-tester ...men de er ikke selv bevisste på det - sett deg inn i og les artikkelen http://illimitablemen.com/2014/12/14/the-shit-test-encyclopedia/

Kom tilbake etterpå så kan vi ta en diskusjon om det...

Anonymous poster hash: b6c16...f63

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei alle driver å shit-tester ...men de er ikke selv bevisste på det - sett deg inn i og les artikkelen http://illimitablemen.com/2014/12/14/the-shit-test-encyclopedia/

Nei, alle shittester ikke. Noen av oss har såpass innsikt i andre personer at vi kan måle dem opp og ned med ganske stor presisjon innen de første minuttene av bekjentskap. Jeg kan se ganske klart, rimelig kjapt hvem som er en drittsekk, hvem som kan bli en drittsekk eller i hvilke situasjoner noen ville akseptert å oppføre seg som en drittsekk. Jeg trenger ikke å teste noen, fordi dette er ting jeg kan se på måten folk snakker på, hva de snakker om, hva de vektlegger i en samtale, hva kroppspråk de har, tonefall, ansiktsuttrykk osv.

Dersom man bruker tiden på å prøve å forstå individer, trenger man ikke å lene seg på slike krykker som er en høyst unøyaktig måte å forstå folk på. Man faller inn i tankemønstre der man ikke kan se sine egne fallgruver og begrensning i relasjoner med andre mennesker.

Redigert inn etterpå: Jeg skulle kanskje banket inn mer det jeg mente med den forrige posten. Det man også gjør når man sier at alle shittester, er å samle alle type kvinner (eller menn) i en kategori og man blir ute av stand til å differensiere hvilke personer som er reale og som kan potensielt gi deg en fin opplevelse i et forhold (eller som venn for den saks skyld) og hvem som er rett ned og ut kjipe og vil manipulere deg for hva det er verdt.

På denne måten sitter man egentlig ikke igjen med et bra inntrykk av om kvinnen bryr seg om deg eller setter sine egne interesser fremst.

Fint og greit for dem som vil å ha et kynisk bilde av kvinner der alle shittester og tar penga dine, men å føre til et bra forhold, det skal mye til. I lengden er det bare en selv det går utover, da man aldri vil utvikle en evne til å gjenkjenne gull når man ser det. I stedet vil man vandre fra dårlig forhold til dårlig forhold fordi man har mistet evnen til å se nyanser.

Endret av ord deling
  • Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet

Så lenge du tafser på små gutter kan du fint kalles pedo du.

Anonymous poster hash: 50613...01d

Spøk er tydeligvis ikke din sterkeste side...

Gjest Tassen10
Skrevet (endret)

Nei alle driver å shit-tester ...men de er ikke selv bevisste på det - sett deg inn i og les artikkelen http://illimitablemen.com/2014/12/14/the-shit-test-encyclopedia/ Kom tilbake etterpå så kan vi ta en diskusjon om det... Anonymous poster hash: b6c16...f63

Jeg slutta å lese før jeg var kommet halvveis i introduksjonen. Der sto det noe om ei rød pille, og da skjønte jeg hvor det bar :)

Du skal få ei pille av meg i stedet som du vil ha mye mer glede av i de lange løp.

Tren styrke, og tren yoga. Enhver kroppslig forandring gir deg en psykisk forandring og omvendt.

Ved å få troen på deg selv, vil du aldri tenke på om du svarer rett eller feil på en slik test. Fordi du vet at du svarte rett! Om mottager ikke likte svaret, betyr ikke det at du svarte feil. Men det betydde at du og mottager ikke er på samme nivå. Altså ingenting feil på deg, eller på mottager. Men dere er bare ikke kompitable :)

Endret av Tassen10
AnonymBruker
Skrevet

Spøk er tydeligvis ikke din sterkeste side...

Åh, er det det det er. Jeg trodde det var flørting? Men da er det ikke flørting men spøk når noen sier, "jeg håper du ikke er sånn som..."?

Gjest Mythic
Skrevet

Åh, er det det det er. Jeg trodde det var flørting? Men da er det ikke flørting men spøk når noen sier, "jeg håper du ikke er sånn som..."?

Du er i hvert fall håpløs til å flørte. Hadde du formulert deg litt annerledes enn å kalle meg for pedo kunne jeg kanskje tatt flørten. For øvrig er spøk og flørt noe som gjerne går hånd i hånd når man er nettopp på flørter`n med noen.

Hovedproblemet for både TS og denne dama, er at det foregikk skriftlig, og da er det jammen meg fort gjort å feiltolke, overanalysere og generelt klare å ødelegge noe som kunne blitt noe bra. Når kommunikasjon foregår skriftlig, og man ikke kjenner den man skriver med, skal det lite til før det oppstår misforståelser. Man ser ikke kroppsspråk, ansiktsuttrykk, glimt i øyet, smil eller ikke smil osv.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Hadde aldri hørt om shit-testing før jeg fant denne tråden.

Veldig interessant å lese faktisk.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, alle shittester ikke. Noen av oss har såpass innsikt i andre personer at vi kan måle dem opp og ned med ganske stor presisjon innen de første minuttene av bekjentskap. Jeg kan se ganske klart, rimelig kjapt hvem som er en drittsekk, hvem som kan bli en drittsekk eller i hvilke situasjoner noen ville akseptert å oppføre seg som en drittsekk. Jeg trenger ikke å teste noen, fordi dette er ting jeg kan se på måten folk snakker på, hva de snakker om, hva de vektlegger i en samtale, hva kroppspråk de har, tonefall, ansiktsuttrykk osv.

Dersom man bruker tiden på å prøve å forstå individer, trenger man ikke å lene seg på slike krykker som er en høyst unøyaktig måte å forstå folk på. Man faller inn i tankemønstre der man ikke kan se sine egne fallgruver og begrensning i relasjoner med andre mennesker.

Redigert inn etterpå: Jeg skulle kanskje banket inn mer det jeg mente med den forrige posten. Det man også gjør når man sier at alle shittester, er å samle alle type kvinner (eller menn) i en kategori og man blir ute av stand til å differensiere hvilke personer som er reale og som kan potensielt gi deg en fin opplevelse i et forhold (eller som venn for den saks skyld) og hvem som er rett ned og ut kjipe og vil manipulere deg for hva det er verdt.

På denne måten sitter man egentlig ikke igjen med et bra inntrykk av om kvinnen bryr seg om deg eller setter sine egne interesser fremst.

Fint og greit for dem som vil å ha et kynisk bilde av kvinner der alle shittester og tar penga dine, men å føre til et bra forhold, det skal mye til. I lengden er det bare en selv det går utover, da man aldri vil utvikle en evne til å gjenkjenne gull når man ser det. I stedet vil man vandre fra dårlig forhold til dårlig forhold fordi man har mistet evnen til å se nyanser.

Det er helt iorden og mye fornuftig det du skriver der ..men det har ikke så mye med shit-testing å gjøre.

Jeg vil igjen anbefale deg å lese den artikkelen...da kan du selv forbedre dine egne shit-tester for på den måten eliminere den kategori menn du ikke vil ha noe med å gjøre.

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Hans råd fikk jo jente TS snakket med til å snu fra kald og ekkel til å plutselig ville ha han.

Anonymous poster hash: 19228...4ad

Hun likte jo han helt fra starten av. At hun fremdeles vil snakke med ts etter at han skrev at han vil kutte henne ut er en ganske stor indikasjon på det.

Endret av Minesveiper
Skrevet

Det er helt iorden og mye fornuftig det du skriver der ..men det har ikke så mye med shit-testing å gjøre.

Jeg vil igjen anbefale deg å lese den artikkelen...da kan du selv forbedre dine egne shit-tester for på den måten eliminere den kategori menn du ikke vil ha noe med å gjøre.

Hehe, takk for omtanken, men jeg fikk meg en kjempeherlig partner ved å være ærlig og åpen om intensjonene mine fra begynnelsen av. Dersom du vil ha gode, omsorgsfulle menn med integritet, så får du dem ikke når du shittester. De intelligente ser rett gjennom slike ting og gidder ikke være med kvinner som driver på sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, takk for omtanken, men jeg fikk meg en kjempeherlig partner ved å være ærlig og åpen om intensjonene mine fra begynnelsen av. Dersom du vil ha gode, omsorgsfulle menn med integritet, så får du dem ikke når du shittester. De intelligente ser rett gjennom slike ting og gidder ikke være med kvinner som driver på sånn.

Nå er jeg mann da men hyggelig å høre at du har en kjempeherlig partner :)

En kvinne som IKKE shit-tester er det noe galt med og da blinker de røde lampene hos meg ihvertfall.

Du shit-tester nok du og men du er ikke bevisst på det - men som sagt det hadde vært mye verre om du ikke hadde gjort det for din egen del ihvertfall :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva så? Det er dårlig stil å legge ut private samtaler, uansett. Kanskje har hun bruker her inne og leser dette. Hvem vet.

Hva så? Er det også dårlig stil å skrive om samlivsproblemene sine her, slik alle gjør? Skjønner ikke hva som er dårlig gjort med å dele samtaler så lenge begge samtalepartene holdes anonym.

Anonymous poster hash: a129a...7ef

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner jo nå hvorfor jeg hater nettdating.

Kan man ikke bare snakke sammen da, uten å shit-teste, analysere og gravere?

Selv om kvinner gjerne ikke vet det selv, så shit-tester de. Nei, det er en del av spillet, selv om de ikke er bevisst på sine egne tester.

AnonymBruker
Skrevet

Selv om man "vinner" den samtalen TS hadde, så er det ingen vinnere i et forhold som er fult av drama og kjefting.

Well put.

Gjest Mythic
Skrevet

Hva så? Er det også dårlig stil å skrive om samlivsproblemene sine her, slik alle gjør? Skjønner ikke hva som er dårlig gjort med å dele samtaler så lenge begge samtalepartene holdes anonym.

Jeg synes det er dårlig stil å ordrett legge ut en samtale på denne måten. Så får du være uenig.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, alle shittester ikke. Noen av oss har såpass innsikt i andre personer at vi kan måle dem opp og ned med ganske stor presisjon innen de første minuttene av bekjentskap. Jeg kan se ganske klart, rimelig kjapt hvem som er en drittsekk, hvem som kan bli en drittsekk eller i hvilke situasjoner noen ville akseptert å oppføre seg som en drittsekk.

Shit-tester er ikke får å se om han er drittsekk, men for å se om han er svak og lett å få ut av balanse.

AnonymBruker
Skrevet

Er det derfor du er på singelforumet? :P

Men altså, å shit-teste er noe alle kvinner gjør, men som regel er det ubevisst. Så du er ikke uærlig om intensjonene dine når du shit-tester.

AnonymBruker
Skrevet

En kvinne som IKKE shit-tester er det noe galt med og da blinker de røde lampene hos meg ihvertfall.

Fordi dette er en kvinne som ikke bryr seg om kjæresten sin er i balanse?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er dårlig stil å ordrett legge ut en samtale på denne måten.

Fordi?

Gjest Mythic
Skrevet

Fordi?

Fordi jeg mener en sånn samtale er privat, og jeg hadde ikke likt å bli uthengt på en sånn måte. Jeg hadde heller ikke utlevert noen andre slik som det blir gjort her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...