AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #101 Skrevet 18. april 2015 Men sjonkelrolf, kan du samle noen tips til hvordan man bør prate til kvinner? Jeg har alltid egentlig tenkt at man bør være høflig osv., men hvordan skal man sette damer på plass? Hvordan bør man snakke til dem? Anonymous poster hash: 19228...4ad Hvorfor spør du han? Han klager jo på at han aldri lykkes på datingmarkedet, så å ta i mot råd fra han, virker nok mot sin hensikt. Men dere kan jo slå dere sammen og klage på KG over at dere aldri får dere dame. Anonymous poster hash: 88c19...165 7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #102 Skrevet 18. april 2015 Hvorfor spør du han? Han klager jo på at han aldri lykkes på datingmarkedet, så å ta i mot råd fra han, virker nok mot sin hensikt. Men dere kan jo slå dere sammen og klage på KG over at dere aldri får dere dame. Anonymous poster hash: 88c19...165 Hans råd fikk jo jente TS snakket med til å snu fra kald og ekkel til å plutselig ville ha han. Anonymous poster hash: 19228...4ad
Gjest Mythic Skrevet 18. april 2015 #103 Skrevet 18. april 2015 Hun er jo helt anonym. Anonymous poster hash: a129a...7ef Hva så? Det er dårlig stil å legge ut private samtaler, uansett. Kanskje har hun bruker her inne og leser dette. Hvem vet.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #104 Skrevet 19. april 2015 Hans råd fikk jo jente TS snakket med til å snu fra kald og ekkel til å plutselig ville ha han. Anonymous poster hash: 19228...4ad Ehhh...ikke akkurat. Det er forskjell på å ville ha en forklaring på hvorfor noen plutselig ikke vil prate med deg, og å ville "ha" dem. Anonymous poster hash: 508c5...eae 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #105 Skrevet 19. april 2015 Hvorfor spør du han? Han klager jo på at han aldri lykkes på datingmarkedet, så å ta i mot råd fra han, virker nok mot sin hensikt. Men dere kan jo slå dere sammen og klage på KG over at dere aldri får dere dame. Anonymous poster hash: 88c19...165 Det samme tenkte jeg.Med de rådene der blir du garantert singel - lenge Anonymous poster hash: 508c5...eae 3
pompdelux Skrevet 19. april 2015 #106 Skrevet 19. april 2015 Whaaaat.. Skjønner ikke no jeg. Skjønner jo nå hvorfor jeg hater nettdating. Kan man ikke bare snakke sammen da, uten å shit-teste, analysere og gravere? 2
Gjest PetterPanne Skrevet 19. april 2015 #107 Skrevet 19. april 2015 Whaaaat.. Skjønner ikke no jeg. Skjønner jo nå hvorfor jeg hater nettdating. Kan man ikke bare snakke sammen da, uten å shit-teste, analysere og gravere? Aaaaamen.Fikk denne aha følelsen da jeg overhørte to jenter snakke sammen: "Han skrev til meg" "Hva skrev han?" "At hun var skikkelig drita i går" "Skrev han ho eller hun?" Jeg brøt ut i latter. Spurte de hvorfor det i det hele tatt skulle ha noe å si. Nei, skrev han ho istedt for hun var han mer laidback og sikker interessert..... Jeg døde litt inni meg den dagen.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #108 Skrevet 19. april 2015 Jeg reagerer mest på at TS legger ut samtalen her på KG. Synes ikke akkurat det er spesielt ok å henge ut folk offentlig på denne måten, særlig når det hele blir blåst ut av proporsjoner. Hva i all verden var galt med noe av det hun sa? Sannsynligvis prøvde hun bare å flørte litt, eller skrev med et glimt i øyet. I tillegg er TS så tafatt at han må bli diktert hva han skal si av folk på KG, som i mine øyne, gir temmelig dårlige råd. Jaja, smartass. Håper ikke du er sånn dame som går rundt og tafser på smågutter i fylla? (Jeg bare flørter!) Anonymous poster hash: 50613...01d 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #109 Skrevet 19. april 2015 hvorfor gidder du prate med hu frekke bitre megga der? du ser vel selv at hu har det vondt med seg selv og lar det gå utover andre. å bruke energi på tapere som det der er helt meningsløst. ha litt respekt for deg selv å ta igjen eller avslutt dialogen. Jeg synes det er skikkelig morsomt jeg. Kanskje TS synes det og Anonymous poster hash: c43f7...ffa
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #110 Skrevet 19. april 2015 Jeg synes det gikk ganske bra for TS. Hun var såpass tydelig frekk med den der "le av deg selv". (Virker som enkelte av damene her ikke forstod at hun plasserte han som en av de ekle typene.) Regner med det var en ubevisst shit-test fra henne. Nå er jeg dame selv og har aldri drevet med slikt, er ikke helt ung heller. Men jeg synes ikke frekke jenter skal slippe unna med det fordi fyren er en dott og hun er pen. Hun her var jo ikke noe å samle på. Bra, TS. Anonymous poster hash: f268f...08f 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #111 Skrevet 19. april 2015 Aaaaamen.Fikk denne aha følelsen da jeg overhørte to jenter snakke sammen: "Han skrev til meg" "Hva skrev han?" "At hun var skikkelig drita i går" "Skrev han ho eller hun?" Jeg brøt ut i latter. Spurte de hvorfor det i det hele tatt skulle ha noe å si. Nei, skrev han ho istedt for hun var han mer laidback og sikker interessert..... Jeg døde litt inni meg den dagen. På kornet: Anonymous poster hash: 50613...01d
sjonkelrolf Skrevet 19. april 2015 #112 Skrevet 19. april 2015 Et "fint for deg da"-svar er typisk et sarkastisk tilsvar på et eller annet, særlig med et eller annet "kallenavn" slengt på, som f.eks. smarten. Jeg ville aldri sagt det som et tilsvar til folk jeg ser på som venner. Og jeg kommer ikke med sånne tilsvar hvis jeg prater med en dame, nettopp fordi det kan misforstås. Det er jo flere her enn meg, inkludert TS, som reagerte på det hun skrev. Det er mulig det ikke har gått veien før, mtp. dating og sånn. Men det som i hvert fall ikke fungerte var å være "for" snill, vise "for" mye respekt og være for lite frempå. I gitte situasjoner er det viktig å stå opp for se selv, ikke la seg tråkke på. Å gå rundt og tro at alle man møter vil en selv godt er i beste fall naivt. Og nordmenn er jo kjent for å være av det mer naive slaget.
Gjest Mythic Skrevet 19. april 2015 #113 Skrevet 19. april 2015 Jaja, smartass. Håper ikke du er sånn dame som går rundt og tafser på smågutter i fylla? (Jeg bare flørter!) Anonymous poster hash: 50613...01d Selvfølgelig gjør jeg det, smarten. Det er hobbyen min
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #114 Skrevet 19. april 2015 Meg: - Hva gjorde du i helga? Hun: - Var på fylla. Meg: - Gøy? Hun: - Ja, bare at det var så sykt mange ekle menn ute. Håper virkelig ikke du er sånn på fylla. Da blir jeg blitt flau. Meg: - Haha Hun: - Ja, le av deg selv. Ja det var en shit-test - hun skulle høre om du ble brydd\sjalu av at hun var ute på byn og gjorde seg tilgjengelig rundt mannfolk. Hun sier videre at hun håper ikke du er like "needy" og "chode" som de som prøvde seg på henne i helga. Utfra svarene dine tilbake så må du ha #shittest bestått på den. Anonymous poster hash: b6c16...f63 Etter å ha lest gjennom samtlige svar nå så er faktisk denne tolkningen helt riktig...det er forøvrig rart at innlegget ikke har fått mer oppmerksomhet. Anonymous poster hash: b6c16...f63 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #115 Skrevet 19. april 2015 Selvfølgelig gjør jeg det, smarten. Det er hobbyen min Med andre ord, du er pedo? Anonymous poster hash: 50613...01d
Gjest Mythic Skrevet 19. april 2015 #116 Skrevet 19. april 2015 Med andre ord, du er pedo? Anonymous poster hash: 50613...01d Så lenge de kommer inn ute på byen, kan jeg nok ikke kalles pedo, du...
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #117 Skrevet 19. april 2015 Så lenge de kommer inn ute på byen, kan jeg nok ikke kalles pedo, du... Så lenge du tafser på små gutter kan du fint kalles pedo du. Anonymous poster hash: 50613...01d
Gjest Skrevet 19. april 2015 #118 Skrevet 19. april 2015 Ved å snakke om ting som shittester, så glemmer man å legge merke til det større bildet. Er dama bak en dårlig person? Viss ja, gå videre. Med mindre man syns det er greit å være i et forhold der dama alltid vil lage drama. Selv om man "vinner" den samtalen TS hadde, så er det ingen vinnere i et forhold som er fult av drama og kjefting. Jeg syns denne kvinnen virket ganske ekkel. Ser ut som om hun vet hvordan hun skal oppføre seg for at andre skal gjøre det hun vil og hvordan hun skal få folk til å føle seg kjipe. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #119 Skrevet 19. april 2015 Ved å snakke om ting som shittester, så glemmer man å legge merke til det større bildet. Er dama bak en dårlig person? Viss ja, gå videre. Med mindre man syns det er greit å være i et forhold der dama alltid vil lage drama. Selv om man "vinner" den samtalen TS hadde, så er det ingen vinnere i et forhold som er fult av drama og kjefting. Jeg syns denne kvinnen virket ganske ekkel. Ser ut som om hun vet hvordan hun skal oppføre seg for at andre skal gjøre det hun vil og hvordan hun skal få folk til å føle seg kjipe. Tydelig at du vet ikke engang hva en #shittest er engang da ...shit-tester er komplimenter som er hyggelige nok i seg selv Anonymous poster hash: b6c16...f63
Gjest Skrevet 19. april 2015 #120 Skrevet 19. april 2015 Tydelig at du vet ikke engang hva en #shittest er engang da ...shit-tester er komplimenter som er hyggelige nok i seg selv Anonymous poster hash: b6c16...f63 Poenget er at det er visse type personligheter som driver med den slags, og de er nok korrelert med et par personlighetstrekk de fleste ikke ønsker å måtte leve med i et lengre forhold. Kanskje den type komplimenter er verdt noe for noen. Personlig får jeg ikke noe ego boost av en slesk type som forteller meg at jeg har fine mugger mens han tar seg selv i skrittet. Dette er en samme type, bare i kvinnelig form. Ikke la deg lure av lange øyevipper og en pen kjole. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå