Gå til innhold

Var det en shit-test?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriver med en kvinne på Tinder.

Meg: - Hva gjorde du i helga?

Hun: - Var på fylla.

Meg: - Gøy?

Hun: - Ja, bare at det var så sykt mange ekle menn ute. Håper virkelig ikke du er sånn på fylla. Da blir jeg blitt flau.

Meg: - Haha

Hun: - Ja, le av deg selv.

Wtf liksom? :P

Anonymous poster hash: a129a...7ef
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du burde dumpe henne

Anonymous poster hash: a8a21...0af
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Det du skal gjøre da hvis det er en shit-test er å "forsterke" svaret, som "du skulle bare visst", eller "ja, helt deilig ekkel", eller noe nøytralt som "vi får gå på fylla sammen engang, så får du selv gjøre deg opp din mening". Hvis du svarer "nei, jeg er ikke sånn" feiler du testen.

Edit: alternativt kan du jo, som svar på den dialogen der si noe som "jeg ler av meg selv hele tiden, jeg, er ikke så selvhøytidelig eller nærtakende av meg ;)".

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du burde dumpe henne

Anonymous poster hash: a8a21...0af

Har jo ikke møtt henne engang. Det er en Tinder-chat.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det du skal gjøre da hvis det er en shit-test er å "forsterke" svaret, som "du skulle bare visst", eller "ja, helt deilig ekkel", eller noe nøytralt som "vi får gå på fylla sammen engang, så får du selv gjøre deg opp din mening". Hvis du svarer "nei, jeg er ikke sånn" feiler du testen.

Takk for tipset! Men hva bør jeg svare nå?

Gjest PetterPanne
Skrevet

Det du skal gjøre da hvis det er en shit-test er å "forsterke" svaret, som "du skulle bare visst", eller "ja, helt deilig ekkel". Hvis du svarer "nei, jeg er ikke sånn" feiler du testen.

Håper alle innser at alle disse teoriene vi har om hvordan snakke med hverandre vil medføre til at ingen klarer å snakke med hverandre?

Damene på sin side leser seg opp på hvordan menn håndterer det de sier, og menn leser seg opp på hvordan kvinner håndterer situasjonen. Det hele ender med at ingen klarer slappe av eller la ting flyte naturlig, fordi alle har lest for mye.

Og så har man da de som ikke følger disse reglene, men er notoriske flørterem, som blir utsatt for paranoide menn/damer som har lest dette.

Hvor skal dette ende? Jeg blir paff.

Skrevet

Takk for tipset! Men hva bør jeg svare nå?

Jeg redigerte inn en ny variant i forrige post.

Skrevet (endret)

Hvorfor har du lyst til å taste mer med henne?

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Sånne er da morsomme å prate med, om man bare gir totalt faen. Hva er det verste som kan skje? Matchen forsvinner. Herregud, det er da bare Tinder.

• Liker 1
Gjest anonym2233
Skrevet

Du får svare tilbake med

"Vi får unngå at JEG blir flau" :fnise:

Kanskje ikke helt relevant, men syns det er litt artig hvordan mange damer kan finne på å si "mange menn er ekle, håper ikke du er sånn".. Allikevel finnes det en drøss av damer som også er "sånn"... :bond:

AnonymBruker
Skrevet

Hun der må du droppe med en gang. Med en slik giftig åpning kan ikke fortsettelsen bli bra.

Anonymous poster hash: 9d477...1c8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er en shit test, hvorfor er dette en shit test?

Anonymous poster hash: 3f176...1b5
  • Liker 2
Skrevet

Dessuten, hun sa jo selv at hun var på fylla, så tror hun først bør feie for egen dør før hun begynner å klage over andre som er "ekle" på fylla. Derfor, sånne kan det være litt gøy å ha det litt moro med, komme med svar som man kanskje ikke venter :P

• Liker 5
Skrevet

Hadde nok avsluttet kontakten raskt her var jeg deg. Makan til frekk åpning, bortkasta tid. I tillegg er kommer det klart og tydlig frem at hu er et negativt menneske med pessimistisk syn på menn, hu har sikkert brent seg flere ganger med "bad boys" og har nå blitt ei sur bitter megge.

• Liker 8
Skrevet

Hadde nok avsluttet kontakten raskt her var jeg deg. Makan til frekk åpning, bortkasta tid. I tillegg er kommer det klart og tydlig frem at hu er et negativt menneske med pessimistisk syn på menn, hu har sikkert brent seg flere ganger med "bad boys" og har nå blitt ei sur bitter megge.

Jo, på den ene siden er hun en klar dumpekandidat. På den andre siden kan det være litt gøy å bare svare tull, for å ha det litt moro med henne, hvis man likevel ikke har noe bedre å gjøre akkurat da. Å fyre avgårde en melding er fort gjort.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tror ikke det er shit-test, tror du har møtt det som vi i gamle dager kalte en drittunge.

Har du litt vett så svarer du ikke. Selv om dere skulle bli sammen på langt sikt er dette en personlighet som vil behandle deg som dritt og få deg til å føle deg verre enn du eventuelt gjør nå som singel.

Anonymous poster hash: d07a5...a6e
AnonymBruker
Skrevet

Håper alle innser at alle disse teoriene vi har om hvordan snakke med hverandre vil medføre til at ingen klarer å snakke med hverandre?

Vel, chaten lever nå fortsatt...

AnonymBruker
Skrevet

Meg: - Hva gjorde du i helga?

Hun: - Var på fylla.

Meg: - Gøy?

Hun: - Ja, bare at det var så sykt mange ekle menn ute. Håper virkelig ikke du er sånn på fylla. Da blir jeg blitt flau.

Meg: - Haha

Hun: - Ja, le av deg selv.

Meg: - Jeg ler av meg selv hele tiden, jeg, er ikke så selvhøytidelig eller nærtakende av meg ;)
Hun: - Fint for deg da, smarten

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri prøvd Tinder før, og hun er den eneste matchen så langt.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er en shit test, hvorfor er dette en shit test?

Anonymous poster hash: 3f176...1b5

Det står mye om det på nettet. Kort fortalt:

Essentially a shit test is used by women to determine one, or a combination of these factors:

a.) Confidence – first and foremost

b.) Options – is this guy really into me because I’m ‘special’ or am I his only option?

c.) Security – is this guy capable of providing me with long term security?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...