sjonkelrolf Skrevet 18. april 2015 #41 Skrevet 18. april 2015 (endret) Hehe, ja, din plan var bedre. Anonymous poster hash: 3f176...1b5 Sånne frekke damer fortjener å bli satt litt på plass. Og beste måten å gjøre det på er å snu hennes frekke holdning over på henne, og selv holde en god stil. Endret 18. april 2015 av sjonkelrolf
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #42 Skrevet 18. april 2015 Ellers så kan jeg si til deg at sjekke-litteraturen er basert på amerikansk kultur. Folk er mer direkte i Usa enn i Norge og det er derfor et større fokus på stå opp for seg selv. Liker ikke alle jenter det da? Det motsatt er vel tøfler, og de er ikke populære verken blant norske eller amerikanske kvinner. Anonymous poster hash: a129a...7ef 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #43 Skrevet 18. april 2015 Satt sikker og pelte buser og koste seg mens hun sa det.Anonymous poster hash: 37972...925
sjonkelrolf Skrevet 18. april 2015 #44 Skrevet 18. april 2015 (endret) Åh, kom på et genialt svar til det sure "nei"et du fikk: "Danser du ikke på bordet, altså? Det som er så gøy, særlig når man er fin i formen, stemningen er på topp og man ikke er for full?". Endret 18. april 2015 av sjonkelrolf
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #45 Skrevet 18. april 2015 Meg: - Hva gjorde du i helga? Hun: - Var på fylla. Meg: - Gøy? Hun: - Ja, bare at det var så sykt mange ekle menn ute. Håper virkelig ikke du er sånn på fylla. Da blir jeg blitt flau. Meg: - Haha Hun: - Ja, le av deg selv. Meg: - Jeg ler av meg selv hele tiden, jeg, er ikke så selvhøytidelig eller nærtakende av meg Hun: - Fint for deg da, smarten Meg: - Hvordan er du i fylla da? Hun: - Danser og har det gøy med venninnene mine Meg: - Så bra da Er du en av de som danser på bordene? Hun: - Nei... Meg: - Hva liker du å drikke da? Hun: - Mye forskjellig. Ofte bacardi razz ute. Duda? Anonymous poster hash: a129a...7ef
Gjest Minesveiper Skrevet 18. april 2015 #46 Skrevet 18. april 2015 Liker ikke alle jenter det da? Det motsatt er vel tøfler, og de er ikke populære verken blant norske eller amerikanske kvinner. Anonymous poster hash: a129a...7ef Det er kontekstavhengig. Står du opp for deg selv når situasjonen krever det er jo det bare flott. Står du opp for deg selv når du ikke har noen grunn til det ser du socially retarded ut
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #47 Skrevet 18. april 2015 Det er kontekstavhengig. Står du opp for deg selv når situasjonen krever det er jo det bare flott. Står du opp for deg selv når du ikke har noen grunn til det ser du socially retarded ut Aldri tenkt på det, egentlig. Men i USA bør man stå opp for seg selv uansett? Da funker det kanskje bedre med en "gi faen"-holdning i Norge? Tror du nordmenn vil ha problemer på sjekkemarkedet i USA, eller er nordmenn populære der? Anonymous poster hash: a129a...7ef
sjonkelrolf Skrevet 18. april 2015 #48 Skrevet 18. april 2015 Du kan jo svare hva du liker. Og så legger du på det jeg skrev rett over. Og så er det bare å lene seg tilbake og se reaksjonen
Sandie Skrevet 18. april 2015 #49 Skrevet 18. april 2015 Skriver med en kvinne på Tinder. Meg: - Hva gjorde du i helga? Hun: - Var på fylla. Meg: - Gøy? Hun: - Ja, bare at det var så sykt mange ekle menn ute. Håper virkelig ikke du er sånn på fylla. Da blir jeg blitt flau. Meg: - Haha Hun: - Ja, le av deg selv. Wtf liksom? Anonymous poster hash: a129a...7ef Ser ingenting her som kan tyde på at det er en shit-test.
sjonkelrolf Skrevet 18. april 2015 #50 Skrevet 18. april 2015 Ser ingenting her som kan tyde på at det er en shit-test. Det ser litt sånn ut, ja. Om ikke bevisst, så virker det veldig sånn.
Gjest Minesveiper Skrevet 18. april 2015 #51 Skrevet 18. april 2015 (endret) Aldri tenkt på det, egentlig. Men i USA bør man stå opp for seg selv uansett? Da funker det kanskje bedre med en "gi faen"-holdning i Norge? Anonymous poster hash: a129a...7ef Man bør ikke stå opp for seg selv uansett i Usa heller, det er kontekst avhengig der også. Pga at de har en kutlur med en mer direkte væremåte så får de flere konfrontasjoner. Hvis folk er sure på hverandre er det ikke unormalt at de sier det og eller tydelig viser det med kroppspråk. I Norge holder man mer igjen. Hvis en kunde for eksempel begynner å krangle med en butikkansatt om noe som er helt latterlig holder de fleste folk som står og ser på munnen sin igjen I Norge, i Usa hadde folk gjerne sagt meningene sine høyt. Shit-tester er uansett mer av typen: "Når skal du kjøpe drikke til meg!, hold jakken min!, hent et eller annet for meg, hvis du ikke kjøper drikke til meg går jeg!", gjerne av damer du aldri har møtt før. Ytrer man frustrasjonen sin over noe slik dama ts snakker med er ikke det en shit test. Man burde ikke ha en gi-faen holdning. Man burde faktisk prøve å lese situasjonen slik den faktisk er, og handle ut i fra det.. Tror du nordmenn vil ha problemer på sjekkemarkedet i USA, eller er nordmenn populære der? Anonymous poster hash: a129a...7ef Både ja og nei. Jeg opplevde damene der som mer pågående. Det er ikke uvanlig at en random kommer bort og sier at du har en fin t-skjorte, fine øyne eller noe sånt Jeg ble sjekket opp flere ganger. Er du sjenert og reservert vil du uansett slite. Damene kan gjerne komme bort, men det er så og si alltid du som mann som må sørge for at relasjonen utvikler seg videre. De vil som regel ikke eskalere for deg. Siden mennene er mer pågående og mer direkte enn norske menn ville norske menn tapt konkurransen. Norske menn er gjerne mer direkte på byn og fester, men lite ellers. Hadde det ikke vært for byn og alkohol tror jeg det norske folk hadde vært utryddet Endret 18. april 2015 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #52 Skrevet 18. april 2015 Er du sjenert og reservert vil du uansett slite. Ja, som i Norge Anonymous poster hash: a129a...7ef
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #53 Skrevet 18. april 2015 Hadde det ikke vært for byn og alkohol tror jeg det norske folk hadde vært utryddet Haha, ja hvordan overlevde vi forbudstiden? Anonymous poster hash: a129a...7ef
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #54 Skrevet 18. april 2015 Meg: - Hva gjorde du i helga? Hun: - Var på fylla. Meg: - Gøy? Hun: - Ja, bare at det var så sykt mange ekle menn ute. Håper virkelig ikke du er sånn på fylla. Da blir jeg blitt flau. Meg: - Haha Hun: - Ja, le av deg selv. Meg: - Jeg ler av meg selv hele tiden, jeg, er ikke så selvhøytidelig eller nærtakende av meg Hun: - Fint for deg da, smarten Meg: - Hvordan er du i fylla da? Hun: - Danser og har det gøy med venninnene mine Meg: - Så bra da Er du en av de som danser på bordene? Hun: - Nei... Meg: - Hva liker du å drikke da? Hun: - Mye forskjellig. Ofte bacardi razz ute. Duda? Meg: - Øl. Men hvorfor danser du ikke på bordet? Det som er så gøy, særlig når man er fin i formen, stemningen er på topp og man ikke er for full? Hun: - Gjorde det i russetiden et par ganger. Meeeen er ikke helt der lenger. Anonymous poster hash: a129a...7ef
Sandie Skrevet 18. april 2015 #55 Skrevet 18. april 2015 (endret) Det ser litt sånn ut, ja. Om ikke bevisst, så virker det veldig sånn. Og dette er en av grunnene til at jeg aldri har likt chatting med fremmede på datingsider. Det er veldig lett å ta feil når man ikke kan se ansiktsuttrykk/høre tonefall i stemmen,og om dette kan være en ironisk ment kommentar som bare var litt dårlig. TS:Finn nå ut mer om henne før du evt.kutter kontakten.Dette kan være ment som en uskyldig fleip uten ond mening. Endret 18. april 2015 av Sandie 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #56 Skrevet 18. april 2015 Det er veldig lett å ta feil når man ikke kan se ansiktsuttrykk og tonefall i stemmen,og om dette kan være en ironisk ment kommentar som bare var litt dårlig. Derfor har man emoticons Anonymous poster hash: a129a...7ef
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #57 Skrevet 18. april 2015 Skriver med en kvinne på Tinder. Meg: - Hva gjorde du i helga? Hun: - Var på fylla. Meg: - Gøy? Hun: - Ja, bare at det var så sykt mange ekle menn ute. Håper virkelig ikke du er sånn på fylla. Da blir jeg blitt flau. Meg: - Haha Hun: - Ja, le av deg selv. Wtf liksom? Anonymous poster hash: a129a...7ef Ja det var en shit-test - hun skulle høre om du ble brydd\sjalu av at hun var ute på byn og gjorde seg tilgjengelig rundt mannfolk. Hun sier videre at hun håper ikke du er like "needy" og "chode" som de som prøvde seg på henne i helga. Utfra svarene dine tilbake så må du ha #shittest bestått på den. Anonymous poster hash: b6c16...f63 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #58 Skrevet 18. april 2015 Spør du samme kvinnen om hun shit-tester så får du et blankt "nei" ..eller "hææ hvafornoe går ikke i barnehagen lengre asså" .... Grunnen er at det ligger såpass i instinktet at de ikke er rasjonelle eller bevisste på det. Samme som at du ikke tenker over at du trekker pusten... Anonymous poster hash: b6c16...f63 1
sjonkelrolf Skrevet 18. april 2015 #59 Skrevet 18. april 2015 Hun er prippen, ja, haha. Du kan jo svare noe sånt som "veldig utbredt på studentfester, med masse smarte folk :D". Jeg har vært på sånne fester da jeg student, og der var det mye dansing på bordene. Kjempegøy!
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #60 Skrevet 18. april 2015 Meg: - Hva gjorde du i helga? Hun: - Var på fylla. Meg: - Gøy? Hun: - Ja, bare at det var så sykt mange ekle menn ute. Håper virkelig ikke du er sånn på fylla. Da blir jeg blitt flau. Meg: - Haha Hun: - Ja, le av deg selv. Meg: - Jeg ler av meg selv hele tiden, jeg, er ikke så selvhøytidelig eller nærtakende av meg Hun: - Fint for deg da, smarten Meg: - Hvordan er du i fylla da? Hun: - Danser og har det gøy med venninnene mine Meg: - Så bra da Er du en av de som danser på bordene? Hun: - Nei... Meg: - Hva liker du å drikke da? Hun: - Mye forskjellig. Ofte bacardi razz ute. Duda? Meg: - Øl. Men hvorfor danser du ikke på bordet? Det som er så gøy, særlig når man er fin i formen, stemningen er på topp og man ikke er for full? Hun: - Gjorde det i russetiden et par ganger. Meeeen er ikke helt der lenger Meg: - Veldig utbredt på studentfester, med masse smarte folk :D Hun: - Tviler ikke Anonymous poster hash: a129a...7ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå