AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #141 Skrevet 19. april 2015 Fordi jeg mener en sånn samtale er privat Mener du også at det er dårlig stil når kvinner utleverer mannen sin ved å fortelle om samlivsproblemene sine på KG? Anonymous poster hash: a129a...7ef 1
Gjest Mythic Skrevet 19. april 2015 #142 Skrevet 19. april 2015 Mener du også at det er dårlig stil når kvinner utleverer mannen sin ved å fortelle om samlivsproblemene sine på KG? Anonymous poster hash: a129a...7ef Det blir noe helt annet, mener nå jeg, men det kommer helt an på hvordan man formulerer seg. For øvrig er det vel ikke bare kvinner som gjør det. Hva er det egentlig du vil fram til? At vi kan legge ned samlivsdelen av KG? Jeg kan vel uansett få lov til å mene at å legge ut en ordrett samtale her inne er dårlig stil, uten at du trenger å være enig med meg.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #143 Skrevet 19. april 2015 Det blir noe helt annet, mener nå jeg Hvorfor det? Anonymous poster hash: a129a...7ef 1
Gjest Mythic Skrevet 19. april 2015 #144 Skrevet 19. april 2015 Hvorfor det? Anonymous poster hash: a129a...7ef Det var da voldsomt... Fordi man da skriver mer generelt, og man legger ikke ordrett ut hva partneren har sagt i en konkret samtale.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #145 Skrevet 19. april 2015 Det var da voldsomt... Fordi man da skriver mer generelt, og man legger ikke ordrett ut hva partneren har sagt i en konkret samtale. Så det er greit å utlevere mannen sin for å ha problemer med ereksjonen, for eksempel? Anonymous poster hash: a129a...7ef 1
Gjest Mythic Skrevet 19. april 2015 #146 Skrevet 19. april 2015 Så det er greit å utlevere mannen sin for å ha problemer med ereksjonen, for eksempel? Anonymous poster hash: a129a...7ef Det er forskjell på å skrive et innlegg om et samlivsproblem når ingen vet hvem du er, og å legge ut en samtale hvor folk kan kjenne seg igjen gjennom det som blir gjengitt, mener jeg. Nok OT.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #147 Skrevet 19. april 2015 Det er forskjell på å skrive et innlegg om et samlivsproblem når ingen vet hvem du er, og å legge ut en samtale hvor folk kan kjenne seg igjen gjennom det som blir gjengitt, mener jeg. Poenget er at ingen blir gjenkjent. Verken mannen med ereksjonsproblemer eller kvinnen som shit-tester. Begge er 100 prosent anonyme. Anonymous poster hash: a129a...7ef 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #148 Skrevet 19. april 2015 Meg: - Hva gjorde du i helga? Hun: - Var på fylla. Meg: - Gøy? Hun: - Ja, bare at det var så sykt mange ekle menn ute. Håper virkelig ikke du er sånn på fylla. Da blir jeg blitt flau. Meg: - Haha Hun: - Ja, le av deg selv. Meg: - Jeg ler av meg selv hele tiden, jeg, er ikke så selvhøytidelig eller nærtakende av meg Hun: - Fint for deg da, smarten Meg: - Hvordan er du i fylla da? Hun: - Danser og har det gøy med venninnene mine Meg: - Så bra da Er du en av de som danser på bordene? Hun: - Nei... Meg: - Hva liker du å drikke da? Hun: - Mye forskjellig. Ofte bacardi razz ute. Duda? Meg: - Øl. Men hvorfor danser du ikke på bordet? Det som er så gøy, særlig når man er fin i formen, stemningen er på topp og man ikke er for full? Hun: - Gjorde det i russetiden et par ganger. Meeeen er ikke helt der lenger Meg: - Veldig utbredt på studentfester, med masse smarte folk :D Hun: - Tviler ikke Meg: - Tror ikke du er helt min type. Lykke til videre Hun: - ? Meg: - Liker heller gode jenter, enn frekke Hun: - Hæ? Er bare litt trøtt. Kan vel heller skrive mer i morgen? Meg: - Nei. Sov godt og lykke til videre. Hun: - ... Anonymous poster hash: a129a...7ef Dette er hvorfor Tinder er noe for meg! Herregud, for en klein samtale! Anonymous poster hash: 8a520...d18 3
Gjest Mythic Skrevet 19. april 2015 #149 Skrevet 19. april 2015 Poenget er at ingen blir gjenkjent. Verken mannen med ereksjonsproblemer eller kvinnen som shit-tester. Begge er 100 prosent anonyme. Anonymous poster hash: a129a...7ef Nei. Den samtalen TS gjenga her er det fullt mulig å kjenne igjen, hvis man er dama i andre enden av samtalen eller en venninne/venn av dama, hvis hun har fortalt noen om samtalen. Sånn. Nå er jeg ferdig med denne saken.
Gjest Skrevet 19. april 2015 #150 Skrevet 19. april 2015 Shit-tester er ikke får å se om han er drittsekk, men for å se om han er svak og lett å få ut av balanse. Anonymous poster hash: a129a...7ef Er det derfor du er på singelforumet? Men altså, å shit-teste er noe alle kvinner gjør, men som regel er det ubevisst. Så du er ikke uærlig om intensjonene dine når du shit-tester. Anonymous poster hash: a129a...7ef Det er sikkert lit vanskelig for personer med gjennomsnittlige eller lavere intelligens å forstå. Vi trenger ikke leke disse lekene dere driver med, fordi vi har en overlegen måte å se verden på. Jeg har partner, ja. Ser av og til på nye innlegg og da dukker tråder fra singelforumet opp. Men selv om jeg hadde vært singel nå, så hadde ikke det sagt noe om min verdi som menneske. Det virker som om dette med shittest er noe dere er veldig emosjonelt investert i, så dere får fortsette med det om det gjøre dere lettere til sinns. Kanskje dere føler dere bedre fordi dere slipper å tenke på muligheten med at dere rett og slett ikke er bra nok som person. At det er dere det er noe galt med, at det er noe dere gjør eller sier som ikke passer inn.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #151 Skrevet 19. april 2015 Dette er hvorfor Tinder er noe for meg! Herregud, for en klein samtale! Anonymous poster hash: 8a520...d18 Ja, for alle på Tinder er jo akkurat som denne dama. Så fint for deg at fikk bekreftet at du er høyt hevet over alle medlemmene på et nettsted. Nå kan du sove godt og tilfreds. Anonymous poster hash: f268f...08f
sjonkelrolf Skrevet 19. april 2015 #152 Skrevet 19. april 2015 Det er ikke bare søpledamer på Tinder, heldigvis. Har hatt flere samtaler med jenter på Tinder, uten tanke på shit-tester osv. La gå, de fleste jeg har pratet med på Tinder har det ikke blitt noe treff med, da enten hun eller jeg har funnet ut at vi har for lite til felles. Men tonen har vært god hele tiden, og jeg har selvfølgelig avsluttet på en ordentlig, høflig måte når jeg har funnet ut at det er for dårlig kjemi mellom oss til at det har blitt noe mer. Selv ser jeg liten grunn til å møte en dame hvis jeg allerede fra f.eks. Tinder finner ut at vi er for forskjellige. Da er det bedre å avslutte, selvfølgelig på en ordentlig måte. Og jeg har fått hyggelige lykkeønskninger tilbake. Så her er det ingen sure miner.
hedhed Skrevet 20. april 2015 #153 Skrevet 20. april 2015 Jeg tror hovedgrunnen til at hun skrev at det var så mange ekle menn, var å antyde at det var mange som prøvde seg på henne.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #154 Skrevet 21. april 2015 Hva i helvete er "shit testing"? Ærlig talt må folk gjøre dating til så jævla spill? Hva om hun faktisk møtte tinder fyren på byen IRL og syntes han oppførte seg som en drittsekk og skrev det til han på tinder etterpå? Anonymous poster hash: a6d3c...c4b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #155 Skrevet 21. april 2015 Jeg tror hovedgrunnen til at hun skrev at det var så mange ekle menn, var å antyde at det var mange som prøvde seg på henne. Jeg tenkte også det. Anonymous poster hash: a129a...7ef
AnonymBruker Skrevet 21. april 2015 #156 Skrevet 21. april 2015 Hva i helvete er "shit testing"? Ærlig talt må folk gjøre dating til så jævla spill? Les starten av tråden Dating ER et spill. Det handler om å finne frem til en partner og å gjøre seg attraktiv for denne. Anonymous poster hash: a129a...7ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå