Gå til innhold

Var det en shit-test?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan jo snu hele situasjonen ved å spørre "hvordan er du i fylla, da?".

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tror ikke det er shit-test, tror du har møtt det som vi i gamle dager kalte en drittunge.

Har du litt vett så svarer du ikke. Selv om dere skulle bli sammen på langt sikt er dette en personlighet som vil behandle deg som dritt og få deg til å føle deg verre enn du eventuelt gjør nå som singel.

Anonymous poster hash: d07a5...a6e

Føler meg bra som singel, jeg :) Men man vil jo møte noen.

Anonymous poster hash: a129a...7ef

Skrevet

TS: tør jeg spørre hvor gammel du, og evt. hun er?

Skrevet

Meg: - Hva gjorde du i helga?

Hun: - Var på fylla.

Meg: - Gøy?

Hun: - Ja, bare at det var så sykt mange ekle menn ute. Håper virkelig ikke du er sånn på fylla. Da blir jeg blitt flau.

Meg: - Haha

Hun: - Ja, le av deg selv.

Meg: - Jeg ler av meg selv hele tiden, jeg, er ikke så selvhøytidelig eller nærtakende av meg ;)

Hun: - Fint for deg da, smarten

hvorfor gidder du prate med hu frekke bitre megga der? du ser vel selv at hu har det vondt med seg selv og lar det gå utover andre. å bruke energi på tapere som det der er helt meningsløst.

ha litt respekt for deg selv å ta igjen eller avslutt dialogen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

hun virket som en ekkel bitch. neext

Anonymous poster hash: e22ee...282
  • Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Ok, tar utgangspunkt i første posten.

Jeg synes ikke dette virker som en shit-test Hun klager på at det var ekle menn ute på byn, og forsetter med å si at hun håper du ikke er slik. Du svarer med å le av henne.

Jeg synes ikke dette var en shit-test. Det var heller hun du snakket med som bare ville lufte litt frustrasjon og som genuint håpet at du ikke er ekkel slik som enkelte andre menn er. Nå er det ikke så lett å lese folk gjennom nettet, men dersom hun har skrevet dette og vært seriøs er det ikke så bra for deg at du ler av henne. Du bryr deg litt for mye om dette shit-test greiene. De fleste damer vet ikke en gang hva det er.

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Hun: - Ja, bare at det var så sykt mange ekle menn ute. Håper virkelig ikke du er sånn på fylla. Da blir jeg blitt flau.

Meg: - Jeg ler av meg selv hele tiden, jeg, er ikke så selvhøytidelig eller nærtakende av meg ;)

Meg: - Hvordan er du i fylla da?

Hun: - Danser og har det gøy med venninnene mine

AnonymBruker
Skrevet

TS: tør jeg spørre hvor gammel du, og evt. hun er?

Jeg er 25, hun er 21.

Skrevet (endret)

Da ville jeg svart noe sånt som "så bra da ;) er du en av de som danser på bordene?".

Jeg er 25, hun er 21.

Aha. Litt umoden, med andre ord. Uff, 21 er ikke en god alder på damer...

Edit: et svar hvis du vil ha det litt moro med henne :)

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du bryr deg litt for mye om dette shit-test greiene. De fleste damer vet ikke en gang hva det er.

Det er riktig at de ikke vet hva det er, men alle ekspertene sier jo også at shit-tester som regel er underbevisste. Kvinnene vet ikke hvorfor de gjør det, de handler bare slik som er naturlig for dem, uten å tenke over at det er en test. I hvert er det slik ifølge sidene jeg har lest på.

AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg svart noe sånt som "så bra da ;) er du en av de som danser på bordene?".

Aha. Litt umoden, med andre ord. Uff, 21 er ikke en god alder på damer...

Edit: et svar hvis du vil ha det litt moro med henne :)

Hva er god alder da? Synes 18-24 er best, jeg, i hvert fall utseendemessig :P

Skrevet

Hva er god alder da? Synes 18-24 er best, jeg, i hvert fall utseendemessig :P

Jeg for min del er over 30, så på Tinder har jeg satt nedre grense på 26. Da begynner damene å bli litt mer modne med litt mer livserfaring. Og de fleste har lagt av seg de tåpelige fjortisfaktene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Meg: - Hvordan er du i fylla da?

Hun: - Danser og har det gøy med venninnene mine

Meg: - Så bra da ;) Er du en av de som danser på bordene?

Hun: - Nei...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg for min del er over 30, så på Tinder har jeg satt nedre grense på 26. Da begynner damene å bli litt mer modne med litt mer livserfaring. Og de fleste har lagt av seg de tåpelige fjortisfaktene.

Får prøve å justere opp alderen, da. Har jo filtrert ut alle bortsett fra 18-24, hehe.

Skrevet (endret)

Morsomt. Der kom visst et surt "nei". Jaja, det var visst ikke like morsomt for henne å få søkelyset over på seg selv. Du kan jo spørre henne hva hun liker å drikke, kanskje? Siden temaet tydeligvis er fylla...

Edit: hva alder angår, du kunne jo inkludert jenter som er et par år eldre enn deg også, kanskje satt nedre grense på 20? Det er MANGE damer på 26-29 som er digge.

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si til henne at hun er ekkel å prate med, og avslutt, post her hvis hun svarer noe.

Anonymous poster hash: 3f176...1b5
  • Liker 3
Skrevet

Hun der må du bare dumpe. Hun svarer frekt,og virker generelt uinteressert. Det er jo bare du som spør og graver, og hun svarer deg kort. Drit i henne...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Si til henne at hun er ekkel å prate med, og avslutt, post her hvis hun svarer noe.

Nei, faktisk ikke, TS bør prøve å holde det gående så lenge som mulig, selvfølgelig med en litt spøkefull tone, og hele tiden prøve å få fokuset på henne. Hun her virker som en som synes det er morsomt å spøke på andres bekostning, men synes det er lite gøy når det spøkefulle fokuset kommer over på henne selv.

Edit: hvis du evt. går lei hele dama, kan du jo avslutte med noe sånt som "tror ikke du er min type. lykke til videre". Klarer du å få til det, er det du som går seirende ut, såfremt du klarer å beholde stilen.

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Det er riktig at de ikke vet hva det er, men alle ekspertene sier jo også at shit-tester som regel er underbevisste. Kvinnene vet ikke hvorfor de gjør det, de handler bare slik som er naturlig for dem, uten å tenke over at det er en test. I hvert er det slik ifølge sidene jeg har lest på.

Jeg tror ikke dette var en shit-test, og jeg synes egentlig denne tråden illustrer et av problemene med å lese sjekke-litteratur. Litteraturen fucker opp ellers normale menn.. Drit i shit-test og what not, les heller situasjonen og hva hun faktisk skriver.

Ellers så kan jeg si til deg at sjekke-litteraturen er basert på amerikansk kultur. Folk er mer direkte i Usa enn i Norge og det er derfor et større fokus på stå opp for seg selv. Når damer da "shit-tester" menn så er det meningen at han på en eller annen måte skal stå opp for seg selv, og ikke brytes ned av det damen slenger etter han. Vi er ikke i Usa. Damer i Norge oppfører seg ikke på samme måte og er ikke like direkte, derfor er det heller ikke noe behov for å legge så mye i dette med shit-testing.

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Nei, faktisk ikke, TS bør prøve å holde det gående så lenge som mulig, selvfølgelig med en litt spøkefull tone, og hele tiden prøve å få fokuset på henne. Hun her virker som en som synes det er morsomt å spøke på andres bekostning, men synes det er lite gøy når det spøkefulle fokuset kommer over på henne selv.

Edit: hvis du evt. går lei hele dama, kan du jo avslutte med noe sånt som "tror ikke du er min type. lykke til videre". Klarer du å få til det, er det du som går seirende ut, såfremt du klarer å beholde stilen.

Hehe, ja, din plan var bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...