Gå til innhold

Neseoperasjon - Teres Nobel eller Akademiklinikken?


marieandresen

Anbefalte innlegg

Jeg opererte meg hos Tvedt, men ble ikke veldig fornøyd, må si det. Ønsket også å gjøre nesetippen mindre. Det har han ikke gjort, bare filt ned neseryggen. Dette er riktignok 3 år siden nå, men han mente at det ikke gikk an. Men jeg vet jo i dag at det gjør det jo. Er mange i dag som endrer nesetippen og nesebor. Kommenterte det også senere på oppfølgingstime, men han var veldig rask og avfeide meg med at "jeg burde være fornøyd nå". Blir en ny operasjon, men da ikke samme plass. Tenkte prøve på Cosmo Clinic. De virker utrolig flinke. Har ikke bestilt enda, da jeg må spare på nytt.. 

Anonymkode: a741f...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.4.2015 den 14.33, Gjest Anastasia skrev:

Jeg opererte meg hos Bjørn Tvedt på Akademiklinikken på mandag. Veldig fornøyd med oppfølgingen jeg har fått, men vanskelig å si hvordan resultatet blir da jeg fortsatt har på bandasje. Jeg har rettet neseryggen, gjort den smalere og endret litt på nesebor/tipp.

 

Husk at det er begrenset hva en kirurg kan gjøre, det har mye med beinstruktur og hva slags nese du har fra før.

Ja sånn er det å operere seg i Norge. Det du nevner er bare et argument legen(e) i Norge benytter da dem ikke har nokk erfaring i forhold til veldig mange andre land. Ikke gidd å motsi meg for å si at legen din er «best» og bla bla bla..😂🤦🏻‍♀️ Slapp av, nesa di er sikkert kjempe fin, men det er ingen hemmelighet at legene i Norge ikke er best når det kommer til neseoperasjoner.

Anonymkode: adbf0...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...