Gå til innhold

Neseoperasjon - Teres Nobel eller Akademiklinikken?


marieandresen

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg opererte meg hos Morten Haug for 9 måneder siden. Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Det hele avhenger av hva slags forventninger du har til resultatet. For min del var jeg ikke ute etter perfeksjon, bare noe jeg kunne leve med. Jeg hadde med andre ord ikke noen særlig forventninger til resultatet, så jeg ble svært positivt overrasket. Så lenge du ikke har skyhøye forventninger tror jeg du blir fornøyd med begge så lenge det ikke oppstår noen komplikasjoner eller vanskeligheter under operasjonen. Det er likevel viktig at du velger kirurgen som passer deg best og som du føler forstår hva du ønsker. Plastikkirurger har ofte en god estetisk sans og har gjerne en mening om hvordan nesen bør se ut. Det viktigste er uansett hva du ønsker. Det er likevel viktig å huske på at kirurger har begrensninger. Nesetipp er for eksempel vanskelig og dersom du skal endre mye bør du tenke deg nøye igjennom før du bestemmer hvilken kirurg som skal operere deg.

Jeg filte neseryggen samt sydde sammen brusk på nesetippen (brusken på nesetippen var delt, M. Haug kalte det for to horn). Jeg hadde i utgangspunktet kun tenkt på å gjøre endringer med neseryggen da jeg hatet profilen min, men jeg var svært takknemlig for at M. Haug nevnte nesetippen også. Jeg hadde åpen kirurgi. Resultatet i dag ser veldig naturlig ut. Det er fortsatt bittelitt hovent, men nesen vil ikke endres noe særlig mer nå. Nesetippen ser nesten helt perfekt ut, men som skrevet sydde han bare igjen brusken. Jeg har et lite arr som er kjennbart, men ikke synlig.

Dersom det er noe du lurer på er det bare å spørre. Har du forresten fortalt dette til noen? Jeg gjorde dette i sommerferien mellom VGS og studier slik at ingen ville vite det. Eneste som vet det er moren min og mine to søstre. Omgangskretsen min er for det meste her jeg studerer nå, men når jeg er hjemme møter jeg gjerne noen familiemedlemmer eller vennekrets fra VGS. Ingen har sagt noe, men jeg har mistanke om at noen har sett det. Jaja, jeg får bare la være å bry meg. Livskvaliteten min er så mye bedre nå at det er verdt det.



Anonymous poster hash: c2082...75b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg opererte meg hos Morten Haug for 9 måneder siden. Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Det hele avhenger av hva slags forventninger du har til resultatet. For min del var jeg ikke ute etter perfeksjon, bare noe jeg kunne leve med. Jeg hadde med andre ord ikke noen særlig forventninger til resultatet, så jeg ble svært positivt overrasket. Så lenge du ikke har skyhøye forventninger tror jeg du blir fornøyd med begge så lenge det ikke oppstår noen komplikasjoner eller vanskeligheter under operasjonen. Det er likevel viktig at du velger kirurgen som passer deg best og som du føler forstår hva du ønsker. Plastikkirurger har ofte en god estetisk sans og har gjerne en mening om hvordan nesen bør se ut. Det viktigste er uansett hva du ønsker. Det er likevel viktig å huske på at kirurger har begrensninger. Nesetipp er for eksempel vanskelig og dersom du skal endre mye bør du tenke deg nøye igjennom før du bestemmer hvilken kirurg som skal operere deg.

Jeg filte neseryggen samt sydde sammen brusk på nesetippen (brusken på nesetippen var delt, M. Haug kalte det for to horn). Jeg hadde i utgangspunktet kun tenkt på å gjøre endringer med neseryggen da jeg hatet profilen min, men jeg var svært takknemlig for at M. Haug nevnte nesetippen også. Jeg hadde åpen kirurgi. Resultatet i dag ser veldig naturlig ut. Det er fortsatt bittelitt hovent, men nesen vil ikke endres noe særlig mer nå. Nesetippen ser nesten helt perfekt ut, men som skrevet sydde han bare igjen brusken. Jeg har et lite arr som er kjennbart, men ikke synlig.

Dersom det er noe du lurer på er det bare å spørre. Har du forresten fortalt dette til noen? Jeg gjorde dette i sommerferien mellom VGS og studier slik at ingen ville vite det. Eneste som vet det er moren min og mine to søstre. Omgangskretsen min er for det meste her jeg studerer nå, men når jeg er hjemme møter jeg gjerne noen familiemedlemmer eller vennekrets fra VGS. Ingen har sagt noe, men jeg har mistanke om at noen har sett det. Jaja, jeg får bare la være å bry meg. Livskvaliteten min er så mye bedre nå at det er verdt det.

Anonymous poster hash: c2082...75b

Tusen takk for veldig informativt svar!! Jeg har heller ikke skyhøye forventninger, jeg vil bare ha en "normal" nese. Den jeg har nå er så fæl i mine øyne at jeg ikke tør å bli tatt nærbilder av, og liker heller ikke å bli tatt på i ansiktet.

Jeg er faktisk veldig usikker på hvem jeg skal fortelle det til. Søsteren min vet det, hun skal være med meg på operasjonsdagen. Må nok fortelle det til mor og far også, ettersom jeg fortsatt bor hjemme med dem. Når det gjelder venninner så håper jeg egentlig jeg slipper å si noe. Vet at noen av de er litt dømmende på sånt. Har lest at kirurgene prøver å oppnå et resultat som får folk til å lure på om du har klippet håret liksom, haha.. Samtidig tror jeg nok at min operasjon er en man kommer til å se, fordi nesa er såpass skjeiv :-P

Er du fornøyd med beslutningen om å ikke si noe? :)

Endret av marieandresen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for veldig informativt svar!! Jeg har heller ikke skyhøye forventninger, jeg vil bare ha en "normal" nese. Den jeg har nå er så fæl i mine øyne at jeg ikke tør å bli tatt nærbilder av, og liker heller ikke å bli tatt på i ansiktet.

Jeg er faktisk veldig usikker på hvem jeg skal fortelle det til. Søsteren min vet det, hun skal være med meg på operasjonsdagen. Må nok fortelle det til mor og far også, ettersom jeg fortsatt bor hjemme med dem. Når det gjelder venninner så håper jeg egentlig jeg slipper å si noe. Vet at noen av de er litt dømmende på sånt. Har lest at kirurgene prøver å oppnå et resultat som får folk til å lure på om du har klippet håret liksom, haha.. Samtidig tror jeg nok at min operasjon er en man kommer til å se, fordi nesa er såpass skjeiv :-P

Er du fornøyd med beslutningen om å ikke si noe? :)

Jeg lurer forresten også på hvor lang tid det tok for deg før du kunne trene vanlig igjen, de sier så mye forskjellig.. Og var du i jobb på tidspunktet du opererte? Isåfall, hva sa du? Vet man ikke får sykemelding, men tror ikke sjefen blir så blid hvis jeg ber om 7-10 dagers fri pga jeg skal operere nesen kosmetisk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for veldig informativt svar!! Jeg har heller ikke skyhøye forventninger, jeg vil bare ha en "normal" nese. Den jeg har nå er så fæl i mine øyne at jeg ikke tør å bli tatt nærbilder av, og liker heller ikke å bli tatt på i ansiktet.

Jeg er faktisk veldig usikker på hvem jeg skal fortelle det til. Søsteren min vet det, hun skal være med meg på operasjonsdagen. Må nok fortelle det til mor og far også, ettersom jeg fortsatt bor hjemme med dem. Når det gjelder venninner så håper jeg egentlig jeg slipper å si noe. Vet at noen av de er litt dømmende på sånt. Har lest at kirurgene prøver å oppnå et resultat som får folk til å lure på om du har klippet håret liksom, haha.. Samtidig tror jeg nok at min operasjon er en man kommer til å se, fordi nesa er såpass skjeiv :-P

Er du fornøyd med beslutningen om å ikke si noe? :)

Det er jo hvertfall bra! De fleste som blir misfornøyde er de som har klare forventninger om hvordan nesen skal bli. :)

Jeg er veldig glad for at jeg ikke fortalte det til noen andre. Jeg var kjempenervøs for å fortelle det til både moren min og mine to søstre. Alle har vært veldig støttende og sagt at de forstår valget mitt selv om de i utgangspunktet er imot plastisk kirurgi. Jeg har absolutt ikke noe behov for at noen andre skal vite at jeg har gjennomgått en slik operasjon. For min del gikk det veldig greit på grunn av at jeg skulle flytte til et nytt sted på grunn av studier og ser andre familiemedlemmer og vennekrets fra VGS svært sjeldent, så jeg ser jo at det blir litt annerledes for deg. Det er litt vanskelig når det er en veldig synlig operasjon (slik min også var), men de aller fleste vil antakeligvis ikke legge merke til det.

Jeg gjorde det i slutten av sommerferien. Jeg hadde ikke jobb, så det var ikke et problem. Jeg opererte meg en uke (!) før skolestart på universitetet. Det var litt feil med oppstartsdato, så jeg hadde trodd jeg ville ha hatt bedre tid. Jeg fikk av meg neseskjoldet den dagen jeg skulle reise med flyet. Det gikk uansett greit, men jeg ville muligens ha satt av 1,5 uke for sikkerhetsskyld. De fleste som gjennomfører kosmetiske operasjoner gjør det i ferien sin. Det er noen som går med neseskjoldet i offentligheten, men det er svært få. Jeg hadde aldri klart det.

Jeg trente et par uker senere. Jeg synes det var litt tidlig, men jeg "måtte" (hovedsakelig på grunn av det sosiale ved studiestart). Jeg tok det likevel ganske rolig. Kirurgene råder vel å vente med trening til 6 uker etter operasjon. Det er mange som trener før den tid, men det er viktig å lytte til kroppen. Det viktigste er å ikke få noen slag mot nesen.

Anonymous poster hash: c2082...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Tusen, tusen takk skal du ha.

Jeg har nemlig jobb i skobutikk. Har ikke hatt den så lenge heller, så føler ikke jeg kan komme med så mye krav. Vurderer å be sjefen om å få ta ut 1,5 ukes ferie etter at jeg har bestemt meg for dato. Burde jo egentlig ikke være noe problem, hun har jo ikke noe med hva jeg bruker ferien på. Er bare så innmari nervøs for at noe skal komme i veien nå. Har ventet på dette så lenge, klarer snart ikke mere!

Hadde du mye blåmerker osv? Isåfall, hvor lenge? Og unnskyld at jeg spør som en gærning her, men når du sier at du fortsatt den dag i dag er litt hoven - hva mener du egentlig med det? Skjønner at det tar ett år eller mer før nesa har fått sin "naturlige" form, men er du merkbart hoven i tiden fram til det? Har ikke så lyst til å gå rundt med stor og hoven nese i hele sommer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Tusen, tusen takk skal du ha.

Jeg har nemlig jobb i skobutikk. Har ikke hatt den så lenge heller, så føler ikke jeg kan komme med så mye krav. Vurderer å be sjefen om å få ta ut 1,5 ukes ferie etter at jeg har bestemt meg for dato. Burde jo egentlig ikke være noe problem, hun har jo ikke noe med hva jeg bruker ferien på. Er bare så innmari nervøs for at noe skal komme i veien nå. Har ventet på dette så lenge, klarer snart ikke mere!

Hadde du mye blåmerker osv? Isåfall, hvor lenge? Og unnskyld at jeg spør som en gærning her, men når du sier at du fortsatt den dag i dag er litt hoven - hva mener du egentlig med det? Skjønner at det tar ett år eller mer før nesa har fått sin "naturlige" form, men er du merkbart hoven i tiden fram til det? Har ikke så lyst til å gå rundt med stor og hoven nese i hele sommer :fnise:

Jeg fikk kun blåmerker på den ene siden. Det meste var borte etter en uke, men jeg så ganske mørbanket ut 2 dager etter operasjonen. :)

Ca 90% av hevelsen har gått over etter en uke. Hevelsen etter dette er ikke spesielt merkbart. Nesen var litt øm i ca 1-2 måneder. Etter dette har det ikke vært merkbart. Det er bare dersom jeg kjenner ordentlig på den at jeg legger merke til det. Det er ingen som vil se noe etter den første uken. Det er også en rekke tiltak for å hindre mye hevelse. Dette gir kirurg beskjed om. :)

Anonymous poster hash: c2082...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk kun blåmerker på den ene siden. Det meste var borte etter en uke, men jeg så ganske mørbanket ut 2 dager etter operasjonen. :)

Ca 90% av hevelsen har gått over etter en uke. Hevelsen etter dette er ikke spesielt merkbart. Nesen var litt øm i ca 1-2 måneder. Etter dette har det ikke vært merkbart. Det er bare dersom jeg kjenner ordentlig på den at jeg legger merke til det. Det er ingen som vil se noe etter den første uken. Det er også en rekke tiltak for å hindre mye hevelse. Dette gir kirurg beskjed om. :)

Anonymous poster hash: c2082...75b

Okei! Tusen takk for svar! Det hjalp og betrygget veldig mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg opererte meg hos Morten Haug for 9 måneder siden. Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Det hele avhenger av hva slags forventninger du har til resultatet. For min del var jeg ikke ute etter perfeksjon, bare noe jeg kunne leve med. Jeg hadde med andre ord ikke noen særlig forventninger til resultatet, så jeg ble svært positivt overrasket. Så lenge du ikke har skyhøye forventninger tror jeg du blir fornøyd med begge så lenge det ikke oppstår noen komplikasjoner eller vanskeligheter under operasjonen. Det er likevel viktig at du velger kirurgen som passer deg best og som du føler forstår hva du ønsker. Plastikkirurger har ofte en god estetisk sans og har gjerne en mening om hvordan nesen bør se ut. Det viktigste er uansett hva du ønsker. Det er likevel viktig å huske på at kirurger har begrensninger. Nesetipp er for eksempel vanskelig og dersom du skal endre mye bør du tenke deg nøye igjennom før du bestemmer hvilken kirurg som skal operere deg. Jeg filte neseryggen samt sydde sammen brusk på nesetippen (brusken på nesetippen var delt, M. Haug kalte det for to horn). Jeg hadde i utgangspunktet kun tenkt på å gjøre endringer med neseryggen da jeg hatet profilen min, men jeg var svært takknemlig for at M. Haug nevnte nesetippen også. Jeg hadde åpen kirurgi. Resultatet i dag ser veldig naturlig ut. Det er fortsatt bittelitt hovent, men nesen vil ikke endres noe særlig mer nå. Nesetippen ser nesten helt perfekt ut, men som skrevet sydde han bare igjen brusken. Jeg har et lite arr som er kjennbart, men ikke synlig. Dersom det er noe du lurer på er det bare å spørre. Har du forresten fortalt dette til noen? Jeg gjorde dette i sommerferien mellom VGS og studier slik at ingen ville vite det. Eneste som vet det er moren min og mine to søstre. Omgangskretsen min er for det meste her jeg studerer nå, men når jeg er hjemme møter jeg gjerne noen familiemedlemmer eller vennekrets fra VGS. Ingen har sagt noe, men jeg har mistanke om at noen har sett det. Jaja, jeg får bare la være å bry meg. Livskvaliteten min er så mye bedre nå at det er verdt det. Anonymous poster hash: c2082...75b

Vil du sende bilde av nesen din på pm til meg? Før og etter? Hadde blitt veldig takknemlig :) Bra du er fornøyd:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Neida, jeg tok meg heller ikke så mye nær av det, men reagerte litt på det, bare.

Godt å høre at du ikke har det så alt for verst. Hører og leser så mye skrekkhistorier om neseoperasjoner.. Så utrolig heldig du er, det er jo ikke lenge til! Håper virkelig du får resultatet du vil ha!

Fortsatt veldig usikker. Heller litt mot Nobel akkurat nå, men vet ikke om det er fordi jeg faktisk vil dit eller om det bare er fordi jeg var der tidligere idag og det inntrykket er "det nyeste", om du skjønner. Må nok sove litt på det og bruke helgen godt. Håper magefølelsen sier meg noe mer etter mini-konsultasjon med Tvedt imorgen!

Hvordan var det hos Tvedt i dag?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad jeg tok turen dit! De brukte god tid på meg idag, fikk mye mer enn 15 min som avtalt.

Fikk vist før og etter bilder av hun i resepsjonen som akkturat har latt seg operere av Bjørn. Det så helt utrolig bra ut fra hennes grunnlag og ønsker, samtidig veldig naturlig. Tvedt var mye hyggeligere denne gangen, og svarte på alle spørsmålene mine, blant annet grunnlaget for lukket istedenfor åpen operasjon. Fikk opplyst at Morten Haug bare utfører åpen kirurgi av nese fordi det er den eneste varianten han kan. Tvedt sa derimot han ønsker å starte lukket med meg, og så åpne om nødvendig. Han mener det er unødvendig mye belastning for nese og ansikt med åpen variant, og må se det an når han er "der inne".

Han var veldig forståelsesfull for at jeg er usikker på valget mitt, og prøvde ikke å selge meg på noen som helst måte. Likevel tror jeg han kanskje klarte det etter idag. Fikk selvfølgelig litt kritikk av trynet idag og (hehe), men slike feil er jo trods alt det han lever av å rette opp i.

De andre ansatte på klinikken virker mer profesjonelle her også. Tror grunnen til at jeg ikke fikk fullt så godt inntrykk sist var pga forsinkelser og få folk på jobb. I dag ble jeg utrolig godt ivaretatt, og følte meg trygg. Sekretæren hans har vært så hjelpsom og skryter Tvedt opp i skyene. Hun har jobbet for Haug før hun startet på Akademiklinikken, og mener Tvedt er helt magisk når det kommer til neseoperasjon. Så akkurat nå sier magefølelsen Akademiklinikken, men har fram til mandag å tenke meg grundig gjennom :)

Endret av marieandresen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Veldig glad jeg tok turen dit! De brukte god tid på meg idag, fikk mye mer enn 15 min som avtalt.

Fikk vist før og etter bilder av hun i resepsjonen som akkturat har latt seg operere av Bjørn. Det så helt utrolig bra ut fra hennes grunnlag og ønsker, samtidig veldig naturlig. Tvedt var mye hyggeligere denne gangen, og svarte på alle spørsmålene mine, blant annet grunnlaget for lukket istedenfor åpen operasjon. Fikk opplyst at Morten Haug bare utfører åpen kirurgi av nese fordi det er den eneste varianten han kan. Tvedt sa derimot han ønsker å starte lukket med meg, og så åpne om nødvendig. Han mener det er unødvendig mye belastning for nese og ansikt med åpen variant, og må se det an når han er "der inne".

Han var veldig forståelsesfull for at jeg er usikker på valget mitt, og prøvde ikke å selge meg på noen som helst måte. Likevel tror jeg han kanskje klarte det etter idag. Fikk selvfølgelig litt kritikk av trynet idag og (hehe), men slike feil er jo trods alt det han lever av å rette opp i.

De andre ansatte på klinikken virker mer profesjonelle her også. Tror grunnen til at jeg ikke fikk fullt så godt inntrykk sist var pga forsinkelser og få folk på jobb. I dag ble jeg utrolig godt ivaretatt, og følte meg trygg. Sekretæren hans har vært så hjelpsom og skryter Tvedt opp i skyene. Hun har jobbet for Haug før hun startet på Akademiklinikken, og mener Tvedt er helt magisk når det kommer til neseoperasjon. Så akkurat nå sier magefølelsen Akademiklinikken, men har fram til mandag å tenke meg grundig gjennom :)

Så bra du fikk en bra konsultasjon :) Jeg hadde også en lukket operasjon. Har ikke så mye greie på om det er bedre eller ei, men sykepleieren sa hvertfall at jeg ikke trenger bekymre meg over soling etc i ettertid, da arrene sitter på innsiden. Veldig hyggelige de som jobber på Akademiklinikken ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad jeg tok turen dit! De brukte god tid på meg idag, fikk mye mer enn 15 min som avtalt.

Fikk vist før og etter bilder av hun i resepsjonen som akkturat har latt seg operere av Bjørn. Det så helt utrolig bra ut fra hennes grunnlag og ønsker, samtidig veldig naturlig. Tvedt var mye hyggeligere denne gangen, og svarte på alle spørsmålene mine, blant annet grunnlaget for lukket istedenfor åpen operasjon. Fikk opplyst at Morten Haug bare utfører åpen kirurgi av nese fordi det er den eneste varianten han kan. Tvedt sa derimot han ønsker å starte lukket med meg, og så åpne om nødvendig. Han mener det er unødvendig mye belastning for nese og ansikt med åpen variant, og må se det an når han er "der inne".

Han var veldig forståelsesfull for at jeg er usikker på valget mitt, og prøvde ikke å selge meg på noen som helst måte. Likevel tror jeg han kanskje klarte det etter idag. Fikk selvfølgelig litt kritikk av trynet idag og (hehe), men slike feil er jo trods alt det han lever av å rette opp i.

De andre ansatte på klinikken virker mer profesjonelle her også. Tror grunnen til at jeg ikke fikk fullt så godt inntrykk sist var pga forsinkelser og få folk på jobb. I dag ble jeg utrolig godt ivaretatt, og følte meg trygg. Sekretæren hans har vært så hjelpsom og skryter Tvedt opp i skyene. Hun har jobbet for Haug før hun startet på Akademiklinikken, og mener Tvedt er helt magisk når det kommer til neseoperasjon. Så akkurat nå sier magefølelsen Akademiklinikken, men har fram til mandag å tenke meg grundig gjennom :)

Dette er ikke sant. Var det Tvedt som fortalte deg det? Det er gjerne i forbindelse med nesetippkorrigeringer Haug bruker åpen kirurgi. Jeg har ikke mine tvil om at Tvedt er en dyktig kirurg, men du bør også være litt kritisk til det de sier. De du snakket med er tross alt ansatte og vil selvsagt fremme deres klinikk, spesielt dersom du har nevnt at du også var hos Haug.

Anonymous poster hash: c2082...75b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke sant. Var det Tvedt som fortalte deg det? Det er gjerne i forbindelse med nesetippkorrigeringer Haug bruker åpen kirurgi. Jeg har ikke mine tvil om at Tvedt er en dyktig kirurg, men du bør også være litt kritisk til det de sier. De du snakket med er tross alt ansatte og vil selvsagt fremme deres klinikk, spesielt dersom du har nevnt at du også var hos Haug.

Anonymous poster hash: c2082...75b

Jeg ble fortalt det ja, men tar selvfølgelig alt som ble sagt med en klype salt. De er jo egentlig selgere alle sammen. Så må nok tenke grundig igjennom begge inntrykk jeg har fått. Men av det jeg har lest og hørt er begge to utrolig dyktige i jobben sin, så tror og håper jeg blir fornøyd uansett hvem jeg ender opp med å velge. Alt er i hvert fall bedre enn nesa mi sånn som den er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du fikk en bra konsultasjon :) Jeg hadde også en lukket operasjon. Har ikke så mye greie på om det er bedre eller ei, men sykepleieren sa hvertfall at jeg ikke trenger bekymre meg over soling etc i ettertid, da arrene sitter på innsiden. Veldig hyggelige de som jobber på Akademiklinikken ja!

Var det imorgen du skulle ta av bandasjen? :) Har du lyst til å skrive et par ord om resultatet isåfall? Håper det blir som du ønsket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Var det imorgen du skulle ta av bandasjen? :) Har du lyst til å skrive et par ord om resultatet isåfall? Håper det blir som du ønsket!

Har tatt av bandasjen nå, endelig! Det var rart å se meg selv i speilet. Jeg er jo fortsatt veldig hoven så det vil ta noen måneder til før jeg ser det endelige resultatet. Men profilen ble akkurat som jeg ønsket, helt rett :) Må gå med tape over nesetippen i 1,5 mnd. Det blir slitsomt. Men slipper heldigvis ha det på når jeg er på jobb og sånn, er kun når jeg er hjemme og om natta.

Var det i dag du skulle bestemme deg for kirurg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt av bandasjen nå, endelig! Det var rart å se meg selv i speilet. Jeg er jo fortsatt veldig hoven så det vil ta noen måneder til før jeg ser det endelige resultatet. Men profilen ble akkurat som jeg ønsket, helt rett :) Må gå med tape over nesetippen i 1,5 mnd. Det blir slitsomt. Men slipper heldigvis ha det på når jeg er på jobb og sånn, er kun når jeg er hjemme og om natta.

Var det i dag du skulle bestemme deg for kirurg?

Vil du sendte bilde?:) bra du er fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vurderer også neseoperasjon og foreløpig står valget mellom de samme to legene dere har diskutert, så det er kjempebyttig for meg. Lurer på om jeg kan spørre om dere som har operert vil sende meg bilde av resultatet? Føler at det er en stor og ganske skremmende avgjørelse å ta og vil gjerne se hva man kan forvente. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Jeg vurderer også neseoperasjon og foreløpig står valget mellom de samme to legene dere har diskutert, så det er kjempebyttig for meg. Lurer på om jeg kan spørre om dere som har operert vil sende meg bilde av resultatet? Føler at det er en stor og ganske skremmende avgjørelse å ta og vil gjerne se hva man kan forvente.

Jeg er fortsatt veldig hoven etter min operasjon, men hvis du vil kan jeg sende deg bilde av hvordan det så ut etter jeg tok av bandasjen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt veldig hoven etter min operasjon, men hvis du vil kan jeg sende deg bilde av hvordan det så ut etter jeg tok av bandasjen i dag?

Veldig gjerne!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos både Dr. Haug og Dr. Tvedt. Først hos Haug, og han mente at han ikke kunne gi meg resultatet jeg ønsket. Da valgte jeg såklart ikke han. Syntes ikke han var spesielt hyggelig heller. Dr. Tvedt derimot syntes jeg virket veldig dyktig og vennlig, og jeg er i dag nesten fornøyd med nesen. Jeg vet at veldig mye måtte ha blitt gjort med nesen min, så det ville vært nesten urealistisk å forvente noe sånt. Det sa han jo selv også. Men jeg har hvert fall ikke komplekser lengre.



Anonymous poster hash: 5aaf2...daf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...