Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #61 Del Skrevet 15. april 2015 Selvfølgelig! Hvorfor tenkte jeg ikke på det... jeg må bare legge meg paddeflat og beklage at jeg var så korttenkt. Min eneste (bort)forklaring er at jeg har sovet dårlig i natt. Min dypeste medfølelse over dårlig nattesøvn....Da fungerer ikke mitt hode heller...Da er jeg totalt ute av drift... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EpleDrue Skrevet 15. april 2015 #62 Del Skrevet 15. april 2015 For en morsom tråd Signerer den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. april 2015 #63 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg må med skam fortelle at jeg har spist to lunchkaker med salat ved siden av. Ingen smashed (heter det ikke mashed?) avocado her. Det er nok kun fordi jeg ikke har blogg.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #64 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg må med skam fortelle at jeg har spist to lunchkaker med salat ved siden av. Ingen smashed (heter det ikke mashed?) avocado her. Det er nok kun fordi jeg ikke har blogg.... HVA!!!!! Og det tør du fortelle i det offentlige rom......Du syndige menneske.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. april 2015 #65 Del Skrevet 15. april 2015 Lover å oppsøke terapi. Kjapt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #66 Del Skrevet 15. april 2015 Lover å oppsøke terapi. Kjapt... Det skulle bare mangle!! Komme her og innrømme slike ting....altså.....*rister på hodet*... Moralen er synkende hos godtfolket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. april 2015 Forfatter #67 Del Skrevet 15. april 2015 Lunsjkaker bør ikke nevnes, nei! Mager vaniljekesam, derimot, KAN gå an! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #68 Del Skrevet 15. april 2015 Lunsjkaker bør ikke nevnes, nei! Mager vaniljekesam, derimot, KAN gå an! Såvidt......Selv skeier vi ut med en HEL tomat engang iblant...men ikke si det til noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. april 2015 #69 Del Skrevet 15. april 2015 Men men men..........er ikke brødskiver djevelens verk da, og nå skal plutselig alle bloggere spise toast 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. april 2015 Forfatter #70 Del Skrevet 15. april 2015 Men men men..........er ikke brødskiver djevelens verk da, og nå skal plutselig alle bloggere spise toast :hakeslepp:H Hmmmm, sant! Men tror i alle fall at det blir påpekt at det er rugbrød som er best. Eller eventuelt hjemmelaget knekkebrød. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwkwardAlice Skrevet 15. april 2015 #71 Del Skrevet 15. april 2015 Så andre ting som det er stor sjanse kommer til å bli tomt av på butikken er salmalaks, kesam, betakaroten (ikke mat akkurat men ALLE blogger om det), banan og havregryn. Etter hva jeg ser på de forskjellige bloggene må sushi-resturanter og Joe the Juice tjent sinnsykt med penger! Antar at det er ikke hvilket som helst brød de velger heller.. ser ikke for meg KA kjøper loff fra Rema 1000. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosemor Skrevet 15. april 2015 #72 Del Skrevet 15. april 2015 For en morsom tråd Totalt uenig! Denne tråden har bekreftet min udugelighet på mer enn ett område! 1. Jeg følger ikke med på mattrender (toast med avocado og egg) 2. Jeg følger ikke med på "must-haves" (norgesglass med sugerør) 3. Jeg har et udugelig kjøleskap (for lite) 4. Jeg er en udugelig husmor (under min "grundige" inspeksjon i forbindelse med punktet over, oppdaget jeg at kjøleskapet burde vaskes) Er egentlg helt enig med deg i at tråden er morsom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 15. april 2015 #73 Del Skrevet 15. april 2015 Hva er forskjellen på (s)mashed avocado og guacamole? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #74 Del Skrevet 15. april 2015 Totalt uenig! Denne tråden har bekreftet min udugelighet på mer enn ett område! 1. Jeg følger ikke med på mattrender (toast med avocado og egg) 2. Jeg følger ikke med på "must-haves" (norgesglass med sugerør) 3. Jeg har et udugelig kjøleskap (for lite) 4. Jeg er en udugelig husmor (under min "grundige" inspeksjon i forbindelse med punktet over, oppdaget jeg at kjøleskapet burde vaskes) Er egentlg helt enig med deg i at tråden er morsom. Jo flere vi er sammen...jo gøyere det blir Jeg passer også inn i de 4 punktene du nevner...og det er sååå greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 15. april 2015 #75 Del Skrevet 15. april 2015 Forskjellen min venn, er ikke stort😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 15. april 2015 #76 Del Skrevet 15. april 2015 Men men men..........er ikke brødskiver djevelens verk da, og nå skal plutselig alle bloggere spise toast ..og derfor sverger undertegnede til riskaker eller surdeigsknekkebrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarese Skrevet 15. april 2015 #77 Del Skrevet 15. april 2015 Nå har jeg bladd igjennom noen av de mest populære bloggene vi har og konkluderer med følgende; samtlige topp bloggere lider av flyskrekk men flyr allikevel minst 10 ganger mer i løpet av ett år enn en vanlig nordmann vil jeg tro. Samtlige er dyreforkjempere av hele sitt hjerte men reklamerer allikevel for dyretestede produkter, bruker pels og dyre skinnvesker. Er opptatt av miljø men bruker sjeldent samme klesplagg på bloggen mer enn en gang ( og som tidligere nevnt flyr ca 10 ganger i året). Og sist men ikke minst spiser alle avakado og drikker juice i norgesglass:-) 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie90 Skrevet 15. april 2015 #78 Del Skrevet 15. april 2015 Totalt uenig! Denne tråden har bekreftet min udugelighet på mer enn ett område! 1. Jeg følger ikke med på mattrender (toast med avocado og egg) 2. Jeg følger ikke med på "must-haves" (norgesglass med sugerør) 3. Jeg har et udugelig kjøleskap (for lite) 4. Jeg er en udugelig husmor (under min "grundige" inspeksjon i forbindelse med punktet over, oppdaget jeg at kjøleskapet burde vaskes) Er egentlg helt enig med deg i at tråden er morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 15. april 2015 #79 Del Skrevet 15. april 2015 Tenkte på denne (fantastiske) tråden da jeg spiste frokost i dag, som bestod så klart av en halv avocado på toast med salt og pepper på. Ble ikke noen frokost-blogging i dag gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 15. april 2015 #80 Del Skrevet 15. april 2015 Hva er forskjellen på (s)mashed avocado og guacamole? Most avokado er bare most avokado, og guacamole inneholder gjerne hvitløk, lime og chili. Jeg ble veldig glad i avokado og posjert egg på toast da jeg bodde i et varmere land med god tilgang til ferske avokadoer, så der var det veldig vanlig! Anbefales å prøve, knallgodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg