Sjela Skrevet 18. mars 2016 #1961 Skrevet 18. mars 2016 Sender deg en god og varm cyberklem Håper snart vannet går og at du møter gutten din om ikke altfor lenge. Synes de har vært utrolig kjipe på jobben din altså Prøv å ikke fokusere for mye på det akkurat nå. Så skal du se drømmejobben dukker opp i løpet av permisjonen. Det er jeg sikker på
LilleMy1989 Skrevet 18. mars 2016 #1962 Skrevet 18. mars 2016 For en fæl dag Kaffemor Det synes jeg var skikkelig kjipt av sjefen din (og ikke minst ulovlig). Håper de holder ord og prioriterer deg når du er ferdig i permisjon
frogner Skrevet 18. mars 2016 #1963 Skrevet 18. mars 2016 Neimen uff @kaffemor, så trist og dårlig gjort at arbeidsgiver kan være så kynisk om du var den best kvalifiserte Krysser fingrene for at det ordner seg når du er klar til å gå ut i jobb igjen! Jeg håper likevel du klarer å legge det litt bak deg, og bare fokusere på de neste, fine månedene. Håper formen og dagen din blir bedre imorgen
kaffemor Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #1964 Skrevet 18. mars 2016 8 minutter siden, Sjela skrev: Sender deg en god og varm cyberklem Håper snart vannet går og at du møter gutten din om ikke altfor lenge. Synes de har vært utrolig kjipe på jobben din altså Prøv å ikke fokusere for mye på det akkurat nå. Så skal du se drømmejobben dukker opp i løpet av permisjonen. Det er jeg sikker på Takk <3 Håper jeg også.. Nå vil jeg møte han.. 7 minutter siden, LilleMy1989 skrev: For en fæl dag Kaffemor Det synes jeg var skikkelig kjipt av sjefen din (og ikke minst ulovlig). Håper de holder ord og prioriterer deg når du er ferdig i permisjon Har ingen planer om å dra tilbake til den jobben etter permisjon.. Har igjen litt av kontrakten, men kjenner det er uaktuelt.. 3 minutter siden, frogner skrev: Neimen uff @kaffemor, så trist og dårlig gjort at arbeidsgiver kan være så kynisk om du var den best kvalifiserte Krysser fingrene for at det ordner seg når du er klar til å gå ut i jobb igjen! Jeg håper likevel du klarer å legge det litt bak deg, og bare fokusere på de neste, fine månedene. Håper formen og dagen din blir bedre imorgen Absolutt Sjefen har vært tydelig på hele veien frem til jeg ble gravid at hun ønsket at jeg skulle få fast, og at jeg var første prioritert når det åpnet seg opp noe. Pipa fikk en annen lyd når jeg ble gravid gitt
Gjest Tekola Skrevet 18. mars 2016 #1965 Skrevet 18. mars 2016 Så utrolig kjipt! Da er det virkelig lov med en sånn dag! Håper det bedrer seg for deg snart
Gjest Grastusta Skrevet 18. mars 2016 #1966 Skrevet 18. mars 2016 Vet du, her bør du faktisk lage litt rabalder. Kontakt Diskrimerings- og likestillingsombudet, for dette er en åpenbar sak. Så kan du kanskje hindre at det samme skjer med noen andre. Og ja, ny jobb etter permisjon. Definitivt. Klem til deg!
Kakaoen Skrevet 18. mars 2016 #1967 Skrevet 18. mars 2016 Herregud for en drittsjef..blir sinna. Kunne skrevet masse, men sitter på mobilen 🙈🙈 Jeg tipper 1. April baby
kaffemor Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #1968 Skrevet 18. mars 2016 31 minutter siden, Tekola skrev: Så utrolig kjipt! Da er det virkelig lov med en sånn dag! Håper det bedrer seg for deg snart Takk 23 minutter siden, Grastusta skrev: Vet du, her bør du faktisk lage litt rabalder. Kontakt Diskrimerings- og likestillingsombudet, for dette er en åpenbar sak. Så kan du kanskje hindre at det samme skjer med noen andre. Og ja, ny jobb etter permisjon. Definitivt. Klem til deg! Ja, jeg burde egentlig det, men vet ikke om jeg orker Blir så skuffa.. Men er redd for om jeg tar det videre at jeg mister resten av kontrakten min. Om jeg ikke får jobb med en gang etter permisjonen liksom.. Slik det er nå har jeg noen måneder å gå på. Takk for klem 21 minutter siden, Kakaoen skrev: Herregud for en drittsjef..blir sinna. Kunne skrevet masse, men sitter på mobilen 🙈🙈 Jeg tipper 1. April baby Enig! Akkurat nå er jeg mest lei meg, men håper jeg snart blir sint i steden.. Lettere å forholde seg til Det er notert
Favole Skrevet 18. mars 2016 #1969 Skrevet 18. mars 2016 For en sjef! Blir helt sjokka jeg... Enig med Grastusta ang å lage litt rabalder, men samtidig skjønner jeg deg godt da. Ville tenkt nøye gjennom det ihvertfall, slik oppførsel er ikke greit. Ikke er det lov heller! Stor klem til deg!
juliane Skrevet 18. mars 2016 #1970 Skrevet 18. mars 2016 Jobber ikke du i det offentlige til og med? Sånt skal virkelig ikke forekomme! Fy faen for ei drittkjerring! Håper det går greit å få en annen jobb etter permisjon, for det der er det bare å holde seg unna!
kaffemor Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #1972 Skrevet 18. mars 2016 Lurer litt på om jeg skal be om skriftlig begrunnelse for hvorfor jeg ble innstilt som nummer to.. Har man krav på det tro?
kaffemor Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #1973 Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, juliane skrev: Jobber ikke du i det offentlige til og med? Sånt skal virkelig ikke forekomme! Fy faen for ei drittkjerring! Håper det går greit å få en annen jobb etter permisjon, for det der er det bare å holde seg unna! Joo.. Jobber i det offentlige Håper jeg også! Tror ikke det blir noe problem for meg å få et nytt vikariat et annet sted i hvertfall..Håper i hvertfall ikke det 1 time siden, Mynona skrev: Huff, så leit med jobben Føler med deg. Takk Synes det er så sykt at hun faktisk sier det rett ut også. Er nesten så man lurer på om man har hørt feil
LilleMy1989 Skrevet 18. mars 2016 #1974 Skrevet 18. mars 2016 Tror du har innsynsrett ja Og enig med de over, helt tydelig diskrimineringssak...
Shinigami Skrevet 18. mars 2016 #1976 Skrevet 18. mars 2016 (endret) Det der er helt klart diskriminering! Sa sjefen rett ut at det er fordi du er gravid? For en dustesjef... Forresten, så må det jo være fødsel på gang snart? Det er jo lørdag Endret 18. mars 2016 av Shinigami
Kokos Skrevet 19. mars 2016 #1977 Skrevet 19. mars 2016 Ikke innafor av sjefen.. De burde ikke slippe unna med det, men samtidig skjønner jeg godt hvis du ikke orker å bruke energi på det akkurat nå. Jeg tipper forresten 25. mars.
lille_frosk Skrevet 19. mars 2016 #1978 Skrevet 19. mars 2016 FOR en sjef altså, det der er bare IKKE ok. Jeg ville bedt om en skriftlig redegjørelse hvis jeg var deg, men samtidig forstår jeg godt om du bare vil fortrenge det og fokusere på viktigere ting akkurat nå. Jeg ble også litt urettferdig behandlet på jobb på slutten av graviditeten, og egentlig var jeg ganske forbannet på det - men samtidig så orket jeg ikke bruke krefter på det heller. Tenkte forøvrig bare å pipe inn at hjerterytme hos babyer er utrolig varierende. Jeg har jo sikkert ligget flere døgn koblet til CTG til sammen, og stikkordet for hva som er normalt er variasjon har jeg forstått ... I løpet av en halvtimes registrering vil en frisk baby gjerne variere fra rundt 120 til 165 (OBS - akkurat tallene er tatt fra hukommelsen, som ikke er på sitt sterkeste akkurat nå, så ta de med en klype salt ), så når JM måler får hun jo bare det tallet som den tilfeldigvis ligger på akkurat der og da. Håper dagen i dag blir fin for deg!!
Shinigami Skrevet 19. mars 2016 #1979 Skrevet 19. mars 2016 Jeg satt også koplet til CTG den dagen jeg skulle føde. Tok ikke tiden på hvor lenge jeg satt der, men satt der ganske lenge. Hjerterytmen var mest rundt 140, men kunne plutselig gå veldig mye opp eller ned, så er nok helt normalt
kaffemor Skrevet 20. mars 2016 Forfatter #1980 Skrevet 20. mars 2016 Takk for støtten ang sjefen og jobben dere. Det gjør godt.. Godt å vite at man ikke overreagerer. Hadde egentlig tenkt til å ringe sjefen på mandag,- MEN her ligger jeg på føden Vannet gikk natt til i dag (søndag). Ringte da inn til føden og fikk beskjed om å komme inn på kontroll kl 11. Tok en dusj og gikk å la meg igjen, sov en times tid. Da jeg våknet igjen i 08 tiden så hadde fostervannet blitt litt misfarget. De ville derfor ha meg inn med en gang. Dro inn på føden kl 09 og ble innlagt. Fikk modningstabelett klokken 11:30, men da jeg reiste meg etter en time fosset det fostervann ut, og med vannet forsvant pillen :/. Fikk derfor ikke tid til å få noe effekt av den Ny pille kl 15:30. Ligger nå å venter på riene. Håper så inderlig de starter snart!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå