Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Oooo!! Så spennende! Lykke til!! Tenk! Nå har du snart det lille nurket i armne dine! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til videre :klem: Håper det tar seg opp snart og at det ikke drøyer lenge før du er over målstreken. Snart er du mamma, åh! :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

GØY! Eller, altså, håper jo at du straks er i gang med noen skikkelig heftige timer, men tenk at han snart er her! Masse masse lykke til! :duskedame: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bomma jeg ikke altfor mye på tippedatoen likevel :)

Ønsker deg lykke til! Snart møter du han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hatt en liten pause og sannelig så har du rukket å føde i mellomtiden. Håper alt står bra til med dere begge :hjerte:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille J kom til verden mandag 21.03 klokken 10:13 :hjerte: Vannet mitt gikk natt til søndag, men riene kom aldri. Etterhvert begynte vannet som lakk å bli litt misfarget, så måtte settes igang. Skjedde lite, og fikk totalt 4 modningspiller. Plutselig skjedde det ting gitt, og jeg var kun i aktiv fødsel i 3 timer. Tok bare 2 timer fra 3-10cm. Hardt og intenst, og veldig veldig verdt det :hjerte: 

Han veide 2940 gram og er 47 cm. Liten tass med andre ord! Fortsatt sjokkert over det, "alle" trodde jo at han kom til å være stor :fnise: Inkludert meg selv :ler: 

Han sliter litt med litt lav temperatur, så vi bytter på å sitte hud mot hud omtrent hele tiden. Formen min er grei, men har ganske vondt i stingene (måtte sy litt). Ellers har jeg ikke sovet omtrent siden natt til lørdag, så prøver å sove der jeg kan :) J sover masse da :hjerte: Fine fyren!! 

Skal skrive litt mer om fødselen etterhvert, akkurat nå blir det lite tid til å scrolle på mobilen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye kaffemor!! Så godt at han er her endelig! Høres ut som en heftig fødsel, håper det går greit med deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! :strix::hjerte: 

Det gikk jammen fort, men godt å høre at formen din er grei. Håper de steller godt med deg og at du kommer deg igjen raskt. Gleder meg til å høre mer om lille J! :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...