Poppsilopp Skrevet 15. oktober 2015 #1081 Del Skrevet 15. oktober 2015 Så fiiiin mage Jeg tipper jente🎀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 15. oktober 2015 #1082 Del Skrevet 15. oktober 2015 Har ikke dagbok nei. Er dårlig på å ta bilder under svangerskapet også. Burde vel dokumentere litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #1083 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Så fin mage du har fått Og du er større enn meg tror jeg, og jeg er jo 10 uker lengre på vei. Kjemperart det der hvor forskjellige kropper man har,hehe. Men du er heldig som har en så flott mage å vise fram Har også sett for meg deg som brunette,hehe.Tusen takk Shinigami! Hehe er jeg større enn deg? Det er så rart hvor forskjellig dette med magestørrelse kan være! Magen er kjempefin! Deilig å ha fått "skikkelig" mage allerede da, så slipper du å bare se lubben ut en periode. Det er sant Deilig at det er tydelig at jeg er gravid og ikke bare oppblåst Hehe! Og tusen takk Så fiiiin mage Jeg tipper jente Tusen takk Skal legge deg inn Har ikke dagbok nei. Er dårlig på å ta bilder under svangerskapet også. Burde vel dokumentere litt mer Det var nesten litt "godt" å høre Hvis ikke hadde jeg blitt litt flau over å ikke ha fått lagt igjen noen spor Endret 15. oktober 2015 av kaffemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #1084 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) I dag har jeg vært på gravidyoga! Det var spennende greier. Har jo veldig lite erfaring med yoga fra før av, har liksom ikke fristet så veldig tidligere. Men jeg er veldig glad jeg meldte meg på! Synes det var deilig, og det var mange av de samme øvelsene som fysio ba meg om å gjøre Rakk akkurat hjem til starten av gift ved første blikk også, så da er jeg i hvertfall fornøyd Endret 15. oktober 2015 av kaffemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #1085 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Legger tippelista til et eget innlegg, så det blir litt ryddigere ; Tippeliste kjønn: Samboer Grastusta blomst12 Lillemy1989 BeKind lille_frosk juliane Favole Sapphira Poppsilopp Sille4 Kaffemor Kakaoen Shinigami murray Tekola Saltsild FruN Foreløpig er stillingen 11-7 til jente 11 dager igjen til OUL! Endret 16. oktober 2015 av kaffemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 15. oktober 2015 #1086 Del Skrevet 15. oktober 2015 Åh, gravidyoga hørtes spennende ut! Her finnes det ikke slike tilbud, men syns yoga i seg selv og virker så gøy! Jeg syns det virker så behagelig og være smidig og myk, noe jeg aldeles IKKE er. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #1087 Del Skrevet 15. oktober 2015 Jeg er stiv som en stokk, så jeg tror at yoga er veldig bra for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 15. oktober 2015 #1088 Del Skrevet 15. oktober 2015 Nydelig mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 15. oktober 2015 #1089 Del Skrevet 15. oktober 2015 Kjempefin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #1090 Del Skrevet 15. oktober 2015 Nydelig mage Kjempefin mage Takk dere Så hyggelig det var å legge ut bilde av magen da, får jo så mange komplimenter Og det liker alle! Spesielt meg Jeg tror magen min er typisk "jentemage" om jeg har forstått disse "kjerringrådene" riktig. For den er ikke så spiss og tutete, men mer stor over det hele Hmm.. Blir gøy å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #1091 Del Skrevet 15. oktober 2015 I kveld feirer jeg at jeg klarte å holde meg våken til Tusvik og Tønne med brødskiver med Philadelphiaost, avokado og tomat. NAM!! Slenger inn noen mandariner også, så er jeg lykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 16. oktober 2015 #1092 Del Skrevet 16. oktober 2015 Så fin mage, Kaffemor Jeg har også sett for meg at du er brunette Jeg tipper jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #1093 Del Skrevet 16. oktober 2015 Hehe så morsomt Sille4! Hva skjer med at alle trodde jeg var brunette men som sagt, jeg er ganske brunette altså Legger deg til å lista og tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 16. oktober 2015 Forfatter #1094 Del Skrevet 16. oktober 2015 Endelig FREDAG! Den etterlengtede helgen er endelig her Endelig og endelig forresten.. Tiden flyr jo! Ukene går så fort, føler ikke jeg får gjort alt jeg skal på jobb Fokuset er jo et litt annet sted fortiden også kan du si I dag ble en tidligere dag på meg. Fikk så utrolig vondt i hodet, så etter å ha pint meg gjennom noen timer måtte jeg rett og slett gi opp. Jeg sliter litt med at jeg ikke skal ligge på ryggen å sove. Tror det er derfor jeg får vondt i hodet, for blir så stiv i nakken og skuldrene av å ligge på siden hele tiden. Skal til kiropraktor til uken da, skal bli deilig å få knukket opp litt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. oktober 2015 #1095 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg trodde også du var brunette. Tipper det er avataren ("profilbildet") ditt som lurer oss alle sammen. Helg.. Weee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 17. oktober 2015 #1096 Del Skrevet 17. oktober 2015 Nydelig mage kaffemor! Jeg har også fått ganske mye mage, og det er kjempekoselig!håper det hjelper med helg mot hodepinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter #1097 Del Skrevet 17. oktober 2015 Hehe ja, det er nok det Kakaoen Der er jo "jeg" brunette Tusen takk lille_frosk Gøy at du også har fått mage! Det er jo så koselig Gleder meg til å begynne å kjenne bevegelser. Har du kjent noe enda? Virker som alle kjenner bevegelse fra uke 13 jo, i følge termingruppa på Facebook. Jeg vil også kjenne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 17. oktober 2015 #1098 Del Skrevet 17. oktober 2015 Syns det er så rart at så mange forteller om såpass tidlige bevegelser jeg. Spesielt om man er førstegangs. Når man leser ellers så leser man at det er vanlig rundt uke 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 17. oktober 2015 #1099 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg kjente relativt tidlig at noe beveget seg inni meg, men ikke som dult/spark osv Det var en veldig diffus følelse og, men den var der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 17. oktober 2015 Forfatter #1100 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jaa, når kjente du bevegelse første gang Shinigami? FruN: når var det da? Jeg har kjent noe jeg tenkte kanskje kunne være bevegelse en gang, for ca en uke siden. Men tror egentlig det var ønsketenkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå