Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Med mini hadde jeg veldig sterk guttefølelse. Allerede ved positiv test. Men mange tegn sa jente og andre var veldig overbeviste på at det var jente. Så jeg helte mer og mer mot jente. Men på oul tenkte jeg dette er vel en gutt. Så sa jm: oi.. Ja dette var ikke vanskelig å se hva er. Da skjønte jeg at det var en gutt :fnise:

Han lå jo med beina spredt og tissefanten i været :ler: ikke sjenert en plass..

Sååå.. Jeg tror på din første magefølelse. At du venter en gutt ;) skal du lage tippeliste??

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også tippe på gutt :)

Vi har hatt ganske ulike symptomer så langt, men jeg tror at du får gutt utifra magefølelsen din :)

Virker som at de aller fleste som har en spesiell følelse på kjønn har rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mini hadde jeg veldig sterk guttefølelse. Allerede ved positiv test. Men mange tegn sa jente og andre var veldig overbeviste på at det var jente. Så jeg helte mer og mer mot jente. Men på oul tenkte jeg dette er vel en gutt. Så sa jm: oi.. Ja dette var ikke vanskelig å se hva er. Da skjønte jeg at det var en gutt :fnise:

Han lå jo med beina spredt og tissefanten i været :ler: ikke sjenert en plass..

Sååå.. Jeg tror på din første magefølelse. At du venter en gutt ;) skal du lage tippeliste??

  

:ler: ser han for meg! Hmm men kanskje jeg skal stole på min opprinnelige magefølelse da? To uker til svaret i morgen :nigo: Tippeliste ja! Det kan jeg jo få til å lage :)

Jeg vil også tippe på gutt :)

Vi har hatt ganske ulike symptomer så langt, men jeg tror at du får gutt utifra magefølelsen din :)

Virker som at de aller fleste som har en spesiell følelse på kjønn har rett :)

Det er notert :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var søndagskvelden kommet og helgen er snart over. Tiden går så fort! I dag har vært superdaff. Bare ligget på sofaen og sett på The Killing på netflix :fnise: Og spist! Ikke minst.. I dag har vært en ulvehungerdag, hvor jeg har hatt lyst på mat hele tiden. Våknet klokken 08 av voldsom sult. Eneste jeg klarte å tenke på var macaroni med pesto. Prøvde å stagge lysten på det med å spise noen knekkebrød med ost, følte det ikke var helt innafor å spise pasta klokken 08 om morgningen :ler: Kastet dog inn håndkleet i 10-tiden og lagde meg en stor porsjon med macaroni :hjerte: NAM!!

Nå er det stekt ris til middag og farmen på TV :)

Kan ikke vi innføre 3dagers helg da? Helgen går for fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jente! :)

  

(...og jeg tar alltid feil på sånt :P )

  

Notert :) Hehe spennende å se om du får rett denne gangen ;)

Dagene i helgene går definitivt fortere enn ukedagene, ingen tvil!:)

Jeg tipper jente på deg :)

Jaa kunne ikke dagene i helgene gått litt saktere og ukene litt fortere da? Jeg vil ha mer helg :ler:

Skriver deg opp :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig jentefølelse på deg jeg, Kaffemor! Jeg tipper jente! Men jeg er også en sånn som tar feil på sånt ... :fnise: 

 

Gravide burde få tredagershelg som en regel faktisk, fra og med positiv test. Det hadde nok forebygget mange sykmeldinger! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ooooo the Killing er jo kjempebra!!!! Savn...

Jeg tipper.... Jente!!! :hoppendeglad:

  

Jente tipper jeg du får :rodmer:

  

Jeg tipper gutt!

  

Gutt! Så får jeg rett om Grastusta alltid tar feil :Knegg:

The Killing! :hoppe: Hvor langt er du? :) (jeg har sett to sesonger, tror jeg det er)

  

Jeg har egentlig jentefølelse på deg jeg, Kaffemor! Jeg tipper jente! Men jeg er også en sånn som tar feil på sånt ... :fnise: 

 

Gravide burde få tredagershelg som en regel faktisk, fra og med positiv test. Det hadde nok forebygget mange sykmeldinger! :fnise:

  

Jeg tipper også jente altså. :fnise:

Så gøy at dere vil tippe :hoppe:

Frosk: det forslaget der synes jeg politikerne burde gå for. Skulle da bare mangle :opplyser:

Ang The Killing: vi så ferdig sesong 1 i helgen :hoppe: Ser det ligger 3 sesonger på netflix! Så da har vi litt å titte på fremover :nigo: Synes det er veldig bra! Er det noen som vet om det er helt lik historie som den danske Forbrytelsen? Er det noen vits i å se den danske om man har sett The Killing? Vil jo gjerne se den danske også, men litt kjedelig om historien er helt lik kanskje :fnise:

Tippeliste kjønn:

:babyjente:

Samboer

Grastusta

blomst12

Lillemy1989

BeKind

lille_frosk

juliane

:babygutt:

Kaffemor

Kakaoen

Shinigami

murray

Tekola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jente! ;)

Skriver deg opp når jeg sitter på iPad :hoppe: får ikke kopiert fra mobil :vetikke:

Trøtt dag i dag. Ligget å snorket på sofaen siden rundt klokken 19 :Gjesp::ler: Fikk gått en lang tur med en venninne etter jobb da, utrolig koselig! Fint å få beveget seg litt også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jentelista er lengre enn guttelista her også gitt :ler: merker jeg begynner å heller mer og mer mot at det er en liten :babyjente: i magen! Åh dette blir spennende :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...