Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Å, fyttikatta! Sånt er så utrolig kjipt! :bond: Du har min fulle sympati - been there, done that.

 

Sånn sett i retrospekt hadde du vært i din fulle rett til å si "javel? Da jeg snakket med deg i september om dette, sa du at jeg ikke skulle gjøre dette, men jeg kan selvfølgelig fikse det nå dersom du har ombestemt deg". Det hadde kanskje ikke blitt så god stemning, og det er ikke så lett å gjøre der og da, men det er sånne ting jeg drømmer om å gjøre.

 

Når det ble så ekkelt for deg i møtet, synes jeg absolutt du bør gå til henne og minne henne på at du faktisk hadde spurt henne om akkurat dette for noen uker siden. Avhengig av forholdet dere imellom kan du også si at det var ubehagelig for deg at det ble fremstilt som om du hadde sluntret unna. Sånt bør sjefer også lære av.

Agreed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det må du ta opp! H istedet ikke tror hun at hun slipper unna med å tråkke på deg for å redde seg selv neste gang, også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig dårlig av henne. Har hun gjort slikt før? Har opplevd lignende situasjoner i arbeidslivet jeg også. Neste gang du har den type spørsmål så send en epost, så har du svaret hennes svart på hvitt. Den er det vanskelig å ro seg fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Grastusta! Jeg føler dessverre det litt for ofte oppstår sånne situasjoner ... Jeg blir så sur! Det er greit når jeg faktisk ikke har gjort en god jobb, men når jeg har PRØVD og det er andre sin feil at det ikke har blitt gjennomført, da blir jeg bare gretten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for innspill folkens! Jeg kommer til å ta det opp med henne. Tenker det er lurt, istedenfor å gå rundt å irritere seg. Jeg er jo litt ekstra hormonell fortiden :ler: Fikk ikke sagt noe i dag, for jeg var ute i møter hele dagen, men skal prøve å få sagt noe i morgen :) Fikk også snakket med en god kollega om det i morges, og hun var enig med dere - dette er greit å si i fra om :jepp: Det har heldigvis ikke skjedd tidligere murray, så håper det var en engangshendelse!

Da var min andre økt med gravidyoga ferdig! Jeg begynner å like det ganske godt jeg! Det er veldig deilig :nigo: Føler meg avslappa :jepp:

Nå er det tekopp, plommetomater, mandariner og "Gift ved første blikk" :strix: DEILIG!

Fredag i morgen :hoppe:

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha nei, nakendatingen må vike for Tusvik&Tønne talkshow ;) Synes det var et ganske enkelt valg :ler:

 

Samme her du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noe tips til kramper i beina forresten? Hver kveld når jeg har satt/lagt meg godt tilrette på sofaen starter krampene. Blir gaaaal :bond:

Aldri hatt problemer med det før, men har lest at det er en relativt vanlig gravid-plage :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja herre.. Synes jo synd på han Ringnes :hoho:

Godt han er over gjennomsnittet opptatt av nakne damer :ler: Men han er sporty da :hoho: Dette ble nært og intimt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å ta magnesium for leggkrampene, det har ofte god effekt. :) evt vurdere å bruke kompresjonsstrømper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har noe tips til kramper i beina forresten? Hver kveld når jeg har satt/lagt meg godt tilrette på sofaen starter krampene. Blir gaaaal :bond:

Aldri hatt problemer med det før, men har lest at det er en relativt vanlig gravid-plage :/

Jeg våkner stadig på natta av slike kramper. Det er så vondt :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg våkner stadig på natta av slike kramper. Det er så vondt :s

Uff så utrolig kjipt å våkne av det! Jeg sliter heldigvis lite med det om natta, det er mest på kveldene det er ille for meg. Sjekk ut magnesium du også :) Håper det funker bra for oss begge :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 uker i dag :hoppe: Mini er på størrelse med en søtpotet :rodmer: Begynner å bli størrelse på h*n nå!!

De tre siste dagene har jeg følt noe som KAN være bevegelser.. Men jeg vet ikke helt. Ved en anledning var det små bobler, de andre gangene mer udefinerbart. Små små sveip kanskje? Kan kanskje forstå denne fiskehalen folk snakker om faktisk!

Mulig det er noe jeg innbiller meg, det er i hvertfall ikke tydelige spark enda. Men det er da noe :hoppe: Spennende!

2 dager til OUL :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...