Gå til innhold

Kaffemor og lillemann


kaffemor

Anbefalte innlegg

Da jeg først kjente liv, så var det først som en lien vibrasjon på et punkt i magen som kom et par ganger i løpet av dagen. Er ikke 100% sikker på om dette var fosterbevegelser da. Et par dager senere, så kjente jeg små forsiktige dytt og sveip ,men vil ikke sammenligne det med en fiskehale da :) Men de bevegelsene er jeg helt sikker på at var fosterbevegelser når jeg sammenligner med når bevegelsene ble tydeligere :)

Så er nok baby du har kjent :) Mrn du blir helt sikker senere du og tenker jeg :) Tar nok ikke lang tid før du kjenner mer bevegelse :)

Og tidrn gikk jo kjempefort til OUL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente også små sveip til å begynne med :) Er nok baby du kjenner. Ikke lenge til h*n begynner å dytte hardere der inne :) Herlig følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh jaa det er så spennende :strix:

Ja, plutselig gikk tiden ganske så fort Shinigami :sjokk: Klager ikke på det akkurat, passer meg ganske bra :fnise: Gleder meg, er nervøs og utrolig spent på morgendagen! Timen er på ettermiddagen, tortuuur :bond: Hvordan skal jeg fungere på jobb først? :ler:

Har kjent litt flere småsveip i går og i dag også :hoppe: Veldig lettet over det :)

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at det er babyen du kjenner :strix: Så koselig :) Du har mye gøy å se frem til! :hjerte: 

 

Har du hatt en fin helg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok baby du kjenner ja :) Vil tippe at du kommer til å se masse bevegelse på UL imorgen :)

Forhåpentligvis får du vite kjønn og, men bare husk at det er ikke helt sikkert at dem kan se det, og det er jo ikke første prio å se etter kjønn. Så fokuser på det at baby er frisk og har det bra :) Men tror at de aller fleste får vite kjønn da :)

Det er bare å glede seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som at det er babyen du kjenner :strix: Så koselig :) Du har mye gøy å se frem til! :hjerte: 

 

Har du hatt en fin helg? :)

  

Begynner og bli mer og mer sikker på at det er baby jeg kjenner :jepp: I kveld kjente jeg tre små dult ned mot blæra :hjerte: Kan stemme at baby ligger å sparker ned der også, for må tisse heele tiden i kveld :ler:

Helgen har vært veldig fin egentlig :) Ganske innholdsrik, med shopping/lunsjdate med en venninne, fest på lørdagen, og familiemiddag i dag :hjerte: Har du hatt en fin helg da? :)

Er nok baby du kjenner ja :) Vil tippe at du kommer til å se masse bevegelse på UL imorgen :)

Forhåpentligvis får du vite kjønn og, men bare husk at det er ikke helt sikkert at dem kan se det, og det er jo ikke første prio å se etter kjønn. Så fokuser på det at baby er frisk og har det bra :) Men tror at de aller fleste får vite kjønn da :)

Det er bare å glede seg :)

  

Håper vi får se en aktiv liten tass i morgen ja :jepp: Jeg tenker ikke så mye på kjønn egentlig, jeg er mest opptatt av at baby har det fint. Håper selvsagt på å få se kjønn også da, og blir nok ganske skuffa om vi ikke får se det. Men ikke verre enn at vi får bestille en ekstra privat UL tenker jeg :)

Åå, UL er i morgen, så spennende! Lykke til :)

Tusen takk!! Utrolig mange sommerfugler i magen i kveld. Tror det blir vanskelig å få sovet i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere!! Her prøver jeg å presse ned litt frokost, men rimelig spent og nervøs nå ja :bond:

14:30 skal jeg i ilden.. :ler: Gruer og gleder meg noe helt vanvittig! Gleder meg mest da.

:bond: :bond: :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse masse Lykke til i dag :strix: Forventer update her ca kl 15 da :fnise: (ikke at jeg husker å sjekke her inne akkurat da.. Meeeen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du nok ferdig på UL, når jeg er ferdig på jobb :) Spennende! Lykke til. Dette kommer til å bli kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...