Gå til innhold

Kaffemor og lillemann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oooo!! Så spennende! Lykke til!! Tenk! Nå har du snart det lille nurket i armne dine! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til videre :klem: Håper det tar seg opp snart og at det ikke drøyer lenge før du er over målstreken. Snart er du mamma, åh! :rodmer: 

Gjest Grastusta
Skrevet

GØY! Eller, altså, håper jo at du straks er i gang med noen skikkelig heftige timer, men tenk at han snart er her! Masse masse lykke til! :duskedame: 

Skrevet

Oioi, så spennende! :duskedame: Ønsker deg masse lykke til!

Stor klem :klemmer:

Skrevet

Da bomma jeg ikke altfor mye på tippedatoen likevel :)

Ønsker deg lykke til! Snart møter du han :)

Skrevet

Lykke lykke lykke til!!!!

Skrevet

Hurra! Snart er du mamma! Heia heia! :duskedame: 

Skrevet

Lykke til :duskedame: Nå er han her snart! 

Tippet ikke jeg 20.3 :lur:

Skrevet

:strix: skal si jeg bommer på tipping.. Men betyr nada, for snart er han her 😍

Skrevet

Åh hurra! Lykke til. Følger spent med :popcorn:

Skrevet

Hatt en liten pause og sannelig så har du rukket å føde i mellomtiden. Håper alt står bra til med dere begge :hjerte:

Skrevet

Lille J kom til verden mandag 21.03 klokken 10:13 :hjerte: Vannet mitt gikk natt til søndag, men riene kom aldri. Etterhvert begynte vannet som lakk å bli litt misfarget, så måtte settes igang. Skjedde lite, og fikk totalt 4 modningspiller. Plutselig skjedde det ting gitt, og jeg var kun i aktiv fødsel i 3 timer. Tok bare 2 timer fra 3-10cm. Hardt og intenst, og veldig veldig verdt det :hjerte: 

Han veide 2940 gram og er 47 cm. Liten tass med andre ord! Fortsatt sjokkert over det, "alle" trodde jo at han kom til å være stor :fnise: Inkludert meg selv :ler: 

Han sliter litt med litt lav temperatur, så vi bytter på å sitte hud mot hud omtrent hele tiden. Formen min er grei, men har ganske vondt i stingene (måtte sy litt). Ellers har jeg ikke sovet omtrent siden natt til lørdag, så prøver å sove der jeg kan :) J sover masse da :hjerte: Fine fyren!! 

Skal skrive litt mer om fødselen etterhvert, akkurat nå blir det lite tid til å scrolle på mobilen :) 

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer så mye kaffemor!! Så godt at han er her endelig! Høres ut som en heftig fødsel, håper det går greit med deg! 

Skrevet

Gratulerer så mye :strix: intenst forløp da, godt jobba :klem: 

Skrevet

Gratulerer så mye!! :strix::hjerte: 

Det gikk jammen fort, men godt å høre at formen din er grei. Håper de steller godt med deg og at du kommer deg igjen raskt. Gleder meg til å høre mer om lille J! :rodmer:

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...