Gjest BeKind Skrevet 13. oktober 2015 #1061 Del Skrevet 13. oktober 2015 Veldig spennende Kjenner eggstokkene dirrer når jeg leser her inne nå ååh som jeg gleder meg til å lage tippeliste i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 13. oktober 2015 #1062 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg tipper jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 14. oktober 2015 #1063 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg tipper gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 14. oktober 2015 #1064 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg hadde helt ærlig også tippet jente hvis det ikke hadde vært for at du har sagt at du fikk tidlig en guttefølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. oktober 2015 #1065 Del Skrevet 14. oktober 2015 Uhm...vanskelig! Gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 14. oktober 2015 #1066 Del Skrevet 14. oktober 2015 Ser at jentelista er lengre enn guttelista her også gitt merker jeg begynner å heller mer og mer mot at det er en liten i magen! Åh dette blir spennende Ikke la deg lure av flertallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #1067 Del Skrevet 14. oktober 2015 Veldig spennende Kjenner eggstokkene dirrer når jeg leser her inne nå ååh som jeg gleder meg til å lage tippeliste i fremtiden Åh, det skjønner jeg! Gleder meg til å tippe på din fremtidige tippeliste også Håper og tror at det ikke er lenge til Jeg tipper jente Jeg tipper gutt Gøy at dere vil tippe! Jeg hadde helt ærlig også tippet jente hvis det ikke hadde vært for at du har sagt at du fikk tidlig en guttefølelse Hehe så morsomt! Nå er det under to uker til fasiten. Jeg er spent Uhm...vanskelig! Gutt! Skrevet opp Ikke la deg lure av flertallet Neida, skal prøve ------------------------------------------------------------------- Tippeliste kjønn: SamboerGrastustablomst12Lillemy1989BeKindlille_froskjuliane Favole Sapphira KaffemorKakaoenShinigami murrayTekola Saltsild FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #1068 Del Skrevet 14. oktober 2015 Prøvde meg på et magebilde på jobb i dag (effektiv arbeidsdag sa du? ) Magen 16+4 : 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 14. oktober 2015 #1069 Del Skrevet 14. oktober 2015 Åååå fine magen Den har virkelig poppa til at du er 16 uker. Så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. oktober 2015 #1070 Del Skrevet 14. oktober 2015 Oi! Skikkelig mage, jo! Og vet ikke hvorfor, men har alltid forestilt meg deg med mørkt hår Not so much! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #1071 Del Skrevet 14. oktober 2015 Haha ja den er jo gigantisk Takk! Jeg er glad i den, men nesten litt flaut at den er så stor allerede. Men bare litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #1072 Del Skrevet 14. oktober 2015 Oi! Skikkelig mage, jo! Og vet ikke hvorfor, men har alltid forestilt meg deg med mørkt hår Not so much! Hehe! Så morsomt! Det er litt lysere i tuppene enn øverst da, men det er ganske lyst ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. oktober 2015 #1073 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jøss, det var magen sin det! Men veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #1074 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jøss, det var magen sin det! Men veldig fin! Ja.. Den er blitt ganske stor! Tusen takk Håper alt står bra til med deg Idja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. oktober 2015 #1075 Del Skrevet 14. oktober 2015 Kjempefin! Jeg har også alltid tenkt brunette Du bærer nok langt ut, det er jo stor forskjell der, jeg bar langt inn, og er ganske robust, så det tok laaang tid før det syntes ordentlig Kos deg med det så godt du kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 14. oktober 2015 #1076 Del Skrevet 14. oktober 2015 Såå fin mage og fin genser/jakke! Hvor er den kjøpt, har så lyst på en slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 15. oktober 2015 #1077 Del Skrevet 15. oktober 2015 Så flott mage!! Så fin du er vi var på oul igår - får ei jente :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter #1078 Del Skrevet 15. oktober 2015 Kjempefin! Jeg har også alltid tenkt brunette Du bærer nok langt ut, det er jo stor forskjell der, jeg bar langt inn, og er ganske robust, så det tok laaang tid før det syntes ordentlig Kos deg med det så godt du kan Tusen takk Tekola Jeg har hatt mørkere hår tidligere, kanskje det er derfor dere tror jeg er brunette Selv om jeg egentlig ser på meg selv som brunette da, føler det er mer brunt enn blondt. Men kanskje ikke? Ja, jeg bærer nok langt ut, også har jeg ganske kort overkropp. Da blir det mindre plass å vokse på oppover, så da kan det bare gå en vei Men jeg koser meg med min store mage jeg altså Det er jo ganske koselig! Såå fin mage og fin genser/jakke! Hvor er den kjøpt, har så lyst på en slik! Tusen takk! Den er kjøpt på Cubus i våres, men tror de har noen liknende inne nå også Veldig greit med sånne plagg som passer til alt Så flott mage!! Så fin du er vi var på oul igår - får ei jente :D Åååh gratulerer så mye med en liten jente i magen Så fantastisk!! Du har ikke dagbok du? Eller er det jeg som er megasløv som ikke har oppdaget den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 15. oktober 2015 #1079 Del Skrevet 15. oktober 2015 Så fin mage du har fått Og du er større enn meg tror jeg, og jeg er jo 10 uker lengre på vei. Kjemperart det der hvor forskjellige kropper man har,hehe. Men du er heldig som har en så flott mage å vise fram Har også sett for meg deg som brunette,hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 15. oktober 2015 #1080 Del Skrevet 15. oktober 2015 Magen er kjempefin! Deilig å ha fått "skikkelig" mage allerede da, så slipper du å bare se lubben ut en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå