kaffemor Skrevet 22. august 2015 Forfatter #761 Del Skrevet 22. august 2015 9 uker i dag Bare tre uker igjen av første trimester! Kvalmen er mye bedre, får bare noen bølger her og der. Veldig overkommelig Ellers er puppene fortsatt ømme, og jeg er ekstremt sliten og trøtt. I går gråt jeg av utmattelse etter jobb. Endte opp med å sove nesten tre timer fra eller til på sofaen. Da jeg fikk lagt med i senga sov jeg 11 timer til sammenhengene Nå føler jeg meg bedre da. Tror jeg trengte den søvnen Ellers har bekkenet mitt begynt å plage meg. Det er fortsatt veldig overkommelig, men halter i perioder og en gang kom det en rar klikkelyd mens jeg gikk Var hos kiropraktor i forbindelse med noe annet, og hun sa at det er hormonelt, og selv om jeg har endel murringer og plager nå, så behøver ikke det å bety full bekkenløsning senere i svangerskapet. Så jeg krysser fingrene Jeg skal uansett gå oftere dit for oppfølging, også fikk jeg noen trenings- og tøyeøvelser jeg kan ta. I dag er det strålende sol her i hovedstaden Vi skal i familiebursdag i ettermiddag, men håper at formen tillater en tur på stranda først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 22. august 2015 Forfatter #762 Del Skrevet 22. august 2015 Og!! Endelig ser ikke mageboeren ut som en ailien i tickeren min En milepæl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 22. august 2015 #763 Del Skrevet 22. august 2015 Den trøttheten tar helt over her. Kjenner igjen det med å gråte av utmattelse etter jobb :s sov også 11 timer her en natt og da følte jeg meg fantastisk neste dag, men tar jo helt av å sove så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 22. august 2015 #764 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg skal også ut å bade et passende sted idag :d gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 22. august 2015 #765 Del Skrevet 22. august 2015 Weeee 9 uker Endelig en fin liten ticker baby Kos deg i sola og med familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 22. august 2015 #766 Del Skrevet 22. august 2015 Hehe, ah minna! På det værste sov eg 17-18 timar i døgnet i forrige svangerskap... Det er berre å glede oss, jenter:D trur det var veke 13-14 som var værst for meg. Hugsa eg var så skuffa at det ikkje betra seg som forventa etter veke 12. Men så fekk eg masse energi i veke 16. Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BeKind Skrevet 23. august 2015 #767 Del Skrevet 23. august 2015 Hurra for 9 uker Nå er det ikke lenge til første trimester er over nei Så rart å se hvor fort tiden går! Synes jeg nettopp gratulerte deg med graviditeten, men nå er det jo leenge siden Håper du slipper å være så trøtt og sliten så alt for lenge nå, så får du kose deg og slappe av i sola i mellomtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 23. august 2015 #768 Del Skrevet 23. august 2015 Gratulerer! Tiden flyr Håper at bekken og dårlig helse kun er forbigående. Ellers så er det vel sånn at noen dager er man mer trøtt enn andre. Du får bare lytte til kroppen og nyte tiden Forøvrig sov jeg sykt mange timer i natt selv uten å ha noe å skylde på Men det er jo helt fantastisk å kunne våkne opp og føle seg skikkelig uthvilt. Holdt formen i bursdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 23. august 2015 #769 Del Skrevet 23. august 2015 Gratulerer med 9 uker Men.. hvor forsvinner disse ukene? Jeg skåler uansett med litt rødvin for deg og "ikke-alien-lenger-bare-vanlig-foster-nå" Litt goder må vi som er ugravide ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 23. august 2015 Forfatter #770 Del Skrevet 23. august 2015 Den trøttheten tar helt over her. Kjenner igjen det med å gråte av utmattelse etter jobb :s sov også 11 timer her en natt og da følte jeg meg fantastisk neste dag, men tar jo helt av å sove så lenge Hehe ja, det tar jo helt av! Vanskelig å finne tid til nok søvn i hverdagen (etter gravid-standarden), men i helgen kan jeg virkelig slå meg løs Deilig! Jeg skal også ut å bade et passende sted idag :d gleder meg! Håper du fikk badet masse! Her ble det mye bading Så jeg er veldig fornøyd! Weeee 9 uker Endelig en fin liten ticker baby Kos deg i sola og med familie Tusen takk Jeg har kost meg masse! Har du hatt en fin helg da? Hehe, ah minna! På det værste sov eg 17-18 timar i døgnet i forrige svangerskap... Det er berre å glede oss, jenter:D trur det var veke 13-14 som var værst for meg. Hugsa eg var så skuffa at det ikkje betra seg som forventa etter veke 12. Men så fekk eg masse energi i veke 16. Fantastisk! 18 timer Haha, ja det tar jo helt av! Hurra for 9 uker Nå er det ikke lenge til første trimester er over nei Så rart å se hvor fort tiden går! Synes jeg nettopp gratulerte deg med graviditeten, men nå er det jo leenge siden Håper du slipper å være så trøtt og sliten så alt for lenge nå, så får du kose deg og slappe av i sola i mellomtiden Tenk at det bare er tre uker igjen! Jeg gleder meg så utrolig masse! Litt under tre uker igjen til UL også Jeg får heldigvis kost meg masse i solen også, med bading og hygge. Trøttheten er heldigvis ikke så tilstede hele tiden. Kommer mest i bølger. Så jeg har hatt en veldig fin helg! Gratulerer! Tiden flyr Håper at bekken og dårlig helse kun er forbigående. Ellers så er det vel sånn at noen dager er man mer trøtt enn andre. Du får bare lytte til kroppen og nyte tiden Forøvrig sov jeg sykt mange timer i natt selv uten å ha noe å skylde på Men det er jo helt fantastisk å kunne våkne opp og føle seg skikkelig uthvilt. Holdt formen i bursdagen? Bekkenet er, sammen med kvalmen, veldig dagsvarierende. I dag har jeg ikke hatt vondt i bekkenet i det hele tatt Kroppen er så rar! Men jeg passer på å nyte veldig når bekkenet spiller på lag Noe av det beste jeg vet er å kunne legge meg og vite at jeg ikke skal ha på vekkeklokke dagen etterpå. Jeg er ekstremt glad i å sove når jeg ikke er gravid også. Så jeg forstår deg veldig godt! Søvn Formen holdt til både strandliv og bading. Så det ble en utrolig fin dag i går! Gratulerer med 9 uker Men.. hvor forsvinner disse ukene? Jeg skåler uansett med litt rødvin for deg og "ikke-alien-lenger-bare-vanlig-foster-nå" Litt goder må vi som er ugravide ha Hurra for skåling! Du får drikke litt rødvin for meg også da Jeg synes dere som er ugravide skal ha masse goder! Nyt vinen, håper det blir lenge til neste gang du kan drikke Ps: Hat på KG sin begrensning på uttrykksikoner! Funker dårlig med denne emojitøsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 24. august 2015 #771 Del Skrevet 24. august 2015 Vi dro til ingierstrand Helt supert der. Nå kaller atter hverdagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille4 Skrevet 24. august 2015 #772 Del Skrevet 24. august 2015 Hurra for 9 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 24. august 2015 #773 Del Skrevet 24. august 2015 Tenk at bebisen er på vei ut av embryostadiet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 24. august 2015 #774 Del Skrevet 24. august 2015 Ja, jeg føler meg skikkelig snytt dersom jeg må ha på vekkerklokken i helgene. Det får da være måte på! Godt at helsa nå varierer fra dag til dag. Så holder jeg en knapp på at det tipper over på god helse-siden hver dag fremover i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 24. august 2015 #775 Del Skrevet 24. august 2015 Ja, jeg føler meg skikkelig snytt dersom jeg må ha på vekkerklokken i helgene. Det får da være måte på! Godt at helsa nå varierer fra dag til dag. Så holder jeg en knapp på at det tipper over på god helse-siden hver dag fremover i stedet Vel, det fine med babya og småbarn er at ein ikkje treng å ha på vekkerklokke i det heile... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. august 2015 #776 Del Skrevet 24. august 2015 Vel, det fine med babya og småbarn er at ein ikkje treng å ha på vekkerklokke i det heile... Bortsett fra de dagene man faktisk har noe man skal rekke på morgenen! Da forsvover vi oss alltid om vi ikke har på klokke Så herlig med bading i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 24. august 2015 #777 Del Skrevet 24. august 2015 Bortsett fra de dagene man faktisk har noe man skal rekke på morgenen! Da forsvover vi oss alltid om vi ikke har på klokke Den kjenner jeg igjen! Klassisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 24. august 2015 Forfatter #778 Del Skrevet 24. august 2015 Vi dro til ingierstrand Helt supert der. Nå kaller atter hverdagen... Åh, ja der er det fint! Hverdagen kom som et brak her gitt, og nå tordner det ute Blir nok ikke mye strandliv denne uken nei. Godt vi fikk bada i helgen Hurra for 9 uker!! Tenk at bebisen er på vei ut av embryostadiet nå Ja, jeg føler meg skikkelig snytt dersom jeg må ha på vekkerklokken i helgene. Det får da være måte på! Godt at helsa nå varierer fra dag til dag. Så holder jeg en knapp på at det tipper over på god helse-siden hver dag fremover i stedet Vel, det fine med babya og småbarn er at ein ikkje treng å ha på vekkerklokke i det heile... Bortsett fra de dagene man faktisk har noe man skal rekke på morgenen! Da forsvover vi oss alltid om vi ikke har på klokke Så herlig med bading i helgen! Hehe er det en ting jeg gruer meg litt til ved bebis er at man får sovet så mye mindre Jeg er så glad i sove! Så det blir nok en stor overgang for min del. Men, det er jo verdt det. Får bare nyte den søvnen ekstra nå mens jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 24. august 2015 Forfatter #779 Del Skrevet 24. august 2015 Er jeg veldig rar når jeg sier at jeg liker symptomene? Jeg blir i hvertfall lettet når jeg kjenner dem, for da vet jeg at ting skjer. I dag våknet jeg av skikkelig kvalme, og et vondt bekken. Etter å ha sutret i fem minutter, så tenkte jeg at dette må jo bare gå bra denne gangen. Nå som jeg har plager? Nå har jeg jo også kommet ganske så langt i svangerskapet, i hvertfall sammenliknet med sist. Åh, jeg håper det går bra denne gangen. Jeg har en god følelse! Hva skjer med folk rundt meg og deres intuisjon? Det er jo helt vilt. Nå er det tre stykker som har sagt det enten til meg eller samboer at de er helt sikre på at jeg er gravid. Fordi "de har det på følelsen" Hun ene som sa det har jeg ikke sett siden jeg ble gravid engang, så det kan ikke ha vært min til tider ganske store, oppblåste mage som avslørte meg Men, i alle dager? Folk ass! Jeg er imponert. Foreløpig har vi bare ledd det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 24. august 2015 #780 Del Skrevet 24. august 2015 Er jeg veldig rar når jeg sier at jeg liker symptomene? Jeg blir i hvertfall lettet når jeg kjenner dem, for da vet jeg at ting skjer. I dag våknet jeg av skikkelig kvalme, og et vondt bekken. Etter å ha sutret i fem minutter, så tenkte jeg at dette må jo bare gå bra denne gangen. Nå som jeg har plager? Nå har jeg jo også kommet ganske så langt i svangerskapet, i hvertfall sammenliknet med sist. Åh, jeg håper det går bra denne gangen. Jeg har en god følelse! Hva skjer med folk rundt meg og deres intuisjon? Det er jo helt vilt. Nå er det tre stykker som har sagt det enten til meg eller samboer at de er helt sikre på at jeg er gravid. Fordi "de har det på følelsen" Hun ene som sa det har jeg ikke sett siden jeg ble gravid engang, så det kan ikke ha vært min til tider ganske store, oppblåste mage som avslørte meg Men, i alle dager? Folk ass! Jeg er imponert. Foreløpig har vi bare ledd det bort. Haha! Kjenner meg igjen i det med symptomer. Var litt bekymra i uke 5 og 6 husker jeg, siden jeg hadde ingen tydelige symptomer eller var kvalm, så jubla omtrent da jeg endelig kasta opp i uke 7 Men så ble jeg lei av kvalmen da den ble for intens og varte flere uker uti andre semester da,hehe! Får håpe at kvalmen din gir seg når andre semester starter Mammaen min sa en gang at hun merker ofte fort på folk om de er gravide,hehe. At hun kan se det på dem eller føle, men jeg vet ikke hvordan hun ser det eller føler det, men jeg opplevde det samme en gang med en bekjent. Jeg bare visste at hun kom til å annonsere at hun var gravid snart, og det gjorde hun og! Det er mange år siden nå, så klarer ikke å forklare det helt... Mamma merka ikke at jeg var gravid før jeg fortalte det da Men så fortalte jeg det tidlig og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå