Gå til innhold

Kaffemor og lillemann

kaffemor

Anbefalte innlegg

Åh, Kaffemor, gode du. Det er jo som du sier, dette er vel bare begynnelsen av alle bekymringer som skal komme, men samtidig så er det jo dette vi alltid har hørt; hold pusten de første tolv ukene. Men denne gangen kommer det til å gå fint, det er jeg sikker på.  :hug:  :hug:  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Symptomer kommer og går er min erfaring sålangt :) i uke 5 begynte jeg å tro at jeg hadde innbilt meg hele graviditeten pga null symptomer :P men nå er kvalmen her og puppene har plutselig vokst masse :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse kaffemor :strix: Så kjekt at det gikk så raskt etter forrige SA!  :hug:

Symptomene var av og på hos meg i starten, så manglende symptomer kunne jeg ikke stole på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene masse, massr, masse for deg denne gangen! :klemmer:

Tusen takk Tekola :klem: Jeg trenger all kryssing jeg kan få :nigo::hjerte:

Åh, Kaffemor, gode du. Det er jo som du sier, dette er vel bare begynnelsen av alle bekymringer som skal komme, men samtidig så er det jo dette vi alltid har hørt; hold pusten de første tolv ukene. Men denne gangen kommer det til å gå fint, det er jeg sikker på. :hug::hug::hug:

Tenk at du også er preggers :hoppendeglad: Jaaa denne gangen går det bra :hjerte:

Symptomer kommer og går er min erfaring sålangt :) i uke 5 begynte jeg å tro at jeg hadde innbilt meg hele graviditeten pga null symptomer :P men nå er kvalmen her og puppene har plutselig vokst masse :s

Godt å høre :ler: Rart er det, for når jeg postet den siste posten her begynte stikningene igjen :ler Håper mine også vokser :P Mine er skuffende små :fnise:

Gratulerer så masse kaffemor :strix: Så kjekt at det gikk så raskt etter forrige SA! :hug:

Symptomene var av og på hos meg i starten, så manglende symptomer kunne jeg ikke stole på :)

Tusen, tusen takk :hoppendeglad: Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh :hjerte: Sånn kopp MÅ jo jeg skaffe meg :ler: Må drikke te av den foreløpig da, har virkelig mistet all lyst på kaffe :sjokk: Håper alt er fint med deg Aldri :klem: Husker jeg rett når jeg husker at jeg snikleste i boka di og så at du hadde fått ny baby i familien? Gratulerer så masse i såfall :strix:

Takk fine Kaffemor, jeg elsker å bli gratulert for det!  :hoppendeglad:

En flunkende ny liten guttebaby :rodmer: fikk vi på selveste Sankthansaften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så aktiv på forumet siste måneden, men nå klikket jeg meg inn her og må bare gratulere :) Håper at alt skal gå bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal gå bra for oss begge denne gangen ser du :) Mindre sannsynlighet denne gangen egentlig, færre som mister flere ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke ipaden, så får ikke multisitert nå :sjenert: Håper det går greit. Svarer dere samlet her jeg;

Åh guttebebis!! Så koselig Aldrisur :hjerte: Det er stas!

Tusen takk Shinigami, det håper jeg også :hoppe:

Lillemy: ikke sant :hoppe: Dette går bra :hjerte: Gratulerer igjen, veldig stas :strix:

Det ble god kveld til deg lille_frosk :fnise: Håper dagen har vært fin? Har du begynt å få testet fra deg eller? Den første uken første gang brukte jeg vel sånn.. 10 tester :sjokk: Bare for å se de to strekene dukke opp :sjenert: Er jo så stas!! Hadde sikkert gjort det nå også om jeg ikke hadde vært på hyttetur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kommet tilbake fra et døgn på en annen hytte. Der var jeg med tre hunder, fire andre voksne og tre barn :ler: Det glade kaos - akkurat sånn jeg liker det :hoppe: Jeg fikk kost masse med den yngste niesen min igjen - hun er ni uker :hjerte: Det er så stas! Veldig stas å være sammen med de andre barna også altså, men er noe ekstra med bebiser, kanskje spesielt når vi er i denne fasen av livet :)

Det er så hyggelig å ha barn rundt seg, for da gjør man så mye greier som man ikke ville gjort ellers. Vi hadde mimeleker, yatzy og diverse andre kortspill (forsåvidt noe man kan gjøre kun voksne men ikke gjør veldig ofte akkurat). I tillegg lekte vi noen runder med "boksen går" :skratte: Vi voksne var jo kanskje enda mer engasjert enn barna på sistnevnte :skratte:

Endret av kaffemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes koselig ut. Bebiser er fantastiske spesielt når man er i den planleggingsfasen selv. Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg stjålet flere av venninnene mine sine innimellom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hyttetur! Det er noe av det jeg gleder meg mest til når jeg får barn, å kunne drive med alle de tingene jeg elsket å gjøre som liten, og fremdeles elsker - men som ikke er såå morsomme å drive med alene som voksen. For eksempel å lage julekalender og tradisjoner knyttet til jul, påskeeggjakt, hytteturer med spill og familiekos, gå på kino på barnefilmer og masse masse mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig kaffemor og lille_frosk! Skikkelig koselig å endelig kunne gjøre slike ting med en legitim grunn :P Det blir stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ikke å snakke om legoland, dyreparken i Kristiansand etc :hoppe::bond: Gleder meg!!

5 uker i morgen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhu. Fem uker. Nå begynner hjertet å slå. Tenk på det :hakeslep: (ok, den snarveien funker ikke. Sitter på mobilen. Skulle være den hakeslepsmilyen). :strix: <-- Den kan jeg i det minste :ler:

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa 5 uker i dag :strix: I følge appen min er mini på størrelse med et pepperkorn :hjerte: Det er helt sjukt at jeg bare har visst om graviditeten i en uke.. Føles mer ut som om jeg har visst om det i disse fem ukene som jeg er på vei. Tiden går utrolig sakte, men samtidig veldig fort :hoppe:

Denne uken begynner det lille hjertet å slå. Det er jo helt sykt egentlig, at et hjerte skal slå inne i en liten kropp på størrelse med et pepperkorn? Det er så fascinerende og ganske ailien-aktig at jeg straks har et lite hjerte som slår i kroppen min, som ikke er mitt! :bond:

Ellers har jeg fått min første cravings :hoho: Jeg har så sinnsykt lyst på Farris - HELE tiden :hoho: Jeg som ikke er så glad i Farris i utgangspunktet? Nå er det det eneste som står i hodet mitt :ler: Veel egentlig er det ramlosa som står høyest på ønskelisten. Det er enda bedre enn Farris. Hvorfor selges ikke det i Norge? :bond: Vurderer å ta meg en tur til Sverige kun for å kjøpe Ramløsa- med granateplesmak. NAM!

Foreløpige symptomer i uke 5:

-litt strekninger, men dette er mindre enn før

-ømme pupper

-trøtt (legger meg veldig tidlig)

-oftere sulten

- kaffe smaker vondt (jeg har ofte lyst på kaffe, men når jeg tar meg en kopp smaker det sølevann :klo: rare greier!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+1 i dag :hjerte: Jeg holder litt pusten disse dagene, da jeg mistet 5+3 sist. Håper virkelig at alt går bra denne gangen. Men jeg har en god følelse :)

Her er det regn, regn og atter regn. Merker jeg begynner å bli litt lei av hyttelivet og lengter tilbake til byen og leiligheten. Ikke til jobben da :P:ler: Uken som kommer er siste ferieuken for min del- så er det tilbake til hverdagen. Blir sikkert godt det også, men savner jobben skremmende lite :P

Ellers er det morsomt at det er skikkelig babyboom på KG fortiden! Er jo positive tester overalt her :strix: Gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TENK at hjertet begynner å slå i uke fem! :sjokkert:  Jeg er helt enig i at det er fullstendig surrealistisk, det er jo så bittelite enda. Jeg krysser fingrene for at alt går fint videre for deg kjære kaffemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig gøy og fantastisk at et pittelite hjerte begynne å slå så tidlig  :strix:  Gleder meg til alle små og store steg i graviditeten  :hjerter_rundt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Har tro på at det går kjempefint denne gangen kaffemor :strix: Kommer til å være et nervevrak neste gang selv, men prøver bare å si til meg selv at da går det bra! :) Og du har jo mange symptomer :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...