Shinigami Skrevet 4. juni 2015 #201 Del Skrevet 4. juni 2015 Er lett å bli altfor utålmodig med testene ja, hehe. Får håpe at du får positiv test om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 4. juni 2015 #202 Del Skrevet 4. juni 2015 Kjenner meg godt igjen! Test, og så inn på Google for å bekrefte for meg selv at mange testet negativt den og den dagen, men var likevel gravide:/ Er nesten slik at man burde bli gravid bare for å ikke bli helt gal. Har du mange symptomer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 4. juni 2015 Forfatter #203 Del Skrevet 4. juni 2015 Takk for støtten dere! Jeg setter virkelig pris på det, og det hjelper på tankespinnet. Nå skal jeg ikke ta noen ny test i morgen. Prøver å holde meg til IKM (som er på mandag), men tror nok at det er et litt for hårete mål Lovetrain: Jeg har noe stikninger og murringer, men ellers ingenting.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 4. juni 2015 #204 Del Skrevet 4. juni 2015 Hei Jeg blir også gal! Og testet meg 10 dpo..... Jeg har IKM enten i dag eller i morra Så hvis TR ikke har kommet iløpet av natta blir det testing i morra tidlig :-D Kjenner meg skikkelig oppblåst, bukser passer ikke og er travelt å trekke inn/stramme magen. Dette kaaaan jo være pms men ingen typiske og vanlige tegn til TR enda! Jippi! Krysser fingrer åsånn for deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 4. juni 2015 #205 Del Skrevet 4. juni 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #206 Del Skrevet 5. juni 2015 Hei Jeg blir også gal! Og testet meg 10 dpo..... Jeg har IKM enten i dag eller i morra Så hvis TR ikke har kommet iløpet av natta blir det testing i morra tidlig :-D Kjenner meg skikkelig oppblåst, bukser passer ikke og er travelt å trekke inn/stramme magen. Dette kaaaan jo være pms men ingen typiske og vanlige tegn til TR enda! Jippi! Krysser fingrer åsånn for deg og! Gratulerer igjen med graviditeten <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #207 Del Skrevet 5. juni 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 5. juni 2015 #208 Del Skrevet 5. juni 2015 Spionerer på deg nå vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #209 Del Skrevet 5. juni 2015 11 dpo i dag. Tok ingen ny test i dag, klarte å motstå i dag føler jeg meg ganske dårlig egentlig. Føles som om jeg var på byen i går.. Skikkelig fyllesyk følelse. Vondt i hodet og uggen. Tenker jeg tar en test på søndag, greit å ha fri resten av dagen om skuffelsen blir stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #210 Del Skrevet 5. juni 2015 Spionerer på deg nå vet du Hjelp Du som er moderator og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 5. juni 2015 #211 Del Skrevet 5. juni 2015 God bedring! Krysser alt jeg har for positiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 5. juni 2015 #212 Del Skrevet 5. juni 2015 Takk igjen! Krysser fingrene for samme terminklubb! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #213 Del Skrevet 5. juni 2015 Takk dere og det samme til deg siela! Hvor mange dpo var du da du testet negativt Lillemy1989? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 5. juni 2015 #214 Del Skrevet 5. juni 2015 Nå var det spennende her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 5. juni 2015 #215 Del Skrevet 5. juni 2015 Oii, så spennende!! Krysser fingrene alt jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 5. juni 2015 #216 Del Skrevet 5. juni 2015 Siste negative var vel 10 DPO og da testet jeg ikke igjen før IKM. Men da fikk jeg 3 positive + en ClearBlue 1-2 uker!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 6. juni 2015 #217 Del Skrevet 6. juni 2015 Ååå så spennende her inne nå! Kjenner igjen testetøsa ja =P tror de fleste prøvere blir noen skikkelig testetøser mot ikm! Jeg heier!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 6. juni 2015 Forfatter #218 Del Skrevet 6. juni 2015 Ny test i dag, 12 dpo. Kan vel si at den var negativ Altså.. Hvis man har sjukt lyst til å se en strek der, stirrer til øynene begynner og renne samt holder testen på en viss måte kan man kanskje, KANSKJE, se antydningen til en skygge der en strek skulle vært Med andre ord.. Negativ. Blæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. juni 2015 #219 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg har fått positiv et par dager over IKM begge gangene, en soleklar positiv og en svak, så det behøver jo ikke bety noeenda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 6. juni 2015 Forfatter #220 Del Skrevet 6. juni 2015 Jeg har fått positiv et par dager over IKM begge gangene, en soleklar positiv og en svak, så det behøver jo ikke bety noeenda Det er sant Jeg prøver å si til meg selv at håpet ikke er ute før TR kommer.. Selv om det er litt vanskelig å ikke miste alt håpet når testene er hvite :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå