AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #181 Skrevet 3. april 2015 Det er ikke fiktivt.du skal være bra naiv for å tro de historiene derAnonymous poster hash: 14669...fa0 1
Sirah Skrevet 3. april 2015 #182 Skrevet 3. april 2015 Har jeg skrevet det? Er altså min bror og barnas onkel som driver og spiser godtesnop foran barna i tide og utide.Anonymous poster hash: 7c166...639 Godtesnop <3 Ahhhh all the memories <3 7
Gjest Eurodice Skrevet 3. april 2015 #183 Skrevet 3. april 2015 du skal være bra naiv for å tro de historiene derAnonymous poster hash: 14669...fa0 Jeg skal ikke påstå noe. Jeg vil ikke gå inn i en diskusjon om en brukers privatliv, bare forholder meg til det han har skrevet tidligere.
Gjest Kili Skrevet 3. april 2015 #184 Skrevet 3. april 2015 (endret) Når ble du ekspert på barneoppdragelse da, Kili? Jeg synes du skal ligge lavt i terrenget med tanke på din manglende erfaring. Jeg har et eget barn som du sikkert vet. Han får ikke bestemme i hjemmet og får minst mulig snop, selv om han ser andre spiser. Må lære barna å respektere det. Ikke de små som bestemmer. Heldigvis liker han bare sjokolade og ikke annet snop. Selv om jeg ikke liker eksen min så er hun enig med meg og jeg enig med henne når det gjelder det. Endret 3. april 2015 av Kili 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #185 Skrevet 3. april 2015 Har jeg skrevet det? Er altså min bror og barnas onkel som driver og spiser godtesnop foran barna i tide og utide.Anonymous poster hash: 7c166...639 Godtesnop? Er du venninna til stakkars Ronja, som du hengte ut foran alle fordi hun hadde sjokoladesnop i veska si? Ante meg at du skulle gå berserk på broren din og fordi han spiser godtesnop!Anonymous poster hash: 10f3f...927 12
Sirah Skrevet 3. april 2015 #186 Skrevet 3. april 2015 Godtesnop? Er du venninna til stakkars Ronja, som du hengte ut foran alle fordi hun hadde sjokoladesnop i veska si? Ante meg at du skulle gå berserk på broren din og fordi han spiser godtesnop!Anonymous poster hash: 10f3f...927 Haha nøyaktig min tanke XD 6
minister-mio Skrevet 3. april 2015 #187 Skrevet 3. april 2015 Har jeg skrevet det? Er altså min bror og barnas onkel som driver og spiser godtesnop foran barna i tide og utide.Anonymous poster hash: 7c166...639 ROOOONJA! Det var ikke en AB som skrev onkelbror, så om det var deg eller ikke vet du best selv 4
minister-mio Skrevet 3. april 2015 #188 Skrevet 3. april 2015 (endret) Tipper denne søskenbroren også gjemmeskjuler godtesnop i veskebagen! Akkurat som Ronja. At han er så freidigfrekk er helt drøyt og langt over grenser. Onkelbarnnevøene blir sjalumisunnelig må vite! Endret 3. april 2015 av mini-mio 13
Jolene Skrevet 3. april 2015 #189 Skrevet 3. april 2015 Har jeg skrevet det? Er altså min bror og barnas onkel som driver og spiser godtesnop foran barna i tide og utide.Anonymous poster hash: 7c166...639 Haha, der ble den avslørt gitt! 6
got2go Skrevet 3. april 2015 #190 Skrevet 3. april 2015 En brødskiver er vel så raskt, ikke minst banan. En diabetiker jeg kjenner sier at brødskive går raskere enn snop for å få opp blodsukkeret. Anonymous poster hash: 3c7f5...7e9 Sjokomelk og sjokolade er uansett det beste. 1
Gjest Eurodice Skrevet 3. april 2015 #191 Skrevet 3. april 2015 Sjokomelk og sjokolade er uansett det beste. Det beste for blodsukkeret eller for nytelsen?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #192 Skrevet 3. april 2015 Jeg har et eget barn som du sikkert vet. Han får ikke bestemme i hjemmet og får minst mulig snop, selv om han ser andre spiser. Må lære barna å respektere det. Ikke de små som bestemmer. Heldigvis liker han bare sjokolade og ikke annet snop. Selv om jeg ikke liker eksen min så er hun enig med meg og jeg enig med henne når det gjelder det. Et barn som du til nå ikke har truffet så mye, men nå er du eksperten ja... Anonymous poster hash: 11d1b...c58 4
Gjest Kili Skrevet 3. april 2015 #193 Skrevet 3. april 2015 Et barn som du til nå ikke har truffet så mye, men nå er du eksperten ja... Anonymous poster hash: 11d1b...c58 Altså det der er da noe alle vet vel? At barn må tåle å se andre spise noe ikke de alltid får, og at det ikke er barn som bestemmer xD Lol! Trenger ikke ha barn for å vite det. Jeg får lov å ha gutten mer nå etter avtale med mora. 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #194 Skrevet 3. april 2015 Enda et 'så elendig kontroll du har over barna dine'-innlegg. 'Gjesp'😴Anonymous poster hash: 7c166...639 Så du rakker faktisk ned på folk som er uenige med deg. Det sier vel egentlig alt om barneoppdragelsen din.Anonymous poster hash: 618c7...b47 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #195 Skrevet 3. april 2015 Så du rakker faktisk ned på folk som er uenige med deg. Det sier vel egentlig alt om barneoppdragelsen din.Anonymous poster hash: 618c7...b47 Nei, jeg irriterer meg over alle som gir blaffen i spørsmålet jeg stilte, og som i stedet uten grunnlag skal rakke ned på Ts, i dette tilfellet meg, i velkjent Kg-stil.Anonymous poster hash: 7c166...639
WubWub Skrevet 3. april 2015 #196 Skrevet 3. april 2015 Haha, der ble den avslørt gitt! haha var det jeg så igår og skjønte med en gang jeg leste HI, KG går på lim-pinnen som vanlig. her diskuteres det heftig at voksne ikke bør få lov drikke sjokolademelk foran barn å sidestiller det med overgrep og mangel på hensyn.... slikt skjer bare på KG 1
Kattugla Skrevet 3. april 2015 #197 Skrevet 3. april 2015 Men det er jo påske. Var det såå farlig om de og fikk litt godis da? Nei, jeg synes forsåvidt det hadde vært greit også, men i og med at mor ikke ville at barna fikk så mye godis, kunne onkel godt vært litt diskret.
Jolene Skrevet 3. april 2015 #198 Skrevet 3. april 2015 haha var det jeg så igår og skjønte med en gang jeg leste HI, KG går på lim-pinnen som vanlig. her diskuteres det heftig at voksne ikke bør få lov drikke sjokolademelk foran barn å sidestiller det med overgrep og mangel på hensyn.... slikt skjer bare på KG Haha, enig!
miramis Skrevet 3. april 2015 #199 Skrevet 3. april 2015 Ja, det gjør jeg. Hver gang. Selvsagt. En 5-åring bør ikke vite hva sjokomelk er, mener du?Anonymous poster hash: 7c166...639 Selvsagt ikke. Hverken kakaosjokomelk eller godtesnop er ting et barn skal kjenne til. 4
Shinigami Skrevet 3. april 2015 #200 Skrevet 3. april 2015 Helt ærlig, så klikket jeg meg inn på denne tråden for å se om den var relatert til Ronja eller om det var noen referanser til Ronja. Jeg ble ikke skuffet 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå