Gå til innhold

Bror spiser snop foran onkelbarna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt ærlig, så klikket jeg meg inn på denne tråden for å se om den var relatert til Ronja eller om det var noen referanser til Ronja.

Jeg ble ikke skuffet :)

det er bragodt at dine forventningerhåp ble innfriddoppnådd.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye rart det lages tråder om nå... Blir det for mange fridager for enkelte?

Anonymous poster hash: 230d6...9a7

Usaklig. Folk må få lov til å lufte problemene sine her, er det forumet er til. Liker du ikke det, foreslår jeg at du ikke klikker deg inn på det. Hvem er du til å bedømme hva folk skal bry seg med og ikke?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er uenig i at i denne situasjonen så er det 3åringen og 5åringen som skal ta lærdom, og at en på 30 år ikke kan lære noe som helst?

Barna skal være voksne og forstå situasjonen. Den voksne kan oppføre seg som et barn og gjøre akkurat som han vil.

Anonymous poster hash: 3fce4...78f

Så voksne skal pakke barna inn i bomull slik at de aldri lærer at verden er urettferdig?

Vi var nylig på ferie med en annen familie som kun serverte nugatti til alle brødmåltider, det er ikke snakk om at mine barn på 3 og 5 fikk det samme. Første par dagene maste de litt, så skjønte de at det ikke hjalp! Og dette kunne selvfølgelig de andre voksne foreldrene gjort enklere for oss, men så gikk det bra likevel...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper Ts har noen " svin" på skogen og at onkelen nikoser seg når han ser reaksjonene oppførselen hans vekker.

Heia onkel!! :)

Anonymous poster hash: 92e7f...82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er da en voksen mann som kan drikke sjokolademelk om han vil. Om barna dine blir påvirket av dette er det jo ikke hans problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,herlig tråd! For øvrig ELSKER jeg når mødre henter ungene sine foran godterihylla i butikken med ordene "godteri er kun lov på lørdag," hvorpå jeg henter en stooor sjokolade og sier at "neida, det er lovlig hver dag, det". Dette er spesielt festlig på ettermiddagen, med sliten mor og sultne unger på vei hjem fra jobb og barnehage.



Anonymous poster hash: 05e2c...32f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha,herlig tråd! For øvrig ELSKER jeg når mødre henter ungene sine foran godterihylla i butikken med ordene "godteri er kun lov på lørdag," hvorpå jeg henter en stooor sjokolade og sier at "neida, det er lovlig hver dag, det". Dette er spesielt festlig på ettermiddagen, med sliten mor og sultne unger på vei hjem fra jobb og barnehage.

Anonymous poster hash: 05e2c...32f

Hvorfor er det gøy? Du virker jo bare rar som begynner å svare fremmede.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke lengre måte på hva folk slal lage problemer av liksom?? :klaske:

Må vel gå an å la de få smake litt uten at det blir noe hysteri??

Endret av tøydokka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke lengre måte på hva folk slal lage problemer av liksom?? :klaske:

Må vel gå an å la de få smake litt uten at det blir noe hysteri??

Det er ikke noe hysteri. Det var et enkelt spørsmål. Ikke overdriv.

Anonymous poster hash: 7c166...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump han!

Anonymous poster hash: db72a...056

Skrev nylig det samme til noen andre i en annen tråd, men her er det nok ikke mulighet for det.

Anonymous poster hash: 7c166...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev nylig det samme til noen andre i en annen tråd, men her er det nok ikke mulighet for det.

Anonymous poster hash: 7c166...639

keep-calm-i-am-a-goat.png

Anonymous poster hash: db72a...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh sin bror?

Jeg er gift med broren min

Anonymous poster hash: db72a...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...