Gå til innhold

Hjemmet til asylbarnet Shaimaa bombet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er mine underliggende motiver?

Vel, de er ikke akkurat så underliggende. Du er jo en åpen forkjemper for mer innvandring og større innvandrerbefolkning.

å føre en utslettende asylpolitikk klarer Frp selv, snart er det bare kriminelle islamister igjen, alle andre som var integrerte er deporterte

Reductio ad absurdum, du reduserer premisset til absurde. I virkeligheten fører Fremskrittspartiet blant de minst selvutslettende innvandringspolitikkene på Stortinget. Noe som bare viser at det ikke finnes partier på Stortinget i dag som ikke fører en selvutslettende innvandringspolitikk.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byttemidler er vel navnet Frp bruker på asylbarna , spennende å se hvor mange "byttinger" en justisminister er verdt

God dag, mann - økseskaft. Jeg spurte om hvorfor du kaller dem "asylbarn". Har du et svar på det?

• Liker 2
Skrevet

Vel, de er ikke akkurat så underliggende. Du er jo en åpen forkjemper for mer innvandring og større innvandrerbefolkning.

Reductio ad absurdum, du reduserer premisset til absurde. I virkeligheten fører Fremskrittspartiet blant de minst selvutslettende innvandringspolitikkene på Stortinget. Noe som bare viser at det ikke finnes partier på Stortinget i dag som ikke fører en selvutslettende innvandringspolitikk.

Det kan ikke bare være så enkelt at jeg syntes det å deportere lengeværende asylbarn til en hverdag som Shaimaa nå opplever faktisk er ille og galt, uten at det er noen underliggende eller vikarierende motiver?

AnonymBruker
Skrevet

Dette er hverdagen til et av asylbarna, som regjeringen sendte ut for å oppfylle sine innvandringspolitiske målsetninger.

Barns rett til en trygg hverdag, skolegang og ikke måtte stå til ansvar for sine foreldres feil, må veie tyngre en politiske målsetninger

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/jemen/stoettegruppen-familien-til-shaimaa-11-roemte-fra-bombene/a/23427581/

Bla, bla, bla.. La oss bare frita asylsøkere fra alle krav, skal vi? For det er resultatet om vi begynner på den tåredryppende stien her, med å grine og bære oss over hvor fælt de har det.

Har hun det fælt? Gjett hvem hun skal skylde på? Gjett? Foreldrene, kanskje? Nei?

Anonymous poster hash: 1b0da...d4b

• Liker 4
Skrevet

Det kan ikke bare være så enkelt at jeg syntes det å deportere lengeværende asylbarn til en hverdag som Shaimaa nå opplever faktisk er ille og galt, uten at det er noen underliggende eller vikarierende motiver?

Joda, men jeg forstår ikke hvorfor du mener det vil få deg til å fremstå bedre, da din innstilling i så fall er utelukkende følelsesbasert og totalt frikoblet fra virkeligheten.

• Liker 6
Skrevet

Det viktigste er at disse kriminelle asylsøkerne er ute. De er der de hører hjemme i sin kultur. Der kan de bombe hverandre til krampen tar dem. Krig er grusomt og mennesker dør. Slik er livet.

Ikke ditt liv..

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ditt liv..

Nei, men livet til dette barnets foreldre, som visste helvetes vel hva de gjorde da de fortsatte å få barn etter å ha bli bedt om å pelle seg ut av landet. Får man barn, og tviholder seg et par år i Norge, så kommer plutselig lassevis av naive fjols som griner på vegne av de stakkars barna som muligens må ut. Nuvel.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Gjett hvem du skal skylde på da? Gjett? Ikke norske myndigheter, med sitt umenneskelige system, men foreldrene hennes.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva er mine underliggende motiver? å føre en utslettende asylpolitikk klarer Frp selv, snart er det bare kriminelle islamister igjen, alle andre som var integrerte er deporterte

Si meg, leser du aldri den munndiaréen du spyr ut før du poster?

Alle dine følelsesladede kvasiargumenter er jo så hinsides all fornuft og imperi, at det å tilbakevise vrøvlet ikke er moro engang.

De som blir sendt ut er folk som har vært her på "lånt" tid, på tålt opphold.

Mener du virkelig at alle som tilfeldigvis får unger i Norge er integrerte?

Er kriteriet ditt for å være integrert at man har en unge som går på skole og snakker norsk?

Du må passe deg for å tro på den løgnpropagandaen som deles ut med raus hånd på AUF sommercamp'en!

Endret av Sir Winston
  • Liker 6
Skrevet

Si meg, leser du aldri den munndiaréen du spyr ut før du poster?

Alle dine følelsesladede kvasiargumenter er jo så hinsides all fornuft og imperi, at det å tilbakevise vrøvlet ikke er moro engang.

De som blir sendt ut er folk som har vært her på "lånt" tid, på tålt opphold.

Mener du virkelig at alle som tilfeldigvis får unger i Norge er integrerte?

Er kriteriet ditt for å være integrert at man har en unge som går på skole og snakker norsk?

Du må passe deg for å tro på den løgnpropagandaen som deles ut med raus hånd på AUF sommercamp'en!

Har du vært å hørt på hva slags propaganda som deles ut på AUF? jeg har nemlig ikke det..

Men hvordan hjelper det barn som blir trakassert av ISIS å deportere asylbarn?

Skrevet

Ikke ditt liv..

Jo i mitt liv, kan jo ikke snakke for andres vet du, selv om du tror du har slike egenskaper.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har du vært å hørt på hva slags propaganda som deles ut på AUF? jeg har nemlig ikke det..

Men hvordan hjelper det barn som blir trakassert av ISIS å deportere asylbarn?

Det er ikke lett å svare når du konsekvent bruker en fantasistørrelse til å eksemplifisere din stråmann.

Prøv igen!

Endret av Sir Winston
  • Liker 1
Skrevet

Har du vært å hørt på hva slags propaganda som deles ut på AUF?

Det er grenser for hva man skal høre på.

• Liker 1
Skrevet

Ingen ble deportert. Ulovlige kastes ut fordi de ikke har noe her å gjøre. Saudi Arabia begynte å bombe Jemen lenge etter denne familien ble sendt ut til hjemlandet. Det er en uting å lyve om hvem man er og å ikke reise ut etter gjentatte avslag på alle søknader. Enda verre å sette barn i verden i en så usikker situasjon for så å misbruke de for å presse seg til opphold.

• Liker 5
Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Jeg er delt. Delt fordi jeg synes fryktelig synd på disse barna som straffes for foreldrenes feilgrep. Skulle ønske denne jenta kunne komme tilbake til Norge.

Samtidig så skal ikke asylsøkere premieres for løgn og bedrag. Da vil Norge stå som et eksempel på at det bare er å lage et par unger når man kommer hit - så får man oppholdstillatelse. Veldig dårlig signaleffekt, og blir jo feil dét også.

Jeg vet ærlig talt ikke :vetikke:

Endret av Sobril
Gjest Sunhands
Skrevet

Ikke glem at de har selv startet disse helt unødvendige religiøse krigene, det er deres egen kultur og de må rydde opp.

De har startet krig mot seg selv, Og da må det være lett å rydde opp dersom de virkelig vil.

Ja, på tide at Saimaa tar dette til seg og gidder å rydde opp, ikke bare sitte der i disse ruinene.

Skrevet

Ja, på tide at Saimaa tar dette til seg og gidder å rydde opp, ikke bare sitte der i disse ruinene.

Hvem sier at hun må gjøre det?

• Liker 1
Gjest Sunhands
Skrevet

Hvem sier at hun må gjøre det?

Den jeg siterte, vel?

En person med null forståelse for ungjenta, siden det uansett er "disse" som har startet det selv og må rydde opp. Akkurat som det er hennes feil..

Skrevet

Den jeg siterte, vel?

En person med null forståelse for ungjenta, siden det uansett er "disse" som har startet det selv og må rydde opp. Akkurat som det er hennes feil..

Hvor i sitatet står at barnet må rydde opp i dette?

• Liker 2
Gjest Sunhands
Skrevet

Hvor i sitatet står at barnet må rydde opp i dette?

Hvem er det han mener er "de"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...