Gå til innhold

Germanwings hadde nybegynner i cockpiten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel. Om det er slik at en flyvertinne skal steppe inn og sitte i cockpiten for en av pilotene, om de skal på toalett, så burde hun være rimelig enkel og uskadeliggjøre for piloten. Disse flyvertinnene er jo rimelig spede.

Anonymous poster hash: 01688...296

Det har allerede kommet forslag om at det skal være en flyvert.

Sev er jeg heller tilhenger av å fjerne hele døra, slik at passasjerer kan gå løs på eventuelle styrtpiloter. Da vil de ikke ha mulighet.

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han for 4 år siden hadde en revurdering av sitt liv som krevde og fikk oppmerksomhet i utdannelsen hans og midlertidig vurdering av hans lisens bekymrer meg ikke.

At han fikk en medisinsk vurdering

og tilhørende underforstått permanent konflikt med arbeidsgiver er 10 ganger så problematisk.

Gitt at han ikke klikker NOEN av suicidal markørene, VIRKER det som suicidal motivet KUN er fundamentert i at man ikke finner noe annet motiv. Det er amatørmessig.

Hva er det du babler om nå ? etterforskere har funnet også notater som tydet på at han var alvorlig deprimert.Han hadde mentale problemer, okei ?

Anonymous poster hash: ff290...0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drapspiloten hadde vært i behandling hos nevrolog og psykolog i ett og et halvt år, der han var alvorlig deprimert Det er mange som får tilbakefall av depresjoner, noen blir ikke kvitt dem i det hele tatt ! det er svært vanskelig å bli kvitt en depresjon om den er såpass alvorlig som den drapspiloten hadde i 2009.Han var mentalt ustabil og farlig i tillegg, skulle aldri vært i fly, derfor er jeg glad at jeg nå leste at både SAS og Norwegian vil i.nnføren en psykologist test før piloter skal ansettes.Dette trodde jeg faktisk var innført allerede, for det kan sitte mange farlige piloter der ute, som har både den ene og andre diagnosen fortsatt.Derfor er en psykologisk grundig sjekk og historien med psykiatrien til piloten veldig viktig synes jeg.



Anonymous poster hash: ff290...0e9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan de skal få hjem likene jeg.... det kan jo umulig være så mye igjen av kroppene, og de etterlatte må jo få begrave sine kjære.

Leste en plass at det er funnet over 400 kroppsdeler..



Anonymous poster hash: 66cd4...11d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drapspiloten hadde vært i behandling hos nevrolog og psykolog i ett og et halvt år, der han var alvorlig deprimert Det er mange som får tilbakefall av depresjoner, noen blir ikke kvitt dem i det hele tatt ! det er svært vanskelig å bli kvitt en depresjon om den er såpass alvorlig som den drapspiloten hadde i 2009.Han var mentalt ustabil og farlig i tillegg, skulle aldri vært i fly, derfor er jeg glad at jeg nå leste at både SAS og Norwegian vil i.nnføren en psykologist test før piloter skal ansettes.Dette trodde jeg faktisk var innført allerede, for det kan sitte mange farlige piloter der ute, som har både den ene og andre diagnosen fortsatt.Derfor er en psykologisk grundig sjekk og historien med psykiatrien til piloten veldig viktig synes jeg.

Anonymous poster hash: ff290...0e9

Har ikke mye tro på sånne tester. Deprimerte folk kan være flinke til å late som noe annet.

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer mer og mer informasjon ... Hans forlovede er gravid og de to kranglet mye og til slutt hun forlot ham på grunn av hans ustabil oppførsel. Han hadde også uttalt at han skulle gjøre noe som skulle endre verden og gjøre ham berømt. I tillegg ville han ta over styringen rett etter at flyet forlatt flyplassen. Dette her ligner på en vel planlagt aksjon. Denne personen bør glemmes fortest mulig, både navn og bilde. Hans 5 minutter som kjendis er over nå.



Anonymous poster hash: ea13b...14e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer mer og mer informasjon ... Hans forlovede er gravid og de to kranglet mye og til slutt hun forlot ham på grunn av hans ustabil oppførsel. Han hadde også uttalt at han skulle gjøre noe som skulle endre verden og gjøre ham berømt. I tillegg ville han ta over styringen rett etter at flyet forlatt flyplassen. Dette her ligner på en vel planlagt aksjon. Denne personen bør glemmes fortest mulig, både navn og bilde. Hans 5 minutter som kjendis er over nå.

Anonymous poster hash: ea13b...14e

Stor sannsynlighet for at han har det rimelig hett der han er nå..

Anonymous poster hash: 01688...296

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor sannsynlighet for at han har det rimelig hett der han er nå..

Anonymous poster hash: 01688...296

Tror ikke helvette eksisterer.

Anonymous poster hash: 1893c...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mye tro på sånne tester. Deprimerte folk kan være flinke til å late som noe annet.

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

Det bør selvfølgelig stilles spørsmål til dem av en psykolog eller psykiater i et rom,i tillegg til spørsmål på et ark, av en god psykolog eller psykiater, da er det ikke veldig enkelt å slippe unna med å late som.

Anonymous poster hash: ff290...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har allerede kommet forslag om at det skal være en flyvert.

Sev er jeg heller tilhenger av å fjerne hele døra, slik at passasjerer kan gå løs på eventuelle styrtpiloter. Da vil de ikke ha mulighet.

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

Slik at psykotiske passasjerer, terrorister osv kan gå amok i cockpit?

Anonymous poster hash: 42597...407

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor sannsynlighet for at han har det rimelig hett der han er nå..

Anonymous poster hash: 01688...296

Utrolig mye kinetisk energi ble frigjort da flyet kræsjet, så det var utrolig hett. Sikkert mange tusen grader.

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer mer og mer informasjon ... Hans forlovede er gravid og de to kranglet mye og til slutt hun forlot ham på grunn av hans ustabil oppførsel. Han hadde også uttalt at han skulle gjøre noe som skulle endre verden og gjøre ham berømt. I tillegg ville han ta over styringen rett etter at flyet forlatt flyplassen.

Tror dere han egentlig hadde planlagt å styrte inn i en by?

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør selvfølgelig stilles spørsmål til dem av en psykolog eller psykiater i et rom,i tillegg til spørsmål på et ark, av en god psykolog eller psykiater, da er det ikke veldig enkelt å slippe unna med å late som.

Anonymous poster hash: ff290...0e9

Hvordan blir man "fersket" på sånne tester da? Har aldri tatt en psykotest...

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik at psykotiske passasjerer, terrorister osv kan gå amok i cockpit?

Anonymous poster hash: 42597...407

Folk flest er snille, og to terrorister vil ikke ha sjans mot 150 passasjerer.

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer jo ikke at folk går amok på buss og tog i dag, selv om det er veldig enkelt å ta seg inn til føreren. Folk er redde.



Anonymous poster hash: 85c1a...f15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere han egentlig hadde planlagt å styrte inn i en by?

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

Det blir bare spekulasjoner. Men han kunne jo ikke vite på forhånd om han fikk alenetid i cockpiten eller ikke. Hadde han ikke styrtet dette flyet hadde han kanskje forsøkt å styrte et annet om han fikk sjansen.

Anonymous poster hash: 1f0cf...2e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk flest er snille, og to terrorister vil ikke ha sjans mot 150 passasjerer.

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

Er du seriøs nå? Hva tror du det var sånn skjedde under 9/11?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere han egentlig hadde planlagt å styrte inn i en by?

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

Hvis han hadde prøvd det hadde flyet med stor sannsynlighet blitt skutt ned, og det visste han antagelig. Frankrike hadde jagerfly på vingene etter kort tid...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var også i ferd med å miste synet og fikk dermed drømmen om jobb i Lufthansa knust. Selvfølgelig blir man deprimert da. Men fortsatt ingen unnskyldning å drepe 149 andre.

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som vet hva som foregikk i hodet på han som styrtet flyet, sikkert en blanding av mange ting, personlighetsforstyrrelser, kjærlighetssorg, at han er narsissist...en psykiater sa at det høres rart ut,men det kan være at han var så desperat etter å avslutte livet at han ikke brydde seg om de passasjerene som satt der, men det er heller ikke noe unnskyldning for å drepe andre, første piloten prøvde desperat å få opp døra og rope til han i flere minutter, jeg klarer ikke å forstå hva som rørte seg opp i hodet til monsteret Lubitz :vetikke::sjokkert: .I :( tillegg til at han var narsissist i tillegg til andre ting, kan gjøre at han ble en morder.Det er fryktelig tragisk, det verste jeg har hørt om på lenge, og GUD forby at noe sånt igjen vil skje.



Anonymous poster hash: ff290...0e9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...