Gå til innhold

Germanwings hadde nybegynner i cockpiten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det kan være at han var så desperat etter å avslutte livet at han ikke brydde seg om de passasjerene som satt der

Da kunne han gjort det på bakken, hadde sikkert god tid i månedsvis før denne flyturen.

Trøsten er at Lubitz er død nå.

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var også i ferd med å miste synet og fikk dermed drømmen om jobb i Lufthansa knust. Selvfølgelig blir man deprimert da. Men fortsatt ingen unnskyldning å drepe 149 andre.

Kilde?

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøs nå? Hva tror du det var sånn skjedde under 9/11?

Problemet med 9/11 var at terroristene var de eneste som var bevæpnet. Jeg foreslår at enten så er ingen bevæpnet, eller så har man vakter på flyet.

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemer med synet er ikke det samme som i ferd med å bli blind. Jeg har også problemer med synet (-2 på øynene), og kunne derfor ikke blitt pilot, men blind er jeg nå ikke :P



Anonymous poster hash: 85c1a...f15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kunne han gjort det på bakken, hadde sikkert god tid i månedsvis før denne flyturen.

Trøsten er at Lubitz er død nå.

Anonymous poster hash: 85c1a...f15

Du aner visst ikke hva du snakker om du, dette er en forferdelig tragedie der en desperat selvmordskandidat ikke så noen annen utvei enn å ende sitt liv, det toppet seg sikkert for han da han ble dumpet av kjæresten.Kan hende han ikke tenkte klart, de som tenker på selvmord er ikke seg selv da, de er meget syke og desperate i en fortvilt situasjon, om du ikke har vært det selv, skal du ikke uttale deg.

Anonymous poster hash: ff290...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aner visst ikke hva du snakker om du, dette er en forferdelig tragedie der en desperat selvmordskandidat ikke så noen annen utvei enn å ende sitt liv, det toppet seg sikkert for han da han ble dumpet av kjæresten.Kan hende han ikke tenkte klart, de som tenker på selvmord er ikke seg selv da, de er meget syke og desperate i en fortvilt situasjon, om du ikke har vært det selv, skal du ikke uttale deg.

Anonymous poster hash: ff290...0e9

Mye tyder på at det var planlagt og ikke på impuls. Uansett ingen grunn å drepe 149 personer. Han kunne fint kastet seg fra en bro eller forgiftet seg til døden uten å skade andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert mange av dere som ikke har hatt mentale problemer eller selvmordstanker,hva med de som hopper foran tog eller fra broer, de tenker ikke rasjonelle tanker om at man skal skåne personer for tragedie, for de er i en tilstand som gjør dem veldig syke og deprimerte, det høres rart ut, men slik er det.Jeg synes mest synd på denne mannen jeg nå, og jeg forsvarer ikke hans handlinger , de var grusomme, og jeg håper det aldri skjer igjen.



Anonymous poster hash: ff290...0e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tyder på at det var planlagt og ikke på impuls. Uansett ingen grunn å drepe 149 personer. Han kunne fint kastet seg fra en bro eller forgiftet seg til døden uten å skade andre.

Tror du dem som har selvmordstanker tenker som friske mennesker ? nei dessverre, de gjør ikke det alltid, er man desperat nok til å ta livet sitt slik som piloten, så er han er fare for seg selv og andre i ytterste fall rett og slett.

Anonymous poster hash: ff290...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...