Gå til innhold

Note to self: fiks dagboktittel.


Favole

Anbefalte innlegg

Han høres så herlig og søt ut! Har han mange ord nå?

Fin helg alt i alt, høres det ut til! Og ikke lenge til mannen kommer hjem nå! :hoppe:

Lykke til på jobb i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes han passer veldig til den beskrivelsen :fnise:

Øhm, ja det var det. Mamma, pappa, vovve, voff voff, mø (men kun om han ser bilde av ei ku) nam nam, meii (mer), ha det (både som at han vinker farvel eller skal ha noe), se der, få se. Noe har bittelitt bablete preg enda, men det er ingen tvil om hva han mener. Om han ikke har det så travelt sier han det veldig tydelig. :) Det er sikkert noe mer jeg ikke kommer på. Han prøver veldig å si bil for tiden. "Tøh" om han er tørst, mens han peker på koppen sin.

Han sier jo også nei, au, hæ og en del andre tilfeldige ord som ikke nødvendigvis virker så bevisst. Han babler noe helt ekstremt, og plutselig er det noe forståelig inni der slik at vi skjønner litt hva han mener :P Som nevnt litt over, han er litt travel når han skal si noe :laugh: Han høres ut som en overivrig japansk Donald duck når han virkelig setter i gang :hoho:

Helga har vært så bra som den kan være, har storkost oss :) gleder oss veldig til mannen kommer hjem nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var jeg så heldig at feberen tok seg opp igjen, så har blitt noen dager hjemme. Føler meg heldigvis bedre igjen, bortsett fra et ubehagelig trykk i øret og tilhørende svimmelhet. Regner med det også går over snart.

I dag ble det babykino med ei venninne, noe litt mer barnevennlig denne gangen; Askepott ;) en grei blanding mellom tre nøtter til askepott og disneyversjonen. Godt å komme seg ut litt!

Ser ut til at mannen setter kursen hjemover etter skolen i morgen :hoppe: Det blir sent før han er hjemme, men uæææh! :strix::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :hoppe: Den følelsen av å endelig se barnet sitt igjen etter å ha vært borte er så god at den nesten er vond. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det blir nok mest stas å få se ungen igjen! Det har skjedd så mye disse ukene han har vært borte, håper bare ikke det tar motet fra ham, at han føler han går glipp av for mye. Er veldig spent på hvordan mini vil reagere da. De ser jo hverandre via facetime hver dag, men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, så koselig! :strix: Kjente jeg ble sånn bobleglad i magen på dine vegne av å lese det, det må være en god følelse! :jepp: Kos dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt å få han hjem :strix: Mini ble så glad at han begynte å gråte litt i morges. Ut fra blikket hans så det ut som han tenkte "hæ? Er det sant? Er du faktisk her!?" Før han tok litt forsiktig borti ham, konstaterte at jepp- det er virkelig, før han overfalt ham med en giga knusekos og noen tårer :hjerte:

Feiringen fortsatte med litt feber, så det ble hjemmedag! Veldig godt med et pappafang når formen ikke er helt på plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at han ble så glad, han kunne jo reagert med å ikke ville ha noe særlig med han å gjøre. Veldig godt for mannen, det skal være sikkert! :)

Vet ikke helt hva som har forårsaket feberen idag. Vært grei gjennom dagen, men tempen steg igjen til kvelden. Men det er vel ikke alltid man får noe svar. Formen er heldigvis fin. Dro innom barnehagen for å hente klærne hans og fikk med hjem noe påskepynt han hadde laget tidligere i uka. Smelt!! :rodmer:

God påske til deg også Sushi, tar du påskeferie nå eller? :) og til alle andre som titter innom også, åff kårs! Har kort dag på jobb mandag før det blir mange fridager med gutta mine :hjerte: Mye fint i vente disse dagene med familiebesøk, datenight og feiring av mannens bursdag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Stas med langfri da :jepp:

Man vet ungen er pjusk når han bare sovner i fanget to timer etter vi stod opp. Ikke har han høy feber heller, 38,4 i morges. Ikke utslett, ikke uvel mage. Litt hoste og snørr bare. Kanskje bare sliten etter ei urolig natt :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten stakkar. Tror det er noe med at når de blir større så lærer de seg å finne roen i fanget igjen. Min har lenge vært helt umulig å få til å roe seg hvis det er lys og folk og lyd i nærheten, han vil være med på det som skjer. Men nå begynner han så smått å lære seg å slappe av, så han sovna også på fanget til mannen en dag han var veldig trøtt. Koselig. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje noe i det. Veldig koselig med en sovende liten fyr inntil meg. Kan jo ikke flytte ham heller ;) tar all den kosen jeg kan få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...