Sushi Skrevet 31. mai 2015 #281 Del Skrevet 31. mai 2015 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 31. mai 2015 #282 Del Skrevet 31. mai 2015 OIOIOI! Så gøy og spennende og skummelt og alt det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #283 Del Skrevet 31. mai 2015 Kan du fikse den dagboktittelen din Tjæ, om du kan gi meg en bedre tittel? Oppfordrer herved alle til å komme med forslag, jeg aner ikke. Favoles favoleringer? Spennende med tanker rundt nummer to, da! Krysser fingrene for at kroppen har lært litt av forrige runde og at det går litt kjappere, da Jeg synes det er litt skummelt om det skulle skje kjapt. Jeg har innstilt meg på ett år pluss i håp om at det kan lette det hele litt, men om to måneder er jeg sikkerert helt kreisi bananas inne på prøveforumet med EL-tester og diskusjoner omkring temperatur, slim, hvor ofte ludo osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #284 Del Skrevet 31. mai 2015 Spennende! OIOIOI! Så gøy og spennende og skummelt og alt det der... Jeg synes det er mest skummelt Men det er jo spennende også, egentlig. Mannen bare gliser når jeg snakker om det. Tulling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 31. mai 2015 #285 Del Skrevet 31. mai 2015 Jeg synes det er mest skummelt Men det er jo spennende også, egentlig. Mannen bare gliser når jeg snakker om det. Tulling. Rart med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #286 Del Skrevet 31. mai 2015 Rart med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 31. mai 2015 #287 Del Skrevet 31. mai 2015 Iiiih, så spennende!!! Åh, jeg skulle gjerne begynt prøving på nummer to med en gang! Dusteutdanning og jobbsøking og husbygging og oppkjøring og sånt som står i veien Det var virkelig uutholdelig spennende og morsomt å være prøver, men vi var jo heldige, og det gikk jo bare 1 1/2 måned fra pillene ble kasta til jeg var gravid. Håper dere slipper å vente to år denne gangen! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 31. mai 2015 Forfatter #288 Del Skrevet 31. mai 2015 Alle teite praktiske ting som skal komme i veien for det som er gøy Men er nok greit å få slikt unna uten å ta hensyn til preggoplager eller nyfødt bebis. Føler nesten det er litt slemt gjort mot J Men det er jo ikke det. Det trenger ikke gå så fort som halvannen måned, jeg må rekke å bli vant med denne tanken først Må lære meg å se på klokka før jeg starter vaskemaskina. Håper på ei passe travel vakt i morgen slik at jeg slipper å tenke over hvor trøtt jeg er. Har en plan om at mannen kan få stå opp og kjøre J til barnehagen de dagene jeg har fri denne uka, nå skal jeg ihvertfall få sjekka inn mest mulig søvn før det blir en enda mer fjern drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. mai 2015 #289 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Så spennende med prøving på nr. 2! Det går sikkert fortere denne gangen, men skjønner at det er litt skummelt å tenke på også. Tvi tvi! Endret 31. mai 2015 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 1. juni 2015 #290 Del Skrevet 1. juni 2015 Oææææææææ jeg kommer til å bli smitta Alle driver og skal bolle seg i ovnen- og jeg leste en artikkel om at det visstnok var smittsomt. Hadde jeg visst at jeg skulle tilbake til hjembyen sånn planlagt hadde jeg sikkert bollet på meg bakst sjøl asap. Er jo viktig å ha felles interesser på insta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. juni 2015 Forfatter #291 Del Skrevet 1. juni 2015 Synes godt det kan ha en smittsom effekt Men tenker dere å flytte hjem igjen i nærmeste fremtid eller er det litt mer fjernt? Ruging i fellesskap på kg er grunn nok til å fikse bolle i ovn? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. juni 2015 #292 Del Skrevet 1. juni 2015 Nå må dere hysje på dere, jeg skal ikke ha flere på en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 1. juni 2015 #293 Del Skrevet 1. juni 2015 Plis ikke smitt meg, damer! (Kjøper vaksine asap) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 1. juni 2015 #294 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg trenger den vaksina n-å! Dagen begynte med å lese Favoles erklæring av bollifiseringsplaner, med følgende reaksjon; åneidu - ingen skal bli smitta her, jeg har ikke det spor lyst på en til nå! På vei ut gikk jeg forbi nabomannen som er i permisjon og rugget vognen hardt frem og tilbake på plattingen, sikkert i håp om at kidden snart skulle sovne. Jeg bare "ha, det var iallefall prevensjon for ei stund". ...................................så.....................jeg fikk øye på tre småttiser i tidlig permisjonstid pluss en ganske nyfødt - ingen av de var grinete eller styrete, og jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. juni 2015 Forfatter #295 Del Skrevet 1. juni 2015 Bollifisering av folket! Noe sånt. Ja nei altså.. Jeg tror ikke vi går helt all in for superaktiv prøving enda, men prøver å bare ta det litt som det kommer for psykens del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 2. juni 2015 #296 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg tipper karma kommer til å bite oss to i ræva: Du som trenger litt tid blir gravid før du får sagt "sommerferie", mens jeg som helst skulle vært knocked up i forgårs (og det er jeg ikke) må vente både vinter og vår. Og begge får til slutt tvillinger: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. juni 2015 Forfatter #297 Del Skrevet 2. juni 2015 Ikke sant!! Blir neppe noen mageboer som slår seg ned denne første måneden iallfall. Mannen reiser søndag for kurs som forhåpentligvis leder til jobb. Blir borte i to uker. I morgen skal endelig gipsen til J av, og håper røntgen viser at det har grodd fint slik at han slipper ny Han har blitt så flink til å gå alene, og enda bedre blir det vel når han får den av. Åh som jeg gleder meg til å oppdage verden på nytt via ham. Søte små barneføtter i sand, gress, skog.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #298 Del Skrevet 3. juni 2015 Gipsen er av, alt ser bra ut og ungen er veldig fornøyd Feiret med å hente noen sko til ham, så fornøyd med Skoringen som ordnet minimalistiske sko til oss Hun som driver butikken var visst på ei messe i jobbsammenheng i helga, og tok med seg noen par sko som kunne være av interesse for oss. Service! Så slipper vi ihvertfall at han får på seg "lånesko" i barnehagen. Sykkelvogn eller sykkelsete? I hovedsak til og fra barnehagen (ca 3,5 km) og andre små turer. Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 3. juni 2015 #299 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Ååååh, fine gipsefyren Åssen sko var det? Sykkelvogn, helt definitivt. Jeg synes det blir alt for ustabilt med vanlig sykkelsete, spesielt når de begynner å slå seg litt vrange :S Og du som er så turhøne må jo ha plass til litt utstyr med deg Vi kommer til å gå for Thule eller den derre Nordic Cabgreia, men sannsynligvis Thule. Tror det blir dobbel sånn at det er plass til diverse ting og kanskje etterhvert ett søsken. Endret 3. juni 2015 av norah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #300 Del Skrevet 3. juni 2015 Et par Melton move (noe sånt), som er helt myke, men kan fint brukes ute når det er tørt. Jeg liker dem, barnehagen kommer sikkert til å rynke på nesa Og et par fra Primigi, disse er ikke helt superminimalistiske, men langt bedre enn andre sko jeg ha sett. Flat og fleksibel såle, mye mykere hælkappe enn f.eks Ecco sine pre-walker sko. I tillegg har jeg bestilt et par Bobux xplorer fra lekmer.no, synes de virker veldig greie. Det er akkurat det med tyngdepunktet som gjør at jeg ikke føler meg helt trygg på sykkelsete. Og så ser jeg for meg at jeg kommer til å treffe ungen hver gang jeg skal slenge beinet over for å komme meg på sykkelen sjøl Jeg har SÅ lyst på thule eller nordic cab, men kontoen min sier "oooooh heeeeell no!!!" Veldig vanskelig å få tak i brukt her også :\ Må ta en runde og sjekke de litt rimeligere variantene og håpe at de er brukbare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå