Honey Dew Skrevet 16. juli 2016 #601 Del Skrevet 16. juli 2016 52 minutter siden, Carina Maria skrev: hun må få blogge om det hun vil for meg men dama er over 40 år gammel og blogger som hun skulle vært tenåring. det blir for dumt når hun mener at alle som mener noe negativt om veskene hennes er sjalu for har hun ikke mer og komme med enn at dem som har andre meninger enn henne er sjalu blir det for dumt. at hun mener at blogg leserne mobber henne fordi de sier hva de mener for også for dumt for det er stor forskjell og si hva du mener på en saklig måte til og mobbe. så har du hu der inger j eller personlig som hun heter nå på blogg. i det ene øyeblikket er hun smigrende på alt veske bloggeren skriver og i neste sekund snur hun ryggen til og skriver negativt innlegg på bloggen sin om og blogge om vesker, botox, sminke og mote. Hvorfor kan vi ikke glemme disse damene nå? Det finnes andre bloggere som fortjener å bli nevnt her også, ikke bare de samme om igjen og om igjen og omigjen og omigjen og..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 16. juli 2016 #602 Del Skrevet 16. juli 2016 4 timer siden, Honey Dew skrev: Hvorfor kan vi ikke glemme disse damene nå? Det finnes andre bloggere som fortjener å bli nevnt her også, ikke bare de samme om igjen og om igjen og omigjen og omigjen og..... tråden er en tråd om bloggere vi ikke liker. du liker ikke noen blogger og andre liker ikke andre blogger og hvis du liker disse to bloggerne der er ingen som sier noe på det men respekter at andre på tråden her misliker de to bloggerne der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. juli 2016 #603 Del Skrevet 16. juli 2016 4 timer siden, Carina Maria skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. juli 2016 #604 Del Skrevet 16. juli 2016 Et øyeblikk siden, Carina Maria skrev: tråden er en tråd om bloggere vi ikke liker. du liker ikke noen blogger og andre liker ikke andre blogger og hvis du liker disse to bloggerne der er ingen som sier noe på det men respekter at andre på tråden her misliker de to bloggerne der. Jeg har ikke sagt at jeg liker disse bloggerne, men du drar jo opp disse to i innlegg etter innlegg her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 16. juli 2016 #605 Del Skrevet 16. juli 2016 30 minutter siden, Honey Dew skrev: Jeg har ikke sagt at jeg liker disse bloggerne, men du drar jo opp disse to i innlegg etter innlegg her inne. det er mange som drar frem mamma til michelle mange ganger også og hun sophie elise som blogger di ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. juli 2016 #606 Del Skrevet 16. juli 2016 58 minutter siden, Carina Maria skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. juli 2016 #607 Del Skrevet 16. juli 2016 25 minutter siden, Carina Maria skrev: det er mange som drar frem mamma til michelle mange ganger også og hun sophie elise som blogger di ikke liker. Ja, men de er ikke en og samme person 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 16. juli 2016 #608 Del Skrevet 16. juli 2016 36 minutter siden, Honey Dew skrev: Ja, men de er ikke en og samme person det har jeg lest noen har gjort men syns du det er slitsomt og lese at jeg misliker bloggene til hun der karimaritas og personlig kan du ignorere meg sånn at du slipper og se innleggene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juli 2016 #609 Del Skrevet 17. juli 2016 Skjønner igrunn ikke hvorfor vesker er det store bloggtemaet. Ja, det finnes mange flotte vesker, men de mister liksom glansen når "alle" flasher de samme veskene. Da mister de virkelig glansen sin I mine øyne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 20. juli 2016 #610 Del Skrevet 20. juli 2016 Tråden er ryddet for ryktespredning - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 20. juli 2016 #611 Del Skrevet 20. juli 2016 Den 14. juli 2016 at 16.21, skruf skrev: Hun la nettopp ut nok et puppeinnlegg. Blir for dumt. Hvem er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. juli 2016 #612 Del Skrevet 20. juli 2016 1 minutt siden, Rosalie skrev: Hvem er dette? Karimaritas.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wildfig Skrevet 21. juli 2016 #613 Del Skrevet 21. juli 2016 Noe så trashy 😂 Tatoveringer, leppe piercing og "disigner" vesker 😂 Viser bare at stil ikke kan kjøpes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 21. juli 2016 #614 Del Skrevet 21. juli 2016 2 timer siden, wildfig skrev: Noe så trashy 😂 Tatoveringer, leppe piercing og "disigner" vesker 😂 Viser bare at stil ikke kan kjøpes. Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. juli 2016 #615 Del Skrevet 22. juli 2016 Alle rosa bloggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MafiaBoSS Skrevet 22. juli 2016 #616 Del Skrevet 22. juli 2016 Alle bloggene er de verste. For min er best, og den som er normal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sk57 Skrevet 23. juli 2016 #617 Del Skrevet 23. juli 2016 20 timer siden, MafiaBoSS skrev: Alle bloggene er de verste. For min er best, og den som er normal. Din blogg er alt annet enn normal.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 23. juli 2016 #618 Del Skrevet 23. juli 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 24. juli 2016 #619 Del Skrevet 24. juli 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 10. mai 2017 #620 Del Skrevet 10. mai 2017 (endret) På 16.7.2016 den 19.06, Carina Maria skrev: tråden er en tråd om bloggere vi ikke liker. du liker ikke noen blogger og andre liker ikke andre blogger og hvis du liker disse to bloggerne der er ingen som sier noe på det men respekter at andre på tråden her misliker de to bloggerne der. Begynner å lure. Du er så opphengt i andre Endret 10. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg