Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk ikke sett i går. Hvordan røk Mads ut?

Deltakerne skulle "stemme" på hvem av guttene på solo som skulle ut, så fikk han flest stemmer og måtte dra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært gøy med litt mer drama da Anonymous poster hash: 459d9...b0b

Er jo ikke så mye spennende drama med ham da, bare sipping og surmulig, og han som tar alt personlig

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at de i produksjonen spoiler sånn når de viser klipp fra parseremonien. Man ser jo hvilken jente som kommer inn i morgen (mellom minutt 23 og 24 for de som vil se hvem som kommer inn i morgen og ikke tenkte over å se på hvilke deltakere som satt i stolene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sklidd gjennom hu, det har eg :laugh:



Anonymous poster hash: 6f7d1...203
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor (!!!?) må de alltid ta med at Mathias ligger å klør seg på ballene ?! Kvalmt ..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, så redd CF blir når spøkelset kommer på rommet og skal levere brevet i morgen :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at de i produksjonen spoiler sånn når de viser klipp fra parseremonien. Man ser jo hvilken jente som kommer inn i morgen (mellom minutt 23 og 24 for de som vil se hvem som kommer inn i morgen og ikke tenkte over å se på hvilke deltakere som satt i stolene)

Tror klippene er fra andre sermonier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror klippene er fra andre sermonier!

Håper da i hvertfall ikke det! At de spoiler flere uker i forveien, det hadde vært ille! Er nok nå på torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok den var ikke særlig grønn, men det er den her

1709453-12-1426710307590.jpg

Anonymous poster hash: 459d9...b0b

Jeg har den, det er bikbok :laugh:

Edit: Oi, du hadde visst fått svar. Du har i alle fall nok en bekreftelse her da :)

Endret av boblesaft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for at sutrekoppen ikke kom tilbake i kveld!!!



Anonymous poster hash: 76cc6...428
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe sinnsykt sjarmerende med CF, øyene hans bare lyser av godhet på en måte. Personligheten hans gjør han også kjekk, syntes jeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Det er noe sinnsykt sjarmerende med CF, øyene hans bare lyser av godhet på en måte. Personligheten hans gjør han også kjekk, syntes jeg

Synes jeg også :) Håper han vinner hele shiten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triana sa at hotellet er hjemsøkt av spøkelser. Fredrik kom jo inn som zombie. Zombier og spøkelser er jo ikke levende og kan derfor ikke være fullverdige gjester på hotellet. Jeg gjetter at Fredrik og spøkelset bare skal lure oss.

Anonymous poster hash: 297a0...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva synes jentene om at Mathias klør seg skikkelig på ballene. Tenner det?



Anonymous poster hash: 90239...03e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes jentene om at Mathias klør seg skikkelig på ballene. Tenner det?

Anonymous poster hash: 90239...03e

Nei.

Anonymous poster hash: 345cf...1b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at de i produksjonen spoiler sånn når de viser klipp fra parseremonien. Man ser jo hvilken jente som kommer inn i morgen (mellom minutt 23 og 24 for de som vil se hvem som kommer inn i morgen og ikke tenkte over å se på hvilke deltakere som satt i stolene)

Men det stemmer jo ikke :s fordi der både sitter han ene og han står :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk, ingen av dem! Jeg synes CF er sjarmerende til tider. For all del. Sjarmerende betyr ikke søt. Han er sjarmerende når han blir sur fordi Elin kaller ham "sjokke", da ler jeg, men jeg synes ikke han blir søt.

Enig. Jeg synes ikke han er utrolig kjekk og søt som alle her synes. Han er ikke min type i det hele tatt og alt for ung! 6 år yngre liksom :fnise: Jeg får mer lillebror følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...