Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil ha nye personer :bond: Der er ikke gøy å se at noen går ut, for så komme inn igjen hele tiden. Da vet vi jo at det spiller ingen rolle at noen går ut, for de kommer bare inn igjen. Jeg vil bli kvitt de som ryker, og få inn nye.. Synes egentlig PH i år er ganske kjedelig.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor noen vil ha mer av den oppblåste, innbilske, usjarmerende narren.

Anonymous poster hash: ec228...1f8

Og jeg forstår ikke hvordan noen ikke forstår at han slettes ikke har noen av de trekkene. Han sier jo det meste med sjarm og glimt i øyet. Men det er jo klart ikke alle kan se forbi det åpenbare. Fint for Audun, han siler nok ut en del jenter på de som forstår humoren hans og de som ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 50b31...a9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer kveldens episode ut på viaplay? må jeg se den på tv, eller kan jeg se den på viaplay kl halv 11? (vil helst ikke se paradise hotel sammen med mamma og pappa, hehe....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kommer kveldens episode ut på viaplay? må jeg se den på tv, eller kan jeg se den på viaplay kl halv 11? (vil helst ikke se paradise hotel sammen med mamma og pappa, hehe....)

Du kan se den på viaplay klokken halv 11 :)

Anonymous poster hash: a2ec0...4a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg sett episoden hvor Mads røk ut, og der sier han at de andre mister en fargeklatt, en som lager litt liv og en man kan stole på... Ingen av de tingene stemmer jo med ham! =P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud som Sara maser på Emilie da. :roll:

Spøkelse er garantert Martine.

Anonymous poster hash: 08e10...3d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud som Sara maser på Emilie da. :roll:

Spøkelse er garantert Martine.

Anonymous poster hash: 08e10...3d8

Ja det er Martine, er bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg forstår ikke hvordan noen ikke forstår at han slettes ikke har noen av de trekkene. Han sier jo det meste med sjarm og glimt i øyet. Men det er jo klart ikke alle kan se forbi det åpenbare. Fint for Audun, han siler nok ut en del jenter på de som forstår humoren hans og de som ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 50b31...a9d

Jeg må også le litt av de som ikke skjønner (vil ikke skjønne?) humoren til Audun. Han er ikke min drømmeprins utseendemessig(selv om han kanskje er den nærmeste der inne for øyeblikket), men den humoren... Jeg devver.

Humor meg her og humor meg der. Han er stort sett nedlatende, frekk og kvalm.

Liker Fredrik og Sara.

Og der var Martine tilbake, ja. :sur:

Anonymous poster hash: ec228...1f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste det var Martine. Hvorfor må de sende henne inn igjen så tidlig? Fint å være ute henne noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper Mathias ryker, men tror Harald ryker.

Anonymous poster hash: 08e10...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...