Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Hvis jeg ryker,så er det Mathias sin feil"

Eh nei, det er din feil! Hvis han ryker,så kan han angre på han ditcha Emilie. Dust.

Enig. Fint at Mads er ute! Men har på følelsen han kommer inn igjen dessverre.

PH Norge er alltid litt kjedelig i start. Håper det tar seg opp.

Anonymous poster hash: 08e10...3d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mama i'm coming homeeee! hahaha :fnise:



Anonymous poster hash: c9fcf...143
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er blitt mye kjedeligere. Jeg synes ikke det er så morsomt å se i 5 minutter på at alle deltakerne skal prøve å stave "murder" baklengs..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har PH for lite deltakere for tiden eller, siden de alltid driver og resirkulerer deltakere? Dette er vel uke 4, og hittil er det kun Elin som er en splitter ny deltaker. Jeg vil ha et nytt ansikt nå, en interessant og spennende person!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har PH for lite deltakere for tiden eller, siden de alltid driver og resirkulerer deltakere? Dette er vel uke 4, og hittil er det kun Elin som er en splitter ny deltaker. Jeg vil ha et nytt ansikt nå, en interessant og spennende person!

det var kanskje ikke så lurt å sende inn 15 deltagere i starten :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne sesongen har vært kjedelig så langt. Minus andre uka for da var det jo litt drama. Synes de norske deltakerne er en del kjedeligere enn de danske og svenske.

Spøkelse er vel en gammel deltager å. Håper det sjekker inn noen nye til uka. Kjedelig at de sender gamle inn allerede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere VGTV der de gamle så på Paradise (de fra gamlehjemmet?). Haha, var morsomt :D De hadde et godt poeng også, episodene er så innmari langdryge! Sover de hele dagen der inne? Føler vi aldri ser dem gjøre noe..det er bare kjempelange sekvenser av dronekamera over hotellet, masse masse taleboks (som murder-sekvensen og liknende), tilbakeblikk og fremblikk.. det er jo sikkert bare 10-15 min "vanlig" PH-tid med deltakerene? Vanskelig å bli kjent med dem og følge med på hvem som er venner og ikke, når man aldri får se dem gjøre noe annet enn det som er arrangert av sermonier osv. KJEDELIG.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evelynita

Så Martine på det derre diskusjonsprogrammet, og der likte jeg hu godt. Hun sa til og med at de ble sjalu og at hu ikke skjønte hvorfor de reagerte så kraftig. Snudde virkelig heelt om på min oppfatning av hu.

Og btw, Fredrik tilbake; beste som kunne skjedd 😀😀

Endret av Evelynita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads er så sutreunge at jeg blir flau. Skulle det vært mer rettferdig at han noen av de andre på solo ble sendt ut? Skjønner ikke hva han gjør på paradise, når han tar alt så forbanna personlig

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn CF var idag når han satt i snakkeboksen og fikk dårlig samvittighet for å kalle Emilie "dum som et brød" :rodmer: Hahaha!! Men...han kan gjerne droppe all den sminken :sminkedokke::omg:



Anonymous poster hash: ac20b...e90
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn CF var idag når han satt i snakkeboksen og fikk dårlig samvittighet for å kalle Emilie "dum som et brød" :rodmer: Hahaha!! Men...han kan gjerne droppe all den sminken :sminkedokke::omg:

Anonymous poster hash: ac20b...e90

Jeg tror ikke det var sminke. Han bare tørket bort svette i ansiktet :P

Anonymous poster hash: a65d5...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det var sminke. Han bare tørket bort svette i ansiktet :P

Anonymous poster hash: a65d5...a8d

Nå har det allerede vist klipp av CF som sminker øynene foran speilet. Skikkelig dollete fyr dette her. Eller liker jenter nå at gutter sminker seg?

Anonymous poster hash: 90239...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk nok dypt i hjerterota til Mads da hans største idol, Audun, stemte på han. :fnise: Kjempedeilig at Mads er ute. Noen minutter til med de leppene hadde jeg gått på veggen.



Anonymous poster hash: d6b99...adf
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blue Ivy.

Mads tar jo alt så personlig! Han må skjønne at det er et spill... Teit da han sa Pierre ikke var kompisen hans likevel. Han måtte stemme på noen. Får helt fnatt av de som blir sure når noen stemmer på de og tar alt så himla personlig. Det er et SPILL!! :regler:

Spøkelse er nok Martine vil jeg tro. Nekter å tro de sender inn Tina som ikke gjorde noen ting ut av seg. Hun var kjempe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere VGTV der de gamle så på Paradise (de fra gamlehjemmet?). Haha, var morsomt :D De hadde et godt poeng også, episodene er så innmari langdryge! Sover de hele dagen der inne? Føler vi aldri ser dem gjøre noe..det er bare kjempelange sekvenser av dronekamera over hotellet, masse masse taleboks (som murder-sekvensen og liknende), tilbakeblikk og fremblikk.. det er jo sikkert bare 10-15 min "vanlig" PH-tid med deltakerene? Vanskelig å bli kjent med dem og følge med på hvem som er venner og ikke, når man aldri får se dem gjøre noe annet enn det som er arrangert av sermonier osv. KJEDELIG.

Kan vise det til gamlemennesker fordi dem sitter å sover litt :fnise::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads minner litt om Andreas når Camilla sjekka ut

Ah ja! Andreas var en skikkelig sutrekopp. Krevde ikke han 1 minutt stillhet da hun røyk ut? Husker han irriterte meg grenseløst.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det allerede vist klipp av CF som sminker øynene foran speilet. Skikkelig dollete fyr dette her. Eller liker jenter nå at gutter sminker seg?

Anonymous poster hash: 90239...03e

Jeg liker ikke gutter som sminker seg. Men CF har virkelig sjarmert meg.. Guuuri malla :rodmer::daane:

Han var såå skjønn når han sa det om Emilie og fikk dårlig samvittighet :lol::rolleyes:

Anonymous poster hash: eab86...e47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...