Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som om han tror de har vært kjærester eller noe. :skratte:​ Hun gir vel en god faen i han uansett

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads går meg på nervene. Det er jo bare sutring og surmuling. Har mislikt han fra start..

Og hvorfor klipper han ikke av seg hockeyen??



Anonymous poster hash: e4a0b...424
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så flau på Emilies vegne! :murvegg: Enn å mase og tigge for å få et kyss? Det gjør man bare ikke! Det hele blir enda kleinere når guttene sier nei og hun følger opp med et småfurtent "hvorfor deeet?" :klaske:

Signerer. Desperate jenter er super turn off

Anonymous poster hash: 08e10...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke Fredrik som skriver murder på dørene om natten?

Men hvor mange spøkelser er det egentlig? Og sjekker spøkelsene utenom Fredrik inn eller er de der bare i krimuka for å fucke opp?

Anonymous poster hash: 64573...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mads er kjempeforelska i Martine. Tror han har gått glipp av sin livs kjærlighet?



Anonymous poster hash: 90239...03e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper seriøst at det kommer inn en ny jente, vil ikke at Martine eller Tina skal komme inn i dag for da dreper de Mathias av de tre guttene på solo. Men siden det er spøkelser, så må det vel være tidligere deltagere? Da håper jeg på en jente fra tidligere sesonger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f som Mads irriterer meg! For et sutrehue! Noe så tragisk!! FÅ HAN UT!
Håper virkelig ikke Martine eller Tina sjekker inn igjen..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f som Mads irriterer meg! For et sutrehue! Noe så tragisk!! FÅ HAN UT!

Håper virkelig ikke Martine eller Tina sjekker inn igjen..

Ro ned nå. Mads er da kjekk han? Han har sannsynligvis de lekreste leppene i Paradise sin historie. Tar godt vare på de med lypsyl.

Anonymous poster hash: 90239...03e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ned nå. Mads er da kjekk han? Han har sannsynligvis de lekreste leppene i Paradise sin historie. Tar godt vare på de med lypsyl.

Anonymous poster hash: 90239...03e

Haha kødder du nå eller? Mats er langt i fra kjekk, og leppene hans er ikke lekre i det hele tatt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ralph Lauren?

søkte rundt på nettet uten hell :/

Anonymous poster hash: 459d9...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke Fredrik som skriver murder på dørene om natten?

Men hvor mange spøkelser er det egentlig? Og sjekker spøkelsene utenom Fredrik inn eller er de der bare i krimuka for å fucke opp?

Anonymous poster hash: 64573...322

Nei det kan jo ikke være han. Men det må jo komme en jente eller to snart siden de er tre gutter for mye.

Men altså hvorfor driver de og resirkulerer så mange deltakere?? De har jo blitt spilt ut, da er de ute. Irriterende når man nesten kan forvente å få komme inn igjen.

Anonymous poster hash: 84763...f35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror følgende.

Om Tina kommer inn i kveld ryker Pierre som en hevn fordi han valgte emilie ovenfor henne på parsermonien for 2 uker siden.

2. Tror også Martine kommer tilbake på par sermonien. Steller seg ved mads. Og det blir følgende nye par. Cf og elin, sara og han som sjekket inn i går, audun og isabell, emilie får 2 gutter bak seg. Harald ryker tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi.. Aner ikke jeg?

Håper det er Mads og han ryker ut!

Jeg klikker hvis de sender inn Tina igjen. Hun var jo så tørr og kjedelig. Da vil jeg heller ha Martine inn selv om jeg ikke ønsker hun inn igjen. Jeg vil ha inn friskt blod!!!

Endret av Savannah87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Kevin er spøkelset :D

Anonymous poster hash: 64573...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...