Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HAHA, årets beste PH sitat kom ut av kjeften til Mats under kveldens seremoni når han beskyldte Mathias for å mangle baller. Det er vel definisjon av ironi at noe slikt skal komme fra en tidenes "balleløse" mann!

Årets sesong er så langt den beste norske sesongen vi har hatt, og det ble nok en gang en magisk parsermoni. Ble totalt overrasket over tvisten, som ga oss et sabla underholdende resultat!!! SYKT bra at noen klarte å jekke ned den lille innbilske "dronningen" fra tronen, for den kvalmende oppførselen gikk alt for langt. Selvfølgelig fatter hun ikke hvorfor noen ønsker henne ut av hotellet, det viser jo bare hvor høy på pæra hun faktisk er.

Mats...tja, hvor skal man i det hele tatt begynne? Fyren må være mentalt tilbakestående for etter dagens episode er det ingen tvil om at han mangler noen skruer i topplokket. Det virker jo som den mentale utviklingen hans stoppet ved 3 års alderen, eller så har han blitt ødelagt og skjemt ihjel av foreldrene sine. En så sutrete og trassete oppførsel er ikke normalt for et oppegående voksent menneske i 20 årene. Han ga virkelig ny mening til begrepet dårlig taper der han satt å sutret i sofaen og slurpet på drinken hans ved siden av Harald og Mathias som prøvde å snakke til han. Måtte le høyt når han til slutt trampet dramatisk fra festen med blikket fortsatt festet i bakken, tror ikke han løftet blikket en eneste gang hele kvelden bare for å poengtere trassen sin.

Så har vi kveldens høydepunkt...Mathias, du Mathias..hva skal man si? YOU 'DA MAN!!!!!!! <3

Igjen ble jeg totalt overrasket over en ny favoritt som jeg absolutt ikke hadde noe til overs for før parsermonien. Harald og Pierre tok meg med storm sist torsdag, litt skuffende har de brukt uken på å gjøre alt i sin makt for å smiske seg inn med drittkjerringene. Men jeg liker dem fortsatt. Nå var det Mathias som tok meg helt overraskende med storm, og jeg ELSKER måten han har spilt spillet på!!! Ikke bare har han klart å skjule det for de andre deltagerne, men også vi seere. Før dagens episode har jeg ikke tenkt annet enn at fyren virker helt hjerneskadet. Når vi nå endelig fikk litt innblikk i spillet hans og hvordan han har brukt sin posisjon, er han min nye storfavoritt!

Endret av Kassiopeia
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei..

Det hadde kanskje blitt litt mye med to forvokste barn, nå som Mathias er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er en ting jeg ikke forstår...

Martine laget jo tv, underholdning, noe å "irritere seg over" på tv-skjermen. Og produksjonen gjorde det nesten alt for lett for Mathias å shippe ut Martine. Husker dere ikke Elin og Emilie? Produksjonen la opp til at de skulle overleve.

DVS; jeg tror Martine ikke er ute for godt. Og jeg er skikkelig skuffet hvis jeg har rett! :(



Anonymous poster hash: 65a7a...602
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er en ting jeg ikke forstår... Martine laget jo tv, underholdning, noe å "irritere seg over" på tv-skjermen. Og produksjonen gjorde det nesten alt for lett for Mathias å shippe ut Martine. Husker dere ikke Elin og Emilie? Produksjonen la opp til at de skulle overleve. DVS; jeg tror Martine ikke er ute for godt. Og jeg er skikkelig skuffet hvis jeg har rett! :(Anonymous poster hash: 65a7a...602

Den tanken slo meg også :/!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig at Martine kommer inn igjen!



Anonymous poster hash: bec60...e59
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Men det er en ting jeg ikke forstår...

Martine laget jo tv, underholdning, noe å "irritere seg over" på tv-skjermen. Og produksjonen gjorde det nesten alt for lett for Mathias å shippe ut Martine. Husker dere ikke Elin og Emilie? Produksjonen la opp til at de skulle overleve.

DVS; jeg tror Martine ikke er ute for godt. Og jeg er skikkelig skuffet hvis jeg har rett! :(

Anonymous poster hash: 65a7a...602

Produsentene styrer showet, og ikke deltagerne. Så hun kommer nok inn igjen skal du se. Eller så sender de inn enda en bråkmaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på at de heller sender inn en ny bråkmaker. Det er jo ikke sånn at de mangler potensielle deltagere å velge mellom. Martine var - når hun ikke var direkte slem - bare kjedelig, så er glad for at hun er ute.

Endret av melly666
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Herregud for en overdramatisering fra Mads! Skulle tro det var kjæresten som røyk ut. Han tok det jo tyngre enn Isabell som var bestevenninnen hennes. Mads fikk så jævlig som fortjent :fnise:

Triana: Savner du din gamle partner Emilie?

Mads: Nei!

......og så mister han Martine. :danse:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mathias er bare dum og gir ikke noe inntrykk av at han vil forbli på hotellet", rett etter ryker hu ut. Ops

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

"Mathias er bare dum og gir ikke noe inntrykk av at han vil forbli på hotellet", rett etter ryker hu ut. Ops

Mathias er så treg at det er irriterende :fnise:

Han er ikke helt rett stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vel for så vidt ikke en ny bråkmaker så lenge man fortsatt har Isabel tilstede. Hun er kanskje ikke like irriterende som Martine og tidligere storheter som Christina og Tina, men gud som hun er motbydelig. Bare sutring og kvalme ansiktsuttrykk.

Håper mest på en superblond og dum jente ala. Iselin og Heidi Alexandra nå. Det hadde vært saker! :sjarmor:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias er så treg at det er irriterende :fnise:

Han er ikke helt rett stakkars.

Du har ikke skjønt at det er en karakter han har laget seg altså?
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias er så treg at det er irriterende :fnise:

Han er ikke helt rett stakkars.

Digger hele fyren jeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest imperio

Du har ikke skjønt at det er en karakter han har laget seg altså?

jo, men det er jo karakteren man ser. Samme som at du bare må hate den onde i en film, du hater jo ikke skuespilleren for det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt det Studio Paradise-opplegget. Jeg klikker meg inn etter sending kl 23.30, men da er det midt i? Og det går ikke an å ta det fra starten, fordi det er live?

Syns egentlig det er litt unaturlig at det er live, fordi nå har jo deltakerne fått litt perspektiv på ting, tilbakemelding fra seere osv, så de svarer "korrekt og gjennomtenkt". Hadde vært mye morsommere å fått reaksjonen rett etterpå. Martine svarte riktig så flott for seg i studioet. Hun la seg flat og reflekterte klokt. Tipper hun har blitt rådet til det, etter stormen som har vært de siste par ukene. Fikk en følelse av at det var innøvde og anbefalte svar, framfor de egentlige meningene. Fikk en sterk Fotballfrue-feeling på hele greia, "nå spiller jeg angrende og uskyldig og håper folk vil glemme".

Og det klippet med Labi som trengte penger til crosseren; lo meg ihjel :fnise:



Anonymous poster hash: c9073...a96
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Både Mads og Isabel fortjener en medalje for tidenes PH-furteleppe! :ler: Jeg er imponert over hvor cocky de er når ting går deres vei og hvor langt ned i sutrekjelleren de havner når ting går i mot dem. Mads ble bitt i ræva av karma og burde stirre seg selv godt inn i øynene og snurre i gang noen tannhjul i topplokket i stedet for å sniffe på den parfymedynkede t-skjorta til Martine. Mathias gjorde et helt legitimt valg og fikk tuppet ut hakkehøna i hønsegården. Knallbra spilt av Mathias :)

Nok en gang viser Sara hvorfor jeg liker henne så godt; hun skjønner at det er et spill. Mens Isabel gikk i sutrebabymodus og fikk lyn og torden i de store tomme øynene sine, trøstet Sara Mathias med at hun skjønte det var et kjipt valg for ham. Jeg heier på Sara og tror hun har potensiale til å spille seg langt uti spillet, kanskje helt frem til finalen :) Akkurat nå kjenner jeg at jeg ønsker Sara pluss Audun eller Pierre i finalen. Kanskje Elin også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt kjipt og litt digg at Martine blei kjippa ut. Hun lagde drama, noe som gjør det spennende å se på PH.

Mathias... sagt det helt fra starten av og sier det igjen: GENIALT menneske! Holdte på å dø av latter når han ligger i senga etter parseremonien og drikker det kalde vannet og får brainfreeze. Digger Mathias og det har jeg alltid gjort! ELSKER at han er så forbanna fjern. Tror forresten han har røyka så mye hasj i sitt liv at han har blitt kronisk fjern.

Og...suttekluten med parfyma til Martine. Syntes det var greit creepy at Mads dreiv å sniffa på den hele tia. Herregud. Og hvem er så selvgod at de sprayer tskjorta si med parfyme så de andre kan "minnes" en? Nei gud så kleint gjort ass.

Isabelle er litt smådum så er gøy å følge med på henne. Ja, hun er litt småbitch men jeg synes faktisk ikke hun er så jævlig som mange her skal ha det til :P Hun og Martine lagde underholdning, man elsker å hate dem rett og slett ;D Synes det var litt morsomt når hun kom med kommentaren "eh, skal han værhe herh?" hahahahhaha

Endret av koskenkorva
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff uff...dette er noe av det pinligste jeg har sett på lenge. Og karakterdrap delux.

Hvordan i huleste slapp denne Mads gjennom castingen med psykologene i TV3? Guttungen er jo både mentalt tilbakestående, psykisk skjør og så sippete at det blir et altfor stort sprang fra gutterommet til mor & far til Paradise Hotel. Den stakkars valpen der kommer til gjøre seg fullstendig til latter for åpen tv om ikke de sender han på hue og ræva ut av hotellet snarest mulig.

Og Isabel? Håper Lorden snart tar henne i rumpa, i det minste gir henne litt ris, og forteller henne det er et spill. Get a life..



Anonymous poster hash: 90239...03e
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, personen som kommer tilbake så rimelig lav ut... Hvilke deltagere var egentlig lave denne sesongen som har gått ut? Tina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, personen som kommer tilbake så rimelig lav ut... Hvilke deltagere var egentlig lave denne sesongen som har gått ut? Tina?

Tina? Hmm.. Husker henne knapt. Eneste jeg fikk med meg var at hun er fra Geithus og ville delta i Gatebil. Tidenes kjedeligste deltaker

Anonymous poster hash: c37ab...132

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...