Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha var så lol da gutta spurte om Audun og Emilie hadde gjort noe. "nei jeg kysser ikke med henne og har ikke helt sansen for henne" Mads bare "nei må jo ha litt selvrespekt og ikke ta alt som har puls" :fnise:

Noe i den duren

Virket nesten som han ble litt flau over å ha rotet med Emilie ;):fnise:



Anonymous poster hash: b354e...6ce
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er greien med den gåten? Hva skjer hvis noen løser den? Blir man fredet?



Anonymous poster hash: b354e...6ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads er så irriterende! Hva gjør han på PH???

Anonymous poster hash: c37ab...132

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greien med den gåten? Hva skjer hvis noen løser den? Blir man fredet?

Anonymous poster hash: b354e...6ce

Elin og Mathias har jo fått vite gåten.. Men aner ikke hva som skjer om de andre finner det ut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh er så kjedelig når de stiller sex spørsmål på Pandoras. Var digg å ha sex med.... Er du stolt over å hatt sex...Hadde han stor tiss.....kommer dere til å ha sex igjen....blablabla.... :Gjesp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh er så kjedelig når de stiller sex spørsmål på Pandoras. Var digg å ha sex med.... Er du stolt over å hatt sex...Hadde han stor tiss.....kommer dere til å ha sex igjen....blablabla.... :Gjesp:

Ja, jeg er enig. Det er bedre med noen spørsmål som treffer litt ømme punkter og skaper litt dramatikk.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse menneskene er jo så dumme.

"Du er jo jææævlig fruktbar rett etter mensen da"

omg... vi ser alle hvem som ikke fulgte med i seksualundervisningen hvertfall :fnise:

Anonymous poster hash: 65a7a...602

Likte spesielt godt at det var gutta som hadde mest "peiling" på når jenter er fruktbare.

Anonymous poster hash: fe546...f4c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha var så lol da gutta spurte om Audun og Emilie hadde gjort noe. "nei jeg kysser ikke med henne og har ikke helt sansen for henne" Mads bare "nei må jo ha litt selvrespekt og ikke ta alt som har puls" :fnise:

Noe i den duren

Virket nesten som han ble litt flau over å ha rotet med Emilie ;):fnise:

Anonymous poster hash: b354e...6ce

Ja, synes at det virker lett å manipulere Mads. Han likte Emilie, men ville sende henne ut fordi hun "virket upopulær hos jentene" les Martine. Med en gang Audun, som liksom er populær og blir sett opp til, antyder noe negativt om f.eks Tinder eller Emilie, er Mads plutselig heelt enig i at dette er lame og smører tjukt på for å gi inntrykk av at han mener det samme (selv om han ikke gjorde det fram til for 10 sek siden).

Makan til irriterende og ryggradløs fyr skal man lete lenge etter.

Anonymous poster hash: fe546...f4c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om produksjonen snakket til de etter forrige parsermoni? Nå snakker jo plutselig ikke Martine og Isabel dritt om verken Elin eller Emilie. Virker som alle er gode venner nå. Eneste problemet er Harald som ikke er til å stole på.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om produksjonen snakket til de etter forrige parsermoni? Nå snakker jo plutselig ikke Martine og Isabel dritt om verken Elin eller Emilie. Virker som alle er gode venner nå. Eneste problemet er Harald som ikke er til å stole på.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

Tvilsomt. De sier selv (Emilie og Isabell) at de ordnet opp etter parsermonien, bare at dette ikke ble vist. Da følte de at de var ferdig med det.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhh Emilie!

Jeg heiet på henne i starten fordi jeg syntes at hun var den peneste, virket snill og jordnær, og så ut til å ha litt vett og bein i nesa. Nå skuffer hun meg gang på gang. Jeg får helt vondt av at hun ikke har mer respekt for seg selv, og godtar å bli behandlet som drit og manipulert av de andre deltagerene. Hvorfor går hun etter Mads når han har vært så jævlig mot henne? Hvorfor hopper hun på Audun? Hvorfor tilgir hun Martine og Isabell sånn helt uten videre? Hun kunne lett vært den hotteste der inne hvis hun hadde krevd litt mer respekt og tedd seg med litt mer verdighet.

Anonymous poster hash: fe546...f4c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker CF jeg :fnise: Han er den eneste inn der som er kjekk.

Jeg synes egentlig ingen av gutta er noe kjekke. Kanskje fordi de er alt for unge for meg :fnise:

Hvis jeg MÅ velge en må det vel bli Piere eller Audun selv om jeg ikke synes de er noe å rope hurra for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CF hadde jeg ikke sansen for før igår. Når han så inn i kameraet og spurte om Elin kunne få angrepille lo jeg høyt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes at det virker lett å manipulere Mads. Han likte Emilie, men ville sende henne ut fordi hun "virket upopulær hos jentene" les Martine. Med en gang Audun, som liksom er populær og blir sett opp til, antyder noe negativt om f.eks Tinder eller Emilie, er Mads plutselig heelt enig i at dette er lame og smører tjukt på for å gi inntrykk av at han mener det samme (selv om han ikke gjorde det fram til for 10 sek siden).

Makan til irriterende og ryggradløs fyr skal man lete lenge etter.

Anonymous poster hash: fe546...f4c

Ja, veldig enig. Han er jo enig i ALT han sier og prøver vel å imponere. Likte da han fikk spørsmål om Audun var han sitt idol under Pandoras. Jentene sa at Mads har endret seg etter Audun kom. Hvis Audun vil ha ut Sara er nok Mads den første som er enig. Han har jo ikke egne meninger. Latterlig. Håper han ryker i kveld, men tviler på det :(

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Jeg synes egentlig ingen av gutta er noe kjekke. Kanskje fordi de er alt for unge for meg :fnise:

Hvis jeg MÅ velge en må det vel bli Piere eller Audun selv om jeg ikke synes de er noe å rope hurra for.

Jeg er på samme alder som deltakerne, noen er 1-3 år yngre.

Men nå vet jeg jo ikke hvordan CF er, men utsendemessing så liker jeg han.

Skulle også legge til: Syntes den samtalen mellom han og Elin, hvor hun kalte han tykk var så utrolig søtt!

Er iskald på fingrene, vanskelig å skrive :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest imperio

CF hadde jeg ikke sansen for før igår. Når han så inn i kameraet og spurte om Elin kunne få angrepille lo jeg høyt.

Det var jo litt morsomt da. Spesielt med tanke på at de tar helt feil, under og rett etter mensen er det jo MINST sjanse for å bli gravid. Under mensen så "skylles" ut eggene jo, det er jo ingenting å befrukte :skratte:Det er midt i mellom to sykluser som er størst sjanse, altså ca 2 uker før/etter mensen.

Endret av imperio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på samme alder som deltakerne, noen er 1-3 år yngre.

Men nå vet jeg jo ikke hvordan CF er, men utsendemessing så liker jeg han.

Skulle også legge til: Syntes den samtalen mellom han og Elin, hvor hun kalte han tykk var så utrolig søtt!

Er iskald på fingrene, vanskelig å skrive :fnise:

Jeg er 26, så da blir gutter på 20-23 litt for ungt :fnise:

Men synes han og Elin er søte sammen da. Den samtalen var morsom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva svarte Mads da han fikk spørsmål om Audun var idolet hans? Fikk ikke med meg det...

Håper han ryker i kveld! Han har jo ingen ryggrad og bare dilter!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva svarte Mads da han fikk spørsmål om Audun var idolet hans? Fikk ikke med meg det...

Håper han ryker i kveld! Han har jo ingen ryggrad og bare dilter!

Han sa det ikke rett ut, men sa at Audun var en bra og avslappende fyr. Jeg liker Audun godt.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...