Gå til innhold

Farlig utvikling, flere og flere tror på kreasjonisme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At du hele tiden angriper kreasjonister istedet for sak, sier litt om hvor useriøst evolusjonshypotesen er.

På samme måte som at siden du, som 1 person, overser alle argumentene for evolusjon, sier det alt om kreasjonismen? Det er du som kommer med minst kilder og informasjon her, og overser det meste av motargumenter. Om det er noe du gjør med vilje, eller om det er underbevisst, aner jeg ikke, men du svarer faktisk aldri når noen har skikkelige argumenter mot det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer med helt søkte påstander, uten en eneste kildehenvisning... Hvordan har evolusjon ødelagt verdiskapningen vår?

Evolusjon er i bunn og grunn en ideologi hvor en setter menneskers ideer forran Guds. Humanisme om du vil. I vesten ser vi normoppløsning i høyt tempo. Mens staten blir astronomisk stor da en ikke kan stole på folk lenger. Sånt koster penger. I Tyskland føder de ikke barn lenger, og Sverige har deflasjon. En kan jo kalle sånt symptomrer på syke samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evolusjon er i bunn og grunn en ideologi hvor en setter menneskers ideer forran Guds. Humanisme om du vil. I vesten ser vi normoppløsning i høyt tempo. Mens staten blir astronomisk stor da en ikke kan stole på folk lenger. Sånt koster penger. I Tyskland føder de ikke barn lenger, og Sverige har deflasjon. En kan jo kalle sånt symptomrer på syke samfunn.

Hva? Evolusjon handler utelukkende om at en art har mulighet til å kunne tilpasse seg miljøet den bor i.

Hvis lufta vår får mindre oksygen, vil dyrene tilpasse seg, og kunne leve på mindre oksygen... Hvordan har dette noe som helst med ideologier, stater, redusert antall fødsler, penger osv å gjøre? :P

Endret av Yme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Evolusjon handler utelukkende om at en art har mulighet til å kunne tilpasse seg miljøet den bor i.

Hvis lufta vår får mindre oksygen, vil dyrene tilpasse seg, og kunne leve på mindre oksygen... Hvordan har dette noe som helst med ideologier, stater, redusert antall fødsler, penger osv å gjøre? :P

Evolusjon handler om å komme med naturalistiske forklaringer på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evolusjon handler om å komme med naturalistiske forklaringer på ting.

Nei, du veit ikke hva evolusjon er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du veit ikke hva evolusjon er.

Fortell hva evolusjon er, med eksempler?

Du har rett da evolusjon er et eventyr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell hva evolusjon er, med eksempler?

Du har rett da evolusjon er et eventyr:)

Du har fått nok av eksempler på dette allerede, men du overser det jo bare... Evolusjon er en arts mulighet til å kunne utvikle seg, og tilpasse seg miljøet... Hunder var ulver før. Mais var små planter med 5 korn på...

Kan du forklare meg hvordan en art som denne

UlvLinnell.JPG

Kan bli til denne arten

Chihuahua-2.jpg

Eller denne

hqdefault.jpg

eller denne

bulldog-show-dog.jpeg?w=500

eller denne

1278732042amastff.jpg

om evolusjon ikke finnes? Det er nemlig denne forandringen som er evolusjon.

Endret av Yme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått nok av eksempler på dette allerede, men du overser det jo bare... Evolusjon er en arts mulighet til å kunne utvikle seg, og tilpasse seg miljøet... Hunder var ulver før. Mais var små planter med 5 korn på...

Men Darwin skev jo om "artenes opprinnelse. Ikke att hunder er og blir hunder?????? Eller att mais er og blir mais?????

Har du lest origin of species???????

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell hva evolusjon er, med eksempler?

Du har rett da evolusjon er et eventyr:)

Du ER kreasjonist... Du har nøyaktig samme stil og akkurat de samme "argumentene".

Hils Bichael Mehe og Hent Kovind

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Darwin skev jo om "artenes opprinnelse. Ikke att hunder er og blir hunder?????? Eller att mais er og blir mais?????

Har du lest origin of species???????

Så istedenfor å svare meg, drar du frem Darwin og hans gamle utgave av evolusjon... Vi har kommet litt lengre enn den, gitt.

Kan du fortelle meg hvordan ulver kan bli hunder, om evolusjon ikke er reelt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Darwin skev jo om "artenes opprinnelse. Ikke att hunder er og blir hunder?????? Eller att mais er og blir mais?????

Har du lest origin of species???????

Forklar oss hvorfor arbeidsmaur (som er så og si genetisk identisk med dronningen) tydeligvis gir faen i å miste muligheten for å reprodusere seg selv og kjemper på spreng for at dronningen skal gjøre det, dersom det nettopp ikke er pga. at evolusjonen på gennivå sier at det er "greit" (dronningen sprer genene uansett videre).

Eller forklar oss hvorfor ubeslektede dronninger i somme maurarter, møtes i noen tuer for å slåss til døden (der den overlevende får reprodusere seg). Her ble det plutselig så mye mer drama, når det er snakk om å videreføre gener?

Som Dobzhansky sa: "Nothing in biology makes sense except in the light of evolution."

På samme måten gir intet av vrøvlet ditt mening, hverken i dagslys eller med lupe.

Endret av Synapomorphy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som astrofysiker Neil DeGrasse Tyson : "intelligent design burde hett stupid design".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så istedenfor å svare meg, drar du frem Darwin og hans gamle utgave av evolusjon... Vi har kommet litt lengre enn den, gitt.

Kan du fortelle meg hvordan ulver kan bli hunder, om evolusjon ikke er reelt?

Så da legger du noe helt annet i ordet evolusjon en Darwin og akademia de siste 150 år????

Hva legger du i evolusjon???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da legger du noe helt annet i ordet evolusjon en Darwin og akademia de siste 150 år????

Hva legger du i evolusjon???????

Observasjoner, som for eksempel oppdagelsen av gener og hvordan egenskaper går i arv er noe som er gjort etter darwins død. Alt i artenes opprinnelse er ikke riktig, i stor grad pga. mangel av teknologi og forskning. Men Darwin hadde rett i mye.

Anonymous poster hash: 3c00b...d52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observasjoner, som for eksempel oppdagelsen av gener og hvordan egenskaper går i arv er noe som er gjort etter darwins død. Alt i artenes opprinnelse er ikke riktig, i stor grad pga. mangel av teknologi og forskning. Men Darwin hadde rett i mye.

Anonymous poster hash: 3c00b...d52

Ja darwin sa at finker avla finker. Det er jo sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja darwin sa at finker avla finker. Det er jo sant.

Point being?

Anonymous poster hash: 3c00b...d52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja darwin sa at finker avla finker. Det er jo sant.

En hund vil alltid avle en hund.

Du viser jo selv etter 8 sider at du har null peil på hva evolusjon er for noe, så for å motbevise meg så kan du jo forklare din egen definisjon på det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hund vil alltid avle en hund.

Du viser jo selv etter 8 sider at du har null peil på hva evolusjon er for noe, så for å motbevise meg så kan du jo forklare din egen definisjon på det?

Definer evolusjon du da. Please!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer evolusjon du da. Please!!!!!

Jeg har allerede definert det for deg her på forumet. Så nå er det din tur. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...