Vimsevips Skrevet 29. august 2004 Forfatter #21 Del Skrevet 29. august 2004 Klem, så koselig skikkelig dett i desa i dag. Så da blir det en skikkelig sløv dag. Hodet er temmelig tåkete det også. Ja, ja så lenge jeg ikke får tilbake astmaen er jeg fornøyd Disse 2 siste årene uten, har vært helt utrolig gode Om jeg får den igjen, vil den da forsvinne igjen etter en ny graviditet tro :klø: Kanskje,- kanskje ikke.. Vesla er blitt temmelig tett hun også, så Ordensmannen tok med ho ned på apoteket for å kjøpe noe slimløsende til henne. Ho har legetime i morgen, men nå kunne vi ikke vente lenger. Dette er 8 gangen siden mai ho er så tett. Forhåpentligvis slipper ho sprayer osv. Synes å huske at mamma og pappa hadde et svare strev med å få meg til å ta mine daglige medisiner Der kom VG på døra, tror jeg setter meg ned med det og OL på TV, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 29. august 2004 #22 Del Skrevet 29. august 2004 Ikke hyggelig og være tett i nesen :trøste: , bortsett fra at du kan spise alt du ikke liker.................smaker jo ingenting uansett (gjelder og finne gode ting med alt ) God bedring, og håper både hode og nese klarner opp etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 29. august 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 29. august 2004 Tusen takk, for oppmuntring Betty Hode og nese har klarnet opp en del, det er deilig, så nå har jeg bare feberrier som kommer og går. Godt jeg har FRI i morgen, da har jeg en dag til å komme meg på Tror Ordensmannen har tenkt til å lage noe indisk i dag. Han har ihvertfall tatt opp kylling, og tatt fra løk og en større negde hvitløk. Det pleier å bety tikka masal eller tandori Og siden Vesla er tett, vil den sikkert gjøre noen underverker, kanskje ho til og med kjenner smaken :klø: Eller at hvitløken kan hjelpe henne litt Er litt sliten nå, går å legger meg igjen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. august 2004 #24 Del Skrevet 29. august 2004 Wow! Litt av en ordensmann du har Skulle ønske bamsen også dro frem slike litt mer avanserte greier og ikke bare Toroposer og pizzaesker.. Men så er han jo veldig flink ellers da.Nå rydder han nede etter oversvømmelsen f.eks. Heldiggris som har fri imorgen da!Men jeg jeg har fri på fredag,så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 29. august 2004 Forfatter #25 Del Skrevet 29. august 2004 Hei, tilde Avansert vet jeg nå ikke. Det er tondori/tikka masala fra glass Noe mer avansert enn kjøpepizza og Toropose,- skal jeg allikevel være enig i Uansett,- det smakte hoimmelsk,- til og med jeg kjente smaken Vesla likte det visst ekstra godt i dag hun også. Hun ba om mer 2 ganger Kryss i taket,- det har aldri skjedd før, ikke en gang med fiskegrateng. Og den pleier hun å be om mer Lurer av og til på hvor sakte det er mulig å spise en halv brødskive, men så tar jeg meg i det. Regner med at foreldrene mine stilte seg det samme spørsmålet maaaange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 29. august 2004 #26 Del Skrevet 29. august 2004 Så godt og se at Ordensmannen tar godt vare på deg, tyder på at du har funnet deg en skikkelig mann Tenkte jeg skulle komme innom med litt av hvert mot forkjøelse, så her legger fruen igjen......honningkamfer, varm melk, mentholatum salve (mot sår nese), nesespray, peppermynte te, og mot feber dun dyne og paracet Nå håper jeg du blir frisk i en fei God bedring og god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 29. august 2004 Forfatter #27 Del Skrevet 29. august 2004 Så snill du er, Betty Den nesesprayen var ikke dum Tar en teskje honning i pulvermelka, da smaker den litt bedre Kamferdrops er godt *mm* Peppermynte-te,- det vil gjøre godt nå Dun dyna pakker jeg godt rundt meg, her jeg sitter Og paracet begynte vi å gå tomme for, så de legger jeg i medisinskapet foreløbig. Så må jeg smøre på litt mentholatum. Ikke fordi jeg har sår nese, men det plaeier å klarne den litt opp Da er det bare en ting igjen, og det er å høre på Ordensmannen og Betty. Og se å komme meg i seng.. ..Tror jeg drøyer det 10 min til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 29. august 2004 #28 Del Skrevet 29. august 2004 *lister meg inn for og se om Vims sover.................og det gjør hun ja * Sove godt nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 30. august 2004 Forfatter #29 Del Skrevet 30. august 2004 Ja da, jeg la meg Tusen takk nok en gang for alle remediene i går. De gjorde underverker, Betty I dag har jeg litt rennende nese, men ingen feber Så Vesla er kjørt i barnehagen, og Ordensmannen og jeg rydder og vasker. Dvs. Ordensmannen rydder og støvsuger og jeg vasker gulv og rydder på plass. Støvtørkinga pleier vi å dele på, så vasker og tørker jeg klær mens han ser på fotball og bretter dem (ellers får han ikke se så mye fotball) Så nå må jeg henge i. Det starter en eller annen fotballkamp rundt klokka 13 i dag. Da er det greit at han har litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 30. august 2004 Forfatter #30 Del Skrevet 30. august 2004 Henta Vesla tidlig i barnehagen i dag. Og så dro vi å bada i 2 t Det var skikkelig deilig Pleier å ta en tur på mandager, da er det ikke så fullt, og så blir det liksom fortsatt litt helg, selv om det er starten på uka Vesla ville ta rutsjebanen alene, så Ordensmannen venta nede på henne, og jeg sendte ho avgårde fra toppen. Ho kom under vann flere ganger, men det gjorde jo bare turen enda mer topp. Så tilslutt måtte vi si nei, til flere turer Tror ikke jeg skal fortelle det til besteforeldrene hennes, de får bare lettere hysterisk anfall. Ikke bare farmor og farfar som ikke kan svømme, men også mormor og bestefar. Tror kanskje de mest, fordi dette stuntet ikke akkurat gir henne respekt for vannet. -Og da kan vi ha henne mer på utsida enn innsida av relingen på danskebåten, som ei annen var da hun var liten :o Noen ganger er sele tingen, mener nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 31. august 2004 #31 Del Skrevet 31. august 2004 Er litt på jakt etter solen idag jeg...........er den hos deg? Itilfelle kan du sende den over til meg På forhånd takk Skulle så gjerne ha jobbet litt i hagen, men vår herre har visst bestemt seg for og vanne idag også Håper du har en flott dag, med masse sol...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 2. september 2004 Forfatter #32 Del Skrevet 2. september 2004 I dag er SOLA her ! Og den har vært her hele dagen, ikke bare litt sånn av og til som før i uka Har hatt litt ekstra å gjøre på jobb, men regner med at det er uten av verden nå, ihvertfall for denne gang Ble stukket av veps på jobb i går, men kom meg til lege fort, så det gikk bra. Faktisk så bra at jeg har vært på jobb i dag *krysse fingrene for at jeg ikke er så allergisk lengre* Håper du også har sol i dag, BETTY. Det unner jeg deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 2. september 2004 #33 Del Skrevet 2. september 2004 Sol inne - sol ute - sol i hjerte - sol i sinne , sooooooool bare sooooooooool Yessssss, her har solen skint over fruen og 4 staute gartner herrer som har trillet jord og raket i hagen hele dag.... Livet er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 2. september 2004 Forfatter #34 Del Skrevet 2. september 2004 Setter meg godt til rette i hagestuen din, og nyyyter synet av gartnerene og smaken av litt god te Det er slike dager, jeg kunne tenkt meg en hage Nei, det er ei som er sulten, og Ordensmannen har vært hjemme med ho i hele dag, så da får jeg trå til litt. Deilig å ha en mann som mener det er han som skal være hjemme med syke barn i innkjøringsperioden i barnehagen, og egentlig alltid ellers også, så fremt han har dager igjen til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 2. september 2004 Forfatter #35 Del Skrevet 2. september 2004 cdc hfh7ypo-7 :blomst_opp: mdddt65yuoooooooooooooooooooooooo dh En hilsen fra Vesla, ho likte smilien med husarbeid best. Den sitter nemlig i vogn mente ho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 2. september 2004 #36 Del Skrevet 2. september 2004 :o Nå trodde jeg hele PCen din hadde skjært seg og alle verdens virus hadde innvadert den :o Også var det bare miniordensvesla som testet tastaturet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. september 2004 #37 Del Skrevet 2. september 2004 For en skjønn ordensvesle!! Håper du får en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 3. september 2004 Forfatter #38 Del Skrevet 3. september 2004 Flere hilsner, jo. Så koselig Her skinner sola, så seinvakt i dag, tror jeg kan bli riktig så bra I morgen skal jeg på kurs, og Vesla og Ordensmannen på bydelsdagen. Så søndag håper vi på fint vær, så kan vi ta en sykkeltur, eller gå en tur. Sånt noe er sååå mye kjekkere i sol enn i regn Minte Ordensmannen på at vi snart har vært gift i 3 uker, han mente de 6 åra før var mer å feire Er i grunnen enig i det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 3. september 2004 #39 Del Skrevet 3. september 2004 Spiller ingen rolle hva man feirer, bare man feirer noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 4. september 2004 Forfatter #40 Del Skrevet 4. september 2004 Er så enig, Betty. Så i går kjørte i Vesla til barnevakt, gikk på kino, og sov leeenge i dag Og i dag, har vi kost oss hele familien, og Vesla fikk ikke bare en sjokoladekjeks til barne-TV, men også 3 stykker kake etter kveldsmaten. Og det unnet vi voksne oss også Regner med en lang kveld her i dag, Ordensmannen har rigget i stand stua, og er altfor klar for fotballkampen :-? Heldigvis har jeg fått vaska en del klær også, slik at han har litt å jobbe med samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå