Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..

Vimsevips

Anbefalte innlegg

:P Tusen takk, Lille My :P

Og :velkommen: i dagboka mi :vinke:

En lang dag går mot slutten, i morgen venter jobb og et foredrag på kvelden.

Heldigvis for meg skal jeg bare jobbe 3 dager neste

uke :P

Fredagen er satt opp som plandag, men vi planla en lørdag i april, og avspaserer nå på fredag i stedet :wink:

Vesla har våknet og får ikke sove igjen, jeg får gå å hjelpe henne litt.

God natt :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER med spire i magen!

Kjempekos, dette her! Også har vi sannsynligvis termin omtrent på samme tid! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: i dagboka, Lia og Imax :P

:P Tusen takk for gratulasjonene! :P

Hadde kjempe lyst til å si noe på jobb i dag, men klarte å la være. *Ganske stolt av meg selv nå!*

Ordensmannen og Vesla kom hjem så jeg får gå å lage litt middag, og skryte av Vesla. Ho hadde visst ikke likt å ta blodprøve inne på sykehuset.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia
Ho hadde visst ikke likt å ta blodprøve inne på sykehuset..

Huff da! Ikke noe alvorlig håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk ~Alwa~ :P

:velkommen: i dagboka mi :P

Nå når jeg vet at jeg er gravid strømmer på en måte alle "symptomene" på. I hvertfall tolker jeg det dithen :wink:

Ene brystet klør, det gjorde det sist også, men så var det det eneste stedet jeg fikk strekkmerker..

Føler magen er "gravid," ikke er slik den pleier når jeg setter meg osv.

Fort mett og fort sulten igjen. Regner med at en del av dette vil forsvinne i løpet av uka. Sist fikk jeg også veldig mange "symptomer" første uka etterpå. Kom av sjokket på en måte :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Veronal :P

Synes ikke jeg har gjort annet enn å takke, og ønske folk velkommen i dagboka de siste dagene.. KJEMPE kjekt, bare litt anderledes enn ellers :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla var hos legen i dag og til slutt fikk de altså tatt blodprøve av henne, men ho måtte inn på sykehuset før de klarte det :roll:

Inne hos fastlegen satt ho rolig og stille(vokalt sett), men viste tydelig at det hele ikke passet henne da de stakk for 4. gang og ikke klarte det..

På sykehuset derimot hylte ho høylytt fra de ble ropt opp og helt til Ordensmannen igjen hadde fått festet henne i bilstolen :roll: :oops:

Ordensmannen syntes ikke det var noe kjekt, nei :sjenert:

............................................................................

Fikk bestilt legetime i dag også, jeg forklarte legen situasjonen så jeg fikk time i slutten av mai. Da vil jeg være et sted mellom 6-11 uker på vei. Det blir spennende. Gleder meg :P

Den hardeste testen blir å ikke si noe når vi reiser hjem til 17. mai, er blitt enige om å vente til vi vet en nærmere termin :wink:

Svigermor får uansett ikke vite noe før ho spør. Ordensmannen ønsker å vente så lenge som overhode mulig med å fortelle henne det, og det setter jeg stor pris på :D

...............................................................................

Kom på et navn jeg ikke foreslo sist, så det skal jeg foreslå for Ordensmannen denne gangen:

Guri Malla :sjarmor:

Tror han kommer til å falle pladask for det navnet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har det verket i korsryggen :frustrert:

Ikke noe gøy, det hjalp å "vagge," men så langt er jeg virkelig ikke til at jeg kan tillate meg å gjøre det mye eller en hel dag :-x

Vesla satte en støkk i oss i dag. Ho var ute å leika og skulle bort til bestekameraten i følge seg selv. Etter 1 t var ho fortsatt ikke kommet bort til nabohuset :roll:

Så så vi ho gå bort til trappa, 4min etterpå var ho fortsatt ikke å se på toppen av trappa :o

Så jeg løper ut for å finne henne, og roper uten å få svar.

Jeg fant henne fort ho satt i trappa til naboen og beundret en stein :ler:

Følelsen rett før jeg så ho derimot, den unner jeg ingen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

:o Den følelsen har jeg også kjent, og den er virkelig helt uhyggelig... Husker også en gang eldstemann falt ned et klatrestativ, jeg løp bort og tok han opp, så skrek han på hele utpusten og besvimte.... Den følelsen da, å herregud, den var helt grusom... Jeg har alltid innbilt meg at jeg ikke er den hysteriske typen, men nå vet jeg ikke helt.... - Et under at vi overlever så lenge vi gjør etter vi har fått disse ungene :wink:

Har helt dønn dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært innom hos deg i det siste, men vet du - dagene rekker ikke til... Det er ikke nok timer.... Jeg er helt blå under øya, og kjenner at jeg nok tøyer strikken litt mer enn jeg strengt tatt burde, men det er jo så uendelig mye å ta tak i!!! Hvis ikke jeg går kraftig ned i vekt nå fremover så vet ikke jeg :o

I dag har jeg bært ved og raket som bare fy, og nå er det bare dusjen som venter før jeg skal ta TIDLIG kveld :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig samvittighet har du kanskje, Tubby, men huske å komme innom det gjør du nå allikevel :wink:

Håper du får en god natt søvn :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Teletubbien

:sjarmor: Husket det i dag også jeg :sjarmor:

Nå har jeg gjort en akkurat passelig dose husarbeid og venter på at klokken skal bli middagstid. Er så glad det er langfri nå, det skal bare bli helt suuupert!!!

Kos deg i dag Vims :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen flink, Tubby :ler: Tenk å huske meg i dag også. Jeg rødmer, nesten :oops: :ler:

Korsryggen verker ikke så mye i dag, men kjenner godt at den ikke er helt som den pleier :-( I forrige svangerskap kunne jeg ikke ligge på mage og rygg fra 4. mnd. Jeg får vel starte tidligere med sideleie denne gangen tror jeg :wink:

Langfri, fri 5 dager, det skal bli deilig :P Kjenner kroppen og jeg trenger det nå. I morgen skal vi på jazzkonsert alle 3. Det tror jeg blir gøy. Vi skal se og høre "Geitekillingen som kunne telle til ti" Spennende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart å få mamma til å hjelpe meg med å ta mål til kjolen jeg skal sy. Det var ikke helt enkelt, ettersom jeg har bunad. Heldigvis er bryllupene om sommeren, dermed gikk argumentet om at det kan bli varmt rett hjem :wink:Dette er kjolen jeg skal sy. I den får jeg god plass til magen også :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den kjolen er det jo plass til litt mage også!

Ville bare ønske god kveld og ha en fin laaaang helg! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...