Gå til innhold

Vimsevips skribler i vei..

Vimsevips

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Teletubbien

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

GRATULERER VIMS !!!!!

:klappe::klappe::klappe::klappe::klappe:

Jammen er vi ikke flere som har store ting i vente :wink: - Så kjempegøy, vennen :klem:

Men du får jammen knipe igjen til over nyttår så den lille :babysmokk: blir født tidlig på året og ikke sent :ler:

Har hatt såååå dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært innom deg i det siste, men det har plutselig gått opp for meg at det er en grunn til at "vanlige" folk planlegger bryllupet et år i forveien :roll:

Er litt impulsiv jeg nemlig :Nikke:

Det var så gøy å høre at du var blitt gravid, skal hilse og si at den såkalte "prøvingen" var raskt unnagjort - det ble fort noe annet enn trening på dere skjønner jeg :ler:

Ha en strålende helg vennen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjonene :P

Ja, prøvingen ble veldig kort :sjarmor:

Vi har gjort det før og har litt erfaring :roll:

Burde kanskje skjønt det kunne gå fort, tross alt

prøvde vi ikke sist jeg ble gravid

(gikk på p-piller..) :oops:

Noe sommer barn blir det altså ikke på oss, så veldig

lite av tøyet vil kunne bli brukt om igjen :-?

Det er litt dumt, ellers regner jeg med at det vil ordne seg :wink: Får vi like mye klær i barnselgave denne gangen også, kommer vi til å leve godt på det de 2-3 første åra. Vesla har akkurat vokst ut av det siste barsel plagget ho fikk.. :wink:

Jeg håper nok mest at det er et januar barn,

tror jeg da,har ikke helt fått tenkt på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar er en bra måned :-)

Siden du sier det, tror jeg på det, MrsL. Selv har jeg veldig god erfaring med februar, men det er vel sjansene små for tenker, jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordensmannen har kommet med navneforslag til gutt :o

I følge ham selv er det seriøst ment, da navnet er et gammelt norsk navn. Han så det på Arkeologisk museum :-? og syntes det var stilig :roll:

HADULEIKUR

Selv trodde jeg han sa: "Har du leiker" da jeg hørte det :ler:

Så han vil neppe få gjennomslag for det navnet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt flere er enige med meg. Sist foreslo han:

Jeppe Peer Ådne Berge

(Jeppe P.Å. Berge)

Ikke helt seriøst, men dog det ble foreslått. Regner med å få flere slike "gode" navneforslag etterhvert.

I følge seg selv er Haduleikur et seriøst forslag, i hvertfalll sammenlignet med:

Vår April Mai Sommer Juni Juli Augusta

:ler::ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

:ler: Gleder meg til å følge navneforslagene fremover. Det ser ut til å bli lystig!

Men du... har du hatt noen symptomer på graviditet? Kan ikke huske du har skrevet noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville hatt litt vetorett over han mannen din... :wink: Men Ådne er jo till fint da.

Angående klær, tror ikke vi bør få en gutt om det blir en neste gang... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vetorett på navn??

Nei, med hans forslag kan jo jeg uten problem foreslå navn som:

Rosa Lilla

Grim Engel

Dyre Engel

Bare for å se reaksjonen,- tro meg den er ubetalelig

:ler:

Ellers tar jeg det med ro, sist endte vi opp med et helt greit navn, så vi gjør helt sikkert det denne gangen også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående klær' date=' tror ikke vi bør få en gutt om det blir en neste gang... :wink:[/quote']

Hos oss går akkurat det greit helt til str 68, derfra og ut er det mye tøy med broderier, perler og annet dill.

Problemet her er vel så mye det at 2002 var veldig varm så vi eier ikke langbukser i mindre str enn 62, da var Vesla 5mnd. Denne gangen vil vi uten tvil måtte ha langbukser lenge får trollet er 5mnd.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: i dagboka mi, Izaria :P

:P Og tusen takk for gratulasjonen :P

Mamma har dratt hjem igjen, så vi har fått jansen til å prate litt om graviditeten. Ikke mye, men litt. Det første vi bør gjøre er vel å finne ut hvor langt på veg jeg er, tror jeg..

Lurte en liten stund på hvordan jeg skulle få ringt legen fra jobb i morgen, uten å risikere at noen overhørte samtalen :-?

Så kom jeg på at Vesla skal til legen i morgen :ler: Tar å snakker med ham da jeg, tenker jeg :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen i dagboka mi, måtte bare stikke innom og si GRATULERER så mye med graviditeten!!! :hoppe:

Lykke til!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...