Gå til innhold

Ionaa har fått ræva i gir

Ionaa

Anbefalte innlegg

Da skjønner vi hva nygifte fruer bedriver med sin PT... :Hehe:

Bare innom med en liten klem og sier god helg.

Klem fra Mayamor

Ja jeg skjønner godt hvorfor mannen til magnhild mener det er like bra å ta med ei venninne på trening som å ha PT :ler:

Heftig PT-time idag. PT er konge...men han har planer om å flytte :(:( Jeg vet ikke når....det spurte jeg ikke om....men da blir jeg lei meg da. Vi trente masse styrke overkropp idag. Kjørte musklene helt ut så det virkelig svei noe infernalsk. Herlig. Han mente jeg burde begynne med styrkeløft :ler::ler: (Jeg var visstnok så sterk i armene...haha. Jaja...jeg får nå ta imot komplementer når jeg får de da...).

Etter styrkeøkten fikk jeg skikkelig håndtering i nakke/skulderpartiet. Han knadde, gnei, hamret, kløp + + og mente at det ville løsne dersom han masserte litt hver gang :)

Skal treffe han på mandag igjen jeg :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg skjønner godt hvorfor mannen til magnhild mener det er like bra å ta med ei venninne på trening som å ha PT :ler:

:-( Du bare mobber du!! :tunge1:

Jeg vil gjerne ha PT jeg...

Men det koster alt for masse penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-( Du bare mobber du!! :tunge1:

Jeg vil gjerne ha PT jeg...

Men det koster alt for masse penger...

Det er jo en grunn til at du har 1tonn mere scrappesaker + et eos kamera mer enn meg. Jeg har brukt pengene på PT. Ønsker meg selvsagt kamera, men jeg er overlykkelig over denne sjansen jeg har nå. Og når jeg har fått en PT som passer meg så perfekt...ja da kan det ikke bli bedre. Eller jo.....det er jo det som er planen da. At jeg skal bli i mye bedre form og få en bedre form. :kul: (Og så vil jeg vinne flere PT-timer i nordkapp-konkurransen...hehe)

Sykkeltime idag. Heldigvis ikke den instruktøren som stod oppført (ikke noe voldsomt i veien med henne...men er ingen favoritt, på langt nær.) Idag var det "pusen" som var instruktør. (Han virker som en flørtepus, men han er absolutt en dyktig instruktør på sykkel). Blei virkelig svett og sliten...herlig!

Jeg har spisedag idag..så ikveld blir det pizza (noe mannen har virkelig gledet seg til lenge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, har jkeg litt mer enn deg altså??

Trodde ikke det...

jeg har vokst ut av kofferten... Og da har ALDRI bildene vært en del av den... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja...du har mye større koffert enn meg og jeg får plass til et par album oppi der. Hehe...og nå eier du også din helt egene papir-veske.

Halleluuujah!!! Idag var PT vikar på sykkel-intervall timen. Så det blei første gang jeg opplevde han som noe annet enn PT, og jeg håper ikke det blir den siste. For PT har sparket mr.P ned fra førsteplassen om å være den hardeste instruktøren. Han var beinhard og ikke så reint lite gal. Men jeg digget det! Er kanskje litt sær, men skal det trenes så kan man like gjerne gjøre det fullt ut. :kul:

Jeg blei temmelig sliten, svett etter å ha jobbet lenge på melkesyreterskelen. Men det er deilig å kjenne det svi i lårene. Selv om jeg svetter en del blir jeg usannsynlig rød i ansiktet.....idag både så og kjentes det ut som om jeg var skikkelig solbrent :roll:Nesten litt flaut når PT ropte ut i lokalet, "Går det bra Ionaa?" mens han smilte og lo...men også litt gøy...ingen så at jeg rødma når jeg var så rød fra før

Deilig var det i allefall...å ha vært så sliten, godt fornøyd med seg selv og få se at det gikk bra i Gilmore Girls rett etterpå :ler:

Ny PT time imorra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja...du har mye større koffert enn meg og jeg får plass til et par album oppi der. Hehe...og nå eier du også din helt egene papir-veske.

Det var ikke helt meningen at jeg skulle kjøpe den da.

Men det er sikkert veldig greit. Da kan jeg kaste unna en del av pizzaeskene... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom PT forseint gitt.... :roll: Barnevakten kom visst ikke så han måtte ta med seg ungene sine og parkere de i barneparken. Jaja...han syns det var såpass pinlig at jeg får en gratis PT-time av han :hoppe:

Idag økte vi vekten på benpressen også...igjen. Idag faktisk 170 kg :o Ellers har vi trent skulderpress, nedtrekk, benkpress, push-down (triceps) og intervall-kondisjon.

Jeg traff en gammel klassevenninne der idag. Kjempekoselig!! Ho skal kanskje være med meg på sykkel-intervall imorra kveld...det blir skikkelig morro om ho blir med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gratulerer: Happy birthday to you, happy birthday to you. Happy birthday spreke damen... Happy birthday to you :plystre::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner jenter. Jeg hadde en kjempekoselig bursdag, mye takket være besøk av dere :kyss:

Igår, rett før besøk, var det en sykkel-intervall time. Herlig!!

Idag kl. 16 var det ny time med PT. Idag blei det litt intervall-kjøring. Styrke-cardio-styrke-cardio etc. Og finalen var 1/2t på tredemølle. Den 1/2 timen var skikkelig drepen, for batteriet i mp3spilleren var tomt.

Men etter en kaffekopp så er jeg klar for ny sykkeltime kl.20 :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yupp....hard sykkeltime. 170kg i benpress tidligere på dagen merkes godt i lårene på sykkeltime. :ler: Veldig kort veg til melkesyre. Men det var deilig, fikk løst litt opp i muskulaturen. Jeg satt ved siden av den garantert sprøeste fyren på hele senteret. Har alltid sett på han som snål, men nå enda værre. Han gaula og sang, selv om han ikke alltid kunne teksten og holdt samme tone hele tiden (totalkrasj), hoppa på sykkelen + + :ler:

Uansett 14 timer overstått og jeg er i Trondheim :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:sjenert: Å gratulerer så masse med overstått. :bursdag:

Godt du slapp å sykle returen til Bergen da... :Hehe:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Har vært lite aktivitet her inne nå, men det betyr ikke at jeg har liggi på latsiden. Snarere tvert imot :kul: Jeg hadde nesten en hel helgs pause (tor-lør) fordi jeg var veldig sliten og smådårlig. PT mente det var bra jeg hadde slappa av så jeg ikke gikk å var overtrent hele tiden. Jeg blei rimelig klar, og fit for fight innen søndagen igjen ja. Men på mandagen måtte jeg faktisk ned i vekter på benpressen, 30 kg faktisk...så dårlig dag hadde jeg. Men det gikk opp til 150 til slutt da.

Oppsummering:

Søndag 6. Juni Sykkel 2 med mr.P (Herlig!!)

Mandag 7. Juni PT time styrke + kondisjon (løp mellom hver styrkeøkt 3-4-5-6-5-4-3 minutter)

Tirsdag 8. Juni Sykkel intervall med mr.P

Torsdag 9. Juni Sykkel 2

Fredag 10. Juni Styrkeøkt med avsluttende sykkeltime (benpress, nedtrekk, benkpress, sidehev, curl og push-down)

Lørdag 11. Juni Sykkel Maraton :o + fjelltur (og til slutt 50 årsdagen til svigermor)

Mandag 13. Juni PT!! Beinpress, Lårcurl, Nedtrekk, Benkpress med fri stang, sidehev, Curl og push-down + masse massasje på sykt stiv nakke/skuldre. Avsluttet med en sykkeltime. Rett før jeg heiv meg på neste sykkeltime også siden begge var mr. P og jeg følte meg i kanonform. Men fant ut at det var mest fornuftig å komme meg hjem og pakke til vi reiser på ferie imorra.

Takk for hilsen kjære Mayamor :kyss:

God sommer til alle mann alle. Jeg er borte sannsynligvis resten av juni. Jeg har manualer og rollerblades i bagasjen så jeg vil ikke ligge på latsiden i ferien heller.....jeg er på veg ned i fett %. Og det skal fortsette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD TUR VENNEN!!

Og når du kommer tilbake så reiser jeg i 3 uker... :o

Det blir triste greier det... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Jeg er hjemme!!!

Men magnhild er på ferie :(

Uansett, masse sol og sommer har vært utrolig deilig. Småen har lekt masse med vann, vært ute hele dagen og lært seg en hel masse nytt. Og for ikke å snakke: han har vært en hel helg alene med Besta og Besten. (Mens jeg og mann var på kjærestetur i Budapest).

Treningsmessig har det vært litt-ferie. Vi kjøpte løpssko første dagen begge to, samt manualsett (to små stenger med vektskiver opp til 20 kg). Tenkte det var greit med et sett hos mine foreldre også, særlig siden det var på tilbud og da billigere en en dropp inn på et hvilket som helst senter for begge.

Så vi har jogga litt, men ankelen min er ikke helt enig med det bestandig :evil: Oppoverbakker, jogging og hopping kan være vanskelig. På en måte vil jeg gjerne sjekke hva som er galt, men på den andre siden...jeg vil kanskje ikke vite det. Jeg har vært hos to almennleger med den (sånn: "kan du sjekke ankelen min samtidig??" siden jeg var der for p-piller). Den ene mente det kunne ha vært et brudd, mens den andre mente ikke stort. :roll: Skal jeg sjekke så må det være hos idrettslege eller noe....men off..nå som jeg er så godt i gang med trening, hva om jeg må ta pause mens de fikser ankelen? Blæææ

Jeg bar manualene opp alle trappene til hytta..god trening for rompe og lår det ja. Jeg stod på terassen og pumpa jern etter joggeturer og sånn, men flytta meg litt hit og dit for det var så pinlig om noen så meg :oops: :roll: Eller har vi syklet litt, gått usannsynlig masse (spesielt i Budapest da det var prinsipp å ikke ta noe transportmiddel i byen, får med seg så mye mer gående). De hadde tom trimrom på hotellet, med romaskin. Lovely!!

Spisinga tok litt pause. Det var ferie tross alt. Litt vin, is og deilige hotellfrokoster kunne jeg ikke la være å unne meg. Og det var greit det, spesielt da PT fortalte om hvor sinnsykt gode wienerbrød han hadde spist i Danmark :ler:

Jeg har syklet i sal både på søndag og igår. Nå har jeg bare 2t igjen til Bodø i allefall. Igår hadde jeg i tillegg første PT-time etter ferien. Måtte ned litt i kilo på de fleste øvelsene, men det var visst helt normalt. Og så tøt vi en hel masse om ferie, byer + +

Ikveld skal PT ha sykkel-intervall time. Morro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når intervalltimen idag er ferdig har jeg tilbakelagt 54,54% av Nordkapp-turen. Så en skulle tro jeg klarer det innen 31.august :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...