Gå til innhold

Katt på lang busstur? Trenger tips, takknemlig for hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes grader av allergi. Selv har jeg en kjæreste som er veldig allergisk mot katter..og ja han tar allergimedisin hver dag men han har også sterk astma. Så er det katt i samme rom som han så tetner han til og for vanskeligheter med å puste til tross for medisiner mot astma også. Verden er ikke svart hvitt når det gjelder allergi.

Kjenner til den jeg, har det selv :)

Eller, ikke så sterk astma egentlig, den slår ut på anstrengelse, kulde, sykdom, katter og ett par raser hunder ._.

Men det blir jo sagt at katter er allergibomber og selvom du ikke har astma/allergi, så kan du få pustevansker...http://www.ifinnmark.no/Innenriks/helse/article2866490.ece

En avis er kanskje ikke en super troverdig kilde, men husker ikke hvor jeg leste om den studien, er bare for noen år siden jeg leste den, til tross for at denne artikkelen er ifra 2007 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til den jeg, har det selv :)

Eller, ikke så sterk astma egentlig, den slår ut på anstrengelse, kulde, sykdom, katter og ett par raser hunder ._.

Men det blir jo sagt at katter er allergibomber og selvom du ikke har astma/allergi, så kan du få pustevansker...http://www.ifinnmark.no/Innenriks/helse/article2866490.ece

En avis er kanskje ikke en super troverdig kilde, men husker ikke hvor jeg leste om den studien, er bare for noen år siden jeg leste den, til tross for at denne artikkelen er ifra 2007 :P

Nå blir det jo også sagt at det å ha katt/kjæledyr forebygger astma og allergi da :)

Anonymous poster hash: 40ea0...0cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på alt før jeg fikk katt, skal jeg si deg. Men i følge det du skriver er det bedre at katten er ute, fryser i hjel, sulter i hjel og blir påkjørt og lider av øye- og ørebetennelse, innvollsorm, kjønnssykdommer og infiserte sår, enn at jeg tar vare på han og møter utfordringer mtp. å ta han med på reise. Hvis du har lest deg opp på kattens behov så forstår du kanskje at det ikke er sånn at noen kan bare komme med mat og vann til katten dersom jeg skal bort en hel uke, den har behov for mer enn som så. Den må for sitt eget beste være innekatt for tiden - hvordan ville DU følt deg hvis du var innesperret i en liten leilighet i en uke i strekk der noen bare kom innom med mat og vann?

Anonymous poster hash: c82b0...648

Hva med hundebur så det er plass til en liten kasse? Og å faktisk betale en ekstra billett for ett sete til det?

Anonymous poster hash: d6e67...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med hundebur så det er plass til en liten kasse? Og å faktisk betale en ekstra billett for ett sete til det?

Anonymous poster hash: d6e67...aa4

Har skrevet for noen innlegg siden at turen gikk fint og pus hadde det helt toppers :)

Anonymous poster hash: 40ea0...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...