Gå til innhold

KGs Kvinner- hvordan ser neglene deres ut? :) (Bilder er fint.)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Jepp, den skifter farge etter kroppstemperaturen. Jeg fikk den lagt hos en negledesigner, så jeg vet dessverre ikke hvor du kan få tak i den. Du kan sikkert finne noe lignende på ebay :)

Seriøst?? Kuuult! Det må jeg prøve en gang (eller flere ;) ) :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg har. Kjempebra service, rask levering, og man får ofte godteri med i pakka :D

*noterer ned*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

*noterer ned*

Fantastisk bra og rask service! Kjøpte en nydelig lakk derfra.

Endret av Seajewel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4D0F53D7-E41F-482C-9967-22EE99A0971B_zps

Denne lakken var vanskelig å ta bilde av, men den er utrooolig nydelig!  :rodmer:  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4D0F53D7-E41F-482C-9967-22EE99A0971B_zps

Denne lakken var vanskelig å ta bilde av, men den er utrooolig nydelig! :rodmer:

Hvordan får du det så jevnt langs kantene? Utrolig fint lagt ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hvordan får du det så jevnt langs kantene? Utrolig fint lagt ☺️

Den var nydelig, men jeg trodde ikke at gel-lakk var bra for neglene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var nydelig, men jeg trodde ikke at gel-lakk var bra for neglene?

Ikke jeg som har lagt de neglene ;)

Mine ser forøvrig sånn ut atm.. To strøk og fortsatt ujevnt 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får du det så jevnt langs kantene? Utrolig fint lagt ☺️

Penselen til den lakken var faktisk utrolig vanskelig å jobbe med, så jeg grisa som faen! Men jeg bruker en litt stiv pensel med neglelakkfjerner på, også fjerner jeg alt griset med den :) 

 

Den var nydelig, men jeg trodde ikke at gel-lakk var bra for neglene?

Det er ikke gel-lakk, den skal bare se sånn ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gelenegler. Ser det trengs å fylle i snart:P

 

Altfor lange og forferdelig form. Negler skal være squoval. Se innlegg #184. De trenger ikke å være like korte som i det innlegget, noe lenger er greit, men formen er så og si perfekt. 

Anonymous poster hash: 56401...d71

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Altfor lange og forferdelig form. Negler skal være squoval. Se innlegg #184. De trenger ikke å være like korte som i det innlegget, noe lenger er greit, men formen er så og si perfekt. 

Anonymous poster hash: 56401...d71

 

Personlig liker jeg bedre en rundere form, da dette er mye lettere for meg å gjøre ting med :) Formen kunne nok likevel vært litt bedre, da jeg har filet det en del selv ettersom de har vokst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Så mange fine negler her! Noen som fikser de selv som har noen tips? hvilken måte filer dere neglene, tar dere på neglebåndsolje før eller etter dere har tatt på, hvordan påfører man for at det blir finest mulig og sist men ikke minst, noen tips til hvordan den tørker fortere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine negler her! Noen som fikser de selv som har noen tips? hvilken måte filer dere neglene, tar dere på neglebåndsolje før eller etter dere har tatt på, hvordan påfører man for at det blir finest mulig og sist men ikke minst, noen tips til hvordan den tørker fortere? :)

 

Du må ha en god baselakk og en hurtigtørkende topplakk. Jeg har ruglete negler fra naturens side, og da tørker lakken ulidelig seint på meg (noe som igjen medfører dynemerker dagen derpå dersom jeg ikke bruker riktig topplakk - alltid like fint :P ). Jeg bruker nå Essie Grow Stronger baselakk og Sally Hansen Instadry topplakk. Sistnevnte er helt fantastisk, og krymper ikke lakken slik mange topplakker gjør. I tillegg bruker jeg en sånn hurtigspray-sak kjøpt på H&M for omtrent ingenting.

 

Jeg tar på neglebåndsolje før jeg legger meg. Har stående en flaske (for tiden en fra Sally Hansen) på nattbordet slik at jeg ikke skal glemme det.

 

Ang. påføring, så bruker jeg et tyyyyynt førstelag. Legger en blob midt på neglen, drar opp midt på, før jeg fyller ut på sidene. Jeg bruker en eyelinerkost som jeg dypper i neglelakkfjerner for eventuell korrigering av søl etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hjelp! Har jobbet på hytten i helga, masse skittent arbeid ute med utbygg og opprydning. Har prøvd å redde neglene mine i flere dager nå :fnise: oversiden er fin igjen med filing og buff men under neglene er det skitt som ikke går vekk :(. Jeg har filet neglene helt ned, men likevel vises det. Har noen tips? Har vasket, pirket og skrubet.. Husk å bruk hansker jenter! :P

Anonymous poster hash: 70474...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Har jobbet på hytten i helga, masse skittent arbeid ute med utbygg og opprydning. Har prøvd å redde neglene mine i flere dager nå :fnise: oversiden er fin igjen med filing og buff men under neglene er det skitt som ikke går vekk :(. Jeg har filet neglene helt ned, men likevel vises det. Har noen tips? Har vasket, pirket og skrubet.. Husk å bruk hansker jenter! :P

Anonymous poster hash: 70474...e16

Prøv sitron og bakepulver. Bland det litt tykt, som en slags maske, og legg det på. Pleier å farge endel misfarging.

Anonymous poster hash: 86168...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...