Gå til innhold

KGs Kvinner- hvordan ser neglene deres ut? :) (Bilder er fint.)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok fire strøk før det ble jevnt , men fornøyd med fargen :)

Veldig pene! Fin form på de :)

 

852E4A46-85EA-4E34-81D7-E8A5921C5645_zps 

Her er mine i dag. Det er litt skimmer i den, men det kommer ikke så godt frem.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Gjest snoopy_93

Kjenner at jeg er en smule misunnelig på alle de fine neglene her inne!  :grine: 

Jeg har bitt negler siden barneskolen og sluttet for ca halv annet år siden og mine fliser seg opp fort, kan bøyes i alle mulige retninger og de "flyter" ut når de begynner å bli lange.. Altså neglen er helt flat og ikke buet slik som de er hos mange.. :( 

Her er mine.. :P

 

Tips mottas med STOR takk! 

post-41638-0-96728700-1438704602_thumb.j

Endret av snoopy_93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg er en smule misunnelig på alle de fine neglene her inne!  :grine: 

Jeg har bitt negler siden barneskolen og sluttet for ca halv annet år siden og mine fliser seg opp fort, kan bøyes i alle mulige retninger og de "flyter" ut når de begynner å bli lange.. Altså neglen er helt flat og ikke buet slik som de er hos mange.. :( 

Her er mine.. :P

 

Tips mottas med STOR takk! 

Trind skal visst ha en kjempegod serie med pleieprodukter for negler :) Har ikke prøvd det selv (selv om jeg bør), men har hørt veldig mye godt om det. http://www.vita.no/makeup/negler-1/neglepleieselges her, eller i butikk. 

 

Angående formen på neglen, så har jeg ikke annet enn teorier å komme med, men jeg tenker at etter å ha bitt negler over lenger tid, så trenger kanskje neglen og neglsengen og alle tingene litt tid på å komme seg? Altså, alle har jo ulik form uansett, men kanskje det blir litt bedre om f.eks. ett års tid? Men igjen, teorier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pene! Fin form på de :)

 

852E4A46-85EA-4E34-81D7-E8A5921C5645_zps

Her er mine i dag. Det er litt skimmer i den, men det kommer ikke så godt frem.

 

 

Hvordan klarer du å legge neglelakken så jevnt nederst?  Mine neglebånd er flisete, selv om jeg ganske ofte bruker olje og neglebåndene følger med neglene og lager et belegg/rugler nederst.  Er ikke så flink til å dytte det ned da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan klarer du å legge neglelakken så jevnt nederst?  Mine neglebånd er flisete, selv om jeg ganske ofte bruker olje og neglebåndene følger med neglene og lager et belegg/rugler nederst.  Er ikke så flink til å dytte det ned da....

Jeg bruker en liten pensel som jeg dypper i neglelakkfjerner og lager en pen kant rundt, før jeg legger på top coat :)http://www.ebay.com/itm/HOT-20pcs-Nail-Art-Design-Set-Dotting-Painting-Drawing-Polish-Brush-Pen-Tools-/251334874181?hash=item3a84b9d445 jeg har disse.

Neglebåndene gjør jeg aldri noenting med, de blir ofte vonde hvis jeg dytter på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trind skal visst ha en kjempegod serie med pleieprodukter for negler :) Har ikke prøvd det selv (selv om jeg bør), men har hørt veldig mye godt om det. http://www.vita.no/makeup/negler-1/neglepleieselges her, eller i butikk. 

 

 

Skriver virkelig under på det! Har brukt disse pleieproduktene i over et år, og kommer aldri til å bruke noe annet :) Kan anbefales til alle som vil ha sterkere og finere negler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et problem er at man ikke bør ha neglelakker med formaldehyde. Og Trind har det i noen av sine lakker, samme med OPI. Det formaldehyde kan gjøre er å løfte neglen fra neglesengen slik at det blir mer hvitt, og kommer det vann innunder da så blir det mer problemer.

Dior Abricot Creme og LUSH sin cuticle cream (Lemony et eller annet) vil hjelpe på neglene bedre.

Anonymous poster hash: 95769...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble jeg veldig fornøyd med! Likte godt kombinasjonen med de tre neglelakkene :-)

0B5E60AC-46D5-4F0C-B497-BC30FC3CCB8A_zps

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pene! Fin form på de :)

 

852E4A46-85EA-4E34-81D7-E8A5921C5645_zps

Her er mine i dag. Det er litt skimmer i den, men det kommer ikke så godt frem.

 

Hva heter denne neglelakken? :)

Anonymous poster hash: 56401...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest snoopy_93

Har endelig, etter mange år med ønsketenkning, fått fransk manikyr! Har ikke lagt den selv fordi jeg skjelver sånn på den ene hånda når jeg konsentrerer meg, så resultatet ligner mer på noe en 4åring kunne gjort. :P Super fornøyd!

Edit; Fikset bilde. 

post-41638-0-89635300-1439907991_thumb.j

Endret av snoopy_93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har endelig, etter mange år med ønsketenkning, fått fransk manikyr!

Veldig fin negleform og fasong og smilet (det hvite) er akkurat perfekt. :)

Anonymous poster hash: 95769...0f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Veldig fin negleform og fasong og smilet (det hvite) er akkurat perfekt. :)

Anonymous poster hash: 95769...0f4

Tusen takk! :)

Jeg synes selv at formen på neglene mine er så rund og ikke veldig pen, men slik er jeg skapt og da må jeg bare godta det og heller stelle pent med det jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...