Gå til innhold

KGs Kvinner- hvordan ser neglene deres ut? :) (Bilder er fint.)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære dere med neglesenger (<--- lærte nytt uttrykk i dag!),

Har dere det naturlig eller pleier dere dem med behandlinger og produkter? Jeg har alltid litt for mye neglebånd og tørr hud på siden av neglen. Bruker hemp-håndkremen fra The Body Shop eller håndkremen fra Avene mange ganger daglig, men ender alltid opp med at jeg må klippe bort den tørre huden på siden av neglen – huden tørker opp uansett hvor mye jeg smører meg der.

Så, neglegenier, hvordan gjør dere det?

Anonymous poster hash: a38d3...52a

Jeg har såkalt perfekte neglesenger som mange på bildene her (men har den kortklipte og "kjedelige" grunnet småbarn). Jeg gjør absolutt ingenting for å holde neglene mine sånn, bruker bare håndkrem når hendene er tørre. Tror det henger sammen med kostholdet mitt, for de var ikke like fine for mange år siden når jeg spiste lite og dårlig.

Anonymous poster hash: 9e64f...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Mine negler for øyeblikket 😊

Hvorfor kommer ikke bildet med??😁

Endret av Trappetroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Men det er dine egne negler?

Så det på det første bildet du la ut, at du har veldig pene negler. Synes og det kan ha en sammenheng med pene hender, fingre.

Anonymous poster hash: 397bd...b09

Det er mine egne negler, ja :)

Og tusen takk for det :blomst:

Kjære dere med neglesenger (<--- lærte nytt uttrykk i dag!),

Har dere det naturlig eller pleier dere dem med behandlinger og produkter? Jeg har alltid litt for mye neglebånd og tørr hud på siden av neglen. Bruker hemp-håndkremen fra The Body Shop eller håndkremen fra Avene mange ganger daglig, men ender alltid opp med at jeg må klippe bort den tørre huden på siden av neglen – huden tørker opp uansett hvor mye jeg smører meg der.

Så, neglegenier, hvordan gjør dere det?

Anonymous poster hash: a38d3...52a

Jeg gjør absolutt ingenting med mine, annet enn å file - og lakke de. Var veldig flink på å bruke håndkrem tidligere, men de siste årene har jeg blitt skikkelig dårlig på det. Jeg smører de om jeg blir veldig tørr, men det blir max et par ganger i måneden... Burde også dyttet tilbake neglbåndene før jeg skal lakke de, men til og med det gidder jeg ikke :sjenert: Latskapen lenge leve :fnise:

Her er neglene min i dag. Helt korte og med fargen Saoman Sand fra OPI.

post-62548-0-87061300-1428857358_thumb.j

post-62548-0-16091900-1428857367_thumb.j

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biiitteliten avsporing, virker som det er mange med peiling på negler her.

Dette er altså ikke mine fingre, men fant et bilde på google som viser slike striper som jeg har på neglene. Hva kan jeg gjøre for å få de glatte og fine?? Ser helt forferdelig ut! Vises ofte gjennom neglelakk og, nemlig..

6X8OGvt.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biiitteliten avsporing, virker som det er mange med peiling på negler her.

Dette er altså ikke mine fingre, men fant et bilde på google som viser slike striper som jeg har på neglene. Hva kan jeg gjøre for å få de glatte og fine?? Ser helt forferdelig ut! Vises ofte gjennom neglelakk og, nemlig..

6X8OGvt.png

God basecoat og topcoat.

http://www.norwaynails.com/collections/glisten-glow/products/g-g-hk-girl

http://www.norwaynails.com/collections/glisten-glow/products/g-g-stuck-on-blu

Denne topcoaten er helt fantastisk, og fjerner sånne riller. Vet noen liker å buffe ned neglen, men da blir de fort fryktelig tynne. Norway Nails er dessverre utsolgt akkurat nå, men har hørt de snart skal få inn mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Biiitteliten avsporing, virker som det er mange med peiling på negler her.

Dette er altså ikke mine fingre, men fant et bilde på google som viser slike striper som jeg har på neglene. Hva kan jeg gjøre for å få de glatte og fine?? Ser helt forferdelig ut! Vises ofte gjennom neglelakk og, nemlig..

6X8OGvt.png

Poler de med en trestegs poleringsfil, så blir de fine. Endret av Seajewel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine! Du må være sykt stødig på hånda! :sjokkert: Jeg hadde aldri klart det.

Tusen takk! :)

Jeg var ikke så veldig stødig på hånden når jeg begyndte med nail art for noen måneder siden (tro meg, det ble veldig mye gris :P ), men jeg har klart å trene meg opp til å bli litt stødigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg er så misunnelig på dere som kan ha lange negler og fine neglelakker!

Gleder meg til sommerferien, da skal jeg spare litt negler og få lagt en shellac i stilige farger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...